Indiana Jones and the Great Circle - technická stránka hry

Problémy, zážitky, rady či pořádání LAN party

Moderátor: Baneshee

AllowedCry
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 21. kvě 2011
Bydliště: Praha

Indiana Jones and the Great Circle - technická stránka hry

Příspěvek od AllowedCry »

Ahoj, tak se do toho můžeme pustit.

Grafika je pěkná, ale trpí klasickou nvidia "optimalizací" takže jsou ve hře textury v nízkém rozlišení i při supreme nastavení, tak hlavně, že se to vejde do 12GB :roll: Na ovladači se to hraje skvěle a z dálky se mi alespoň nechce zvracet koukáním na ten low res zážitek :-D optimalizace top, jede to jak z praku na všem co má dost bufferu.

test: https://en.gamegpu.com/action-/-fps-/-t ... st-gpu-cpu

Suma sumárum, takhle se mají dělat hry, vizuál vs nároky dost odpovídá, škoda těch slabších textur, docela smutné, že nvidia převzala otěže konzolí a brzdí teď sama herní vývoj...
Ryzen 5800X3D || GB B450 GX || 32GB @ 3600Mhz cl16 || AMD RX 7900 XTX @ UV-OC || M2 VP4300 4TB || HDD RED+ 4TB || Fractal R5 + Corsair HX850 || [4K] Philips 288E2A + Philips 48OLED707.
AllowedCry
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 21. kvě 2011
Bydliště: Praha

Re: Indiana Jones and the Great Circle - technická stránka hry

Příspěvek od AllowedCry »

Rozborka full RT,
4090 nedá ani v 1200p 60fps bez FG. Zároveň s RT a FG to žere 15+GB tak to je odpověď na hnusný textury v základu a na tom videu mi to přijde snad ještě horší...
https://www.youtube.com/watch?v=jlKNV78 ... =TerraWare
Ryzen 5800X3D || GB B450 GX || 32GB @ 3600Mhz cl16 || AMD RX 7900 XTX @ UV-OC || M2 VP4300 4TB || HDD RED+ 4TB || Fractal R5 + Corsair HX850 || [4K] Philips 288E2A + Philips 48OLED707.
Elkim
Redaktor PCT
Redaktor PCT
Uživatelský avatar
Registrován: 01. lis 2014
Bydliště: Olomouc

Re: Indiana Jones and the Great Circle - technická stránka hry

Příspěvek od Elkim »

Mě to teda v Římě každejch pár minut crashuje, a nejsem sám :/ Prozatím nehratelný.

https://www.reddit.com/r/indianajones/c ... _series_x/
AllowedCry
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 21. kvě 2011
Bydliště: Praha

Re: Indiana Jones and the Great Circle - technická stránka hry

Příspěvek od AllowedCry »

Za mě naprosto hladký průběh, Řím bez potíží, teď jsem v Egyptě.
4K native supreme nastavení.
Ryzen 5800X3D || GB B450 GX || 32GB @ 3600Mhz cl16 || AMD RX 7900 XTX @ UV-OC || M2 VP4300 4TB || HDD RED+ 4TB || Fractal R5 + Corsair HX850 || [4K] Philips 288E2A + Philips 48OLED707.
RADEONX800
Začátečník
Začátečník
Registrován: 24. dub 2005
Bydliště: Pardubice

Re: Indiana Jones and the Great Circle - technická stránka hry

Příspěvek od RADEONX800 »

Za mě super že konečně řízli GPU s 8gb VRAM za to palec nahoru
zhor
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 26. čer 2005
Bydliště: Liberec

Re: Indiana Jones and the Great Circle - technická stránka hry

Příspěvek od zhor »

Stacej starsi NV ovladace (560.81) nebo se musej aktualizovat?
PC1: CPU=i7-11700F+NH-U12A | MB=Asus TUF B560M-Plus | RAM=Corsair LPX 2x16G 3600 | GPU=Asus RTX4070 Dual | SSD=Samsung 970 Evo Plus 1T+SSHD: Seagate FireCuda 2T | PS=Corsair TX750M | Case=FD FocusG Mini | Mon= MAG272-165Hz | OS=W10Pro |
PC2: CPU=i7-6700K+NH-U9B | MB=Asus Z170M-Plus | RAM=Corsair LPX 2x8G 3200 | GPU=EVGA GTX980 SC | SSD=Samsung 850 Evo 250G | OS=Kubuntu |
Paul
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 15. srp 2004
Kontaktovat uživatele:

Re: Indiana Jones and the Great Circle - technická stránka hry

Příspěvek od Paul »

