Indiana Jones and the Great Circle - technická stránka hry

Problémy, zážitky, rady či pořádání LAN party

Moderátor: Baneshee

_DAVE_
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 17. říj 2005

Re: Indiana Jones and the Great Circle - technická stránka hry

Příspěvek od _DAVE_ »

A příčina nějaká je ?
HTPC: i5-12400f, 32GB RAM, RTX3060 12GB, case Grandia, 3DTV-LG 47"/ 3D Acer Projektor.
RPCS3 + Nintendo GC +Wii + WiiU + Switch emulator.
Delarge
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 15. črc 2004
Bydliště: Korova Milk Bar
Kontaktovat uživatele:

Re: Indiana Jones and the Great Circle - technická stránka hry

Příspěvek od Delarge »

Tak to zatím vypadá, že stažení Texture pool size na Ultra pomohlo (na kvalitu textur to evidentně nemá vliv a sníží to o něco využití VRAM), vegetation animation quality na Medium, zbytek na max + Full RT a zatím bez problémů. Akorát cut scény jsou pořád nějak divně trhaný.
Intel Core i7 12700KF + Noctua NH-U12A CB -- Gigabyte Z690 GAMING X DDR4 -- Gainward Phantom RTX 4080 -- G.Skill Ripjaws V 2x16GB@3600CL14 -- WD Black SN850 NVMe 2TB -- Corsair RM750x -- Fractal Design Torrent -- USB DAC EarMen Eagle -- PreSonus Eris 3.5 BT -- Sennheiser HD 560S -- Samsung Odyssey OLED G8 -- Razer BlackWidow V3 Pro + Razer DeathAdder V2 Pro + Xbox Wireless Controller -- WIN 11 Home 24H2
zhor
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 26. čer 2005
Bydliště: Liberec

Re: Indiana Jones and the Great Circle - technická stránka hry

Příspěvek od zhor »

Nastaveni hry ma nepochopitelny chovani, vcera mi to jelo v FHD 110fps s RT High a DLSS Quality + FG a dnes jsem to pustil aniz bych cokoli menil a fps se cukaj kolem 55. Kdyz RT uplne vypnu, mam fps fixnuty na 80 bez ohledu na DLSS a ostatni nastaveni a FG zase nefunguje, vcera mi to s tim slo 163fps.
To je pak tezky se bavit o optimalnim nastaveni kdyz si to dela co chce, nekdy nebo nekomu to jde a jindy zase nejde. Dokud s tim neco neudelaj nezbyva nez hrat bez RT, prestoze NV vychvaluje vsechny RTX40 jak s nimi RT v teto hre krasne funguje, nechce se mi verit ze by to delal 14900K se kterym to testovali:
https://www.nvidia.com/en-us/geforce/ne ... dy-driver/
PC1: CPU=i7-11700F+NH-U12A | MB=Asus TUF B560M-Plus | RAM=Corsair LPX 2x16G 3600 | GPU=Asus RTX4070 Dual | SSD=Samsung 970 Evo Plus 1T+SSHD: Seagate FireCuda 2T | PS=Corsair TX750M | Case=FD FocusG Mini | Mon= MAG272-165Hz | OS=W10Pro |
PC2: CPU=i7-6700K+NH-U9B | MB=Asus Z170M-Plus | RAM=Corsair LPX 2x8G 3200 | GPU=EVGA GTX980 SC | SSD=Samsung 850 Evo 250G | OS=Kubuntu |
icebosss
Začátečník
Začátečník
Registrován: 28. čer 2008
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: Indiana Jones and the Great Circle - technická stránka hry

Příspěvek od icebosss »

No a neříkal sem to? Dostal sem tu předtím čočku že hra přece jede jak má.. fps limit na 79 atd jsem měl taky.

Asi jsem přišel na příčinu či spise těch příčin je více.. vypnout v ovládačích nvidie to snižování latence na off, vsync Always on může být klidně zaple, to samé fps limit. Dále je potřeba vypnout v RTSS reflex, jinak hra trpí na hrozny stuttering při zaplem frame genu. A nastavit texture pool na Ultra, pokud má člověk 16gb vram.
jakmile nastavíte max a hrajete na vyšší rozlišení než qhd, tak jsem s RT a framegenem přesáhl 16gb limit a fps spadli asi na 30
_DAVE_
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 17. říj 2005

Re: Indiana Jones and the Great Circle - technická stránka hry

Příspěvek od _DAVE_ »

jakmile nastavíte max a hrajete na vyšší rozlišení než qhd, tak jsem s RT a framegenem přesáhl 16gb limit a fps spadli asi na 30
Jo tak tomuhle věřím, RT + 4k + FG + MAX texture pool = vyloženě smrtící kombinace.
16GB tohle určitě nedá, ale stačí pohnout s čímkoli a lepší
HTPC: i5-12400f, 32GB RAM, RTX3060 12GB, case Grandia, 3DTV-LG 47"/ 3D Acer Projektor.
RPCS3 + Nintendo GC +Wii + WiiU + Switch emulator.
zhor
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 26. čer 2005
Bydliště: Liberec

Re: Indiana Jones and the Great Circle - technická stránka hry

Příspěvek od zhor »

Tak NV ma zrejme nejak pojebany posledni ovladace 556.36, nainstaloval jsem predposledni 556.14 a hra jde zcela plynule s Full RT 70-80fps bez propadu. Bohuzel FG ani tady nema na fps