Dobrý den,
Pořídil jsem si použitý O2 Smart Box, a mám problém s jeho nastavením. Připojil jsem ho, zapnul, resetoval, vše vypadalo v pohodě. Vytvořila se dočasná wifi síť, ke které jsem se připojil chytrým telefonem, a očekával odkaz ke stažení aplikace (dle návodu). Nestalo se, tak jsem si aplikaci O2 Smart Box stáhl manuálně. Potom ale nastal problém, objevila se hláška "Pro napárování ke smartboxu vás musí schválit jeden z jeho správců, a pod tím jméno asi posledního minulého uživatele a miniatura s logem Facebooku (zřejmě tedy přihlášení přes fb). Co je tedy potřeba udělat, kromě toho resetu, aby mi smartbox fungoval?
Děkuji za jakoukoliv radu.
O2 Smart Box - problém s párováním
Moderátor: Don
- pechix
- Začátečník
-
- Registrován: 03. zář 2013
- pilarius
- Začátečník
- Registrován: 10. bře 2006
- Bydliště: Pardubice
Re: O2 Smart Box - problém s párováním
Reset stačí, zjevně se nějak nepodařil. Zopakuj.
NZXT H440: AMD Ryzen 7 5700X, Noctua NH-D15, Asus Prime X570-P, XFX SWFT309 AMD Radeon RX 6700XT 12G, 2x16GB G.Skill 3200 MHz CL16, Corsair RM650x; Win 11 64bit; iiyama GB3271QSU-B1: 2560x1440
- Sassitude
- Nováček
-
- Registrován: 26. lis 2024
Re: O2 Smart Box - problém s párováním
Smart Box může požádat předchozího správce, aby smazal jeho účet nebo schválil převod. Můžete zkusit následující: Kontaktujte prodejce a požádejte ho, aby smazal svůj účet nebo schválil vaši žádost o spárování. Pokud prodejce poskytne přihlašovací údaje, použijte je pro přístup k schránce a aktualizaci nastavení, včetně přidání vás jako nového správce.
providing a wealth of insights for PC tuning planet clicker and performance optimization