Path Tracing docela bad joke tady, čekal jsem že v 1440p DLSS balanced by ta 3080Ti mohla zvládnout 60, ale bez šance
Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus X470 Gaming, 2*8GB FlareX@3200, nVidia RTX 3080Ti, 500GB SSD Evo 970, 2TB Crucial MX500, 120GB M4 SSD, 2 * Samsung F1 1TB SATAII, A4-Tech A7, Panasonic ST50 55" Plasma, NEC 24WMGX3 24", Win10 64bit Home, Steam Deck

If you have been voting for politicians who promise to give you goodies at someone else's expense, then you have no right to complain when they take your money and give it to someone else, including themselves.
GaGy
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 21. čer 2006
Bydliště: Vsetin

Re: Indiana Jones and the Great Circle - technická stránka hry

Příspěvek od GaGy »

První dojmy.
Vegetace nádherná to se povedlo na jedničku s hvězdičkou. Bohužel pohyb postavy a gameplay už mi tak dobrý nepříjde.
9800X3D@5425Mhz-95W - Liquid Freezer III │ 32Gb 6000Mhz - CL30 │ ASUS TUF Radeon RX 7800 XT 16G │ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI │ AG32CQ - 2K - 144Hz │ EVGA GQ 650W Gold │ Phanteks Eclipse P400A │ SSD - KC3000, M.2 - 1TB + A2000, M.2 - 1TB │
Lenovo - Legion 5 - RTX 3060 + Ryzen 5600H
_DAVE_
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 17. říj 2005

Re: Indiana Jones and the Great Circle - technická stránka hry

Příspěvek od _DAVE_ »

Path Tracing docela bad joke tady
No je to PathTracing, je to náročné :)
Spíše mě přijde jako badjoke náročnost té featury vs reálný rozdíl (k lepšímu) v různých scénách, který se někde vůbec nedostavuje.
Jediné kde to pro mě má opravdu přínos, jsou realistické stíny např v džungli hned na začátku.
Protože ty klasické bez PT jsou extrémně ostré a prostě nepřirozeně hnusné. Ostře vykreslené kontury listí na zemi, to jsem v lese při procházce nikdy neviděl.
A zde to razí dost.
Ale výkon je samozřejmě v pytli, to je tak na 4080.
HTPC: i5-12400f, 32GB RAM, RTX3060 12GB, case Grandia, 3DTV-LG 47"/ 3D Acer Projektor.
RPCS3 + Nintendo GC +Wii + WiiU + Switch emulator.
icebosss
Začátečník
Začátečník
Registrován: 28. čer 2008
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: Indiana Jones and the Great Circle - technická stránka hry

Příspěvek od icebosss »

To není ani na 4080 skoro a frame gen nějak blbne, po jeho zapnutí cca 2 minuty stutter fest, pak se to ustálí ale po cca 20 či 30 vteřinách to vždy dropne fps a to je na QHD a rozlišení s dlss na 1400x, takže hluboce pod full HD a ani tak těch fps není moc. :D

Vram zabrána přes 15gb.

Chtělo by to i RR což by s výkonem RT mohlo pomoct.
zhor
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 26. čer 2005
Bydliště: Liberec

Re: Indiana Jones and the Great Circle - technická stránka hry

Příspěvek od zhor »

Nechal jsem hru automaticky optimalizovat pres NVapp a nastavilo mi to vsechno na max, DLSS Quality a sedi mi to v FHD bez cukani na 60fps jak prdel na hrnci, zrejme taky hraje roli G-sync.
Akorat nechapu co na NV mysleli tim ze 4070 dava v 1080p na Supreme preset s DLLS off/on 120/190fps avg:
https://www.nvidia.com/en-us/geforce/ne ... dy-driver/
Hra je evidentne tezce GPU zavisla, CPU mi jede pod 30%, tady by zrejme AMD x3d bylo naprd.
PC1: CPU=i7-11700F+NH-U12A | MB=Asus TUF B560M-Plus | RAM=Corsair LPX 2x16G 3600 | GPU=Asus RTX4070 Dual | SSD=Samsung 970 Evo Plus 1T+SSHD: Seagate FireCuda 2T | PS=Corsair TX750M | Case=FD FocusG Mini | Mon= MAG272-165Hz | OS=W10Pro |
PC2: CPU=i7-6700K+NH-U9B | MB=Asus Z170M-Plus | RAM=Corsair LPX 2x8G 3200 | GPU=EVGA GTX980 SC | SSD=Samsung 850 Evo 250G | OS=Kubuntu |
GaGy
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 21. čer 2006
Bydliště: Vsetin

Re: Indiana Jones and the Great Circle - technická stránka hry

Příspěvek od GaGy »

To že ti jede CPU pod 30% neznamená že nejsi CPU bottleck. Zrovna s tím starým CPU bych řekl že místy budeš.
Zjistíš to tak že zapneš GPU Z ,dáš kolonku senzory a budeš sledovat GPU Load. To by mělo být okolo 99%
9800X3D@5425Mhz-95W - Liquid Freezer III │ 32Gb 6000Mhz - CL30 │ ASUS TUF Radeon RX 7800 XT 16G │ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI │ AG32CQ - 2K - 144Hz │ EVGA GQ 650W Gold │ Phanteks Eclipse P400A │ SSD - KC3000, M.2 - 1TB + A2000, M.2 - 1TB │
Lenovo - Legion 5 - RTX 3060 + Ryzen 5600H
_DAVE_
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 17. říj 2005

Re: Indiana Jones and the Great Circle - technická stránka hry

Příspěvek od _DAVE_ »

CPU úzké hrdlo při 30% by znamenalo, že hra škvaří jedno, dně jádra a zbytek se fláká.
To tak dělá MSFS, ale Indy ne.
Zatěžuje jádra víceméně rovnoměrně.
HTPC: i5-12400f, 32GB RAM, RTX3060 12GB, case Grandia, 3DTV-LG 47"/ 3D Acer Projektor.
RPCS3 + Nintendo GC +Wii + WiiU + Switch emulator.
Delarge
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 15. črc 2004
Bydliště: Korova Milk Bar
Kontaktovat uživatele:

Re: Indiana Jones and the Great Circle - technická stránka hry

Příspěvek od Delarge »

Chová se to dost zvláštně. Když FG funguje (někdy jsem si všimnul, že aktivní nebyl), tak to běží docela slušně 90+ fps, ale někdy to padá zase na hubu a pomůže restart. Asi 16GB VRAM nestačí ani na 3440x1440 :lol: Buhvíjak zázračně to na to zase nevypadá. A hlavně hra úplně nesnáší low latency mode na Ultra, s tím je to nehratelný.
Intel Core i7 12700KF + Noctua NH-U12A CB -- Gigabyte Z690 GAMING X DDR4 -- Gainward Phantom RTX 4080 -- G.Skill Ripjaws V 2x16GB@3600CL14 -- WD Black SN850 NVMe 2TB -- Corsair RM750x -- Fractal Design Torrent -- USB DAC EarMen Eagle -- PreSonus Eris 3.5 BT -- Sennheiser HD 560S -- Samsung Odyssey OLED G8 -- Razer BlackWidow V3 Pro + Razer DeathAdder V2 Pro + Xbox Wireless Controller -- WIN 11 Home 24H2
icebosss
Začátečník
Začátečník
Registrován: 28. čer 2008
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: Indiana Jones and the Great Circle - technická stránka hry

Příspěvek od icebosss »

jojo low latency jsem musel v ovladačích úplně vypnout, chovalo se to divně. A stejně se mi stává, že se mi fps zamknou na 79. Mám v ovladačích hard limit na 158 fps, protože mám 165HZ monitor a chci mít nějakou rezervu kvůli přestřelům a tearingu. Takže ve hře mám například 60 fps bez fg, a lock na 79 s fg, vytížení gk 60% a hra je díky imput lagu nehratelná, spotřeba třeba 130W na rtx 4080.. Je to pěkně zabugovaný
_DAVE_
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 17. říj 2005

Re: Indiana Jones and the Great Circle - technická stránka hry

Příspěvek od _DAVE_ »

icebosss - Zas hejt?
Zde jsem to tak nějak nečekal..
Nemáš něco zabugovaného ty?
Mě se nezdá, že by RTX4080 byla v té hře běžně vytížená na 60%... Asi to nastav nějak normálně, a nebudeš mít spotřebu 130W, to fakt ne.

https://youtu.be/I7BWEFaqb1s?si=VSdoet43pC63quF1
HTPC: i5-12400f, 32GB RAM, RTX3060 12GB, case Grandia, 3DTV-LG 47"/ 3D Acer Projektor.
RPCS3 + Nintendo GC +Wii + WiiU + Switch emulator.
AllowedCry
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 21. kvě 2011
Bydliště: Praha

Re: Indiana Jones and the Great Circle - technická stránka hry

Příspěvek od AllowedCry »

Už mám ve hře 20 hodin a bez jediného problému 4K native supreme bez full rt, avg fps mi ovladače píšou 77fps, za mě tedy optimalizace perfektní. Možná 4080 na to nemá dost vram, mi to žere konstantně 13.5GB (asi nvidia lock) :-D a když k tomu přičteš full rt + fg tak to musí chtít víc než 16GB. Každopádně nevidím smysl to hrát s pt v 1200p se 40fps s fg na 80, když to ta karta utáhne v native 4K 80fps+
Ryzen 5800X3D || GB B450 GX || 32GB @ 3600Mhz cl16 || AMD RX 7900 XTX @ UV-OC || M2 VP4300 4TB || HDD RED+ 4TB || Fractal R5 + Corsair HX850 || [4K] Philips 288E2A + Philips 48OLED707.
Delarge
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 15. črc 2004
Bydliště: Korova Milk Bar
Kontaktovat uživatele:

Re: Indiana Jones and the Great Circle - technická stránka hry

Příspěvek od Delarge »

_DAVE_ píše: stř 11. pro 2024, 18:49 icebosss - Zas hejt?
Zde jsem to tak nějak nečekal..
Nemáš něco zabugovaného ty?
Mě se nezdá, že by RTX4080 byla v té hře běžně vytížená na 60%... Asi to nastav nějak normálně, a nebudeš mít spotřebu 130W, to fakt ne.

https://youtu.be/I7BWEFaqb1s?si=VSdoet43pC63quF1
To je sice hezký, ale to je video bez Full RT, bez toho to lítá samozřejmě v pohodě. Jenom aktivace Full RT si vezme 2,5 giga VRAM, hra chvíli běží v poho, pak klasický příznaky nedostatku VRAM, kdy se to dá sice hrát, ale fps vyrazně spadnou a objevuje se stuttering. A to je ve 1440p, žádný 4K. Ta hra nějak fenomenálně hlavně v otevřených exteriérech nevypadá, aby to bylo takhle zoufalý. Očekávám, že to další patche upraví, akorát teď už to neřeší 8GB karty, ale 16GB :roll: A to, že to Low latency mode na Ultra (celkem běžný nastavení v ovladačích) nedává vůbec, je taky fakt. U FG jsem zase zjistil, že jakmile ho jednou během hry vypnu, tak už další aktivace nic neudělá a pořád si to jede bez FG.
Intel Core i7 12700KF + Noctua NH-U12A CB -- Gigabyte Z690 GAMING X DDR4 -- Gainward Phantom RTX 4080 -- G.Skill Ripjaws V 2x16GB@3600CL14 -- WD Black SN850 NVMe 2TB -- Corsair RM750x -- Fractal Design Torrent -- USB DAC EarMen Eagle -- PreSonus Eris 3.5 BT -- Sennheiser HD 560S -- Samsung Odyssey OLED G8 -- Razer BlackWidow V3 Pro + Razer DeathAdder V2 Pro + Xbox Wireless Controller -- WIN 11 Home 24H2
zhor
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 26. čer 2005
Bydliště: Liberec

Re: Indiana Jones and the Great Circle - technická stránka hry

Příspěvek od zhor »

Pouzil jsem utilitu CPU Unpark a uz mi ukazuje CPU kolem 60% a GPU 70-80%, takze i pro 4070 by to asi skutecne chtelo silnejsi CPU.
To ale plati jen pri Full RT, staci ho o stupen snizit a uz mam GPU kolem 90%, pri uplnem vypnuti RT 99% a 163fps (limit v ovladacich).
Zajimavy ze jak jsem se stoural v RT, tak mi najednou zacal fungovat FG (predtim nemel vliv) a fps vyskocily na dvojnasobek.
Ty exteriery (Vatikan) skutecne vypadaj jak u 15 let stary hry, interiery a podzemi ale vypadaj dobre.
Jinak hru ted taky davaj k RTX40 grafikam, kdyby nekdo kupoval novou.
PC1: CPU=i7-11700F+NH-U12A | MB=Asus TUF B560M-Plus | RAM=Corsair LPX 2x16G 3600 | GPU=Asus RTX4070 Dual | SSD=Samsung 970 Evo Plus 1T+SSHD: Seagate FireCuda 2T | PS=Corsair TX750M | Case=FD FocusG Mini | Mon= MAG272-165Hz | OS=W10Pro |
PC2: CPU=i7-6700K+NH-U9B | MB=Asus Z170M-Plus | RAM=Corsair LPX 2x8G 3200 | GPU=EVGA GTX980 SC | SSD=Samsung 850 Evo 250G | OS=Kubuntu |
icebosss
Začátečník
Začátečník
Registrován: 28. čer 2008
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: Indiana Jones and the Great Circle - technická stránka hry

Příspěvek od icebosss »

_DAVE_ píše: stř 11. pro 2024, 18:49 icebosss - Zas hejt?
Zde jsem to tak nějak nečekal..
Nemáš něco zabugovaného ty?
Mě se nezdá, že by RTX4080 byla v té hře běžně vytížená na 60%... Asi to nastav nějak normálně, a nebudeš mít spotřebu 130W, to fakt ne.

https://youtu.be/I7BWEFaqb1s?si=VSdoet43pC63quF1
jaký hejt? jen říkám, jak naprd to běží :)

očividně nejsem sám

https://www.reddit.com/r/XboxGamePass/c ... s_causing/

vypadá to nějaký problém s dlss, gsync/freesync.
Odpovědět

Zpět na „Hry a zábava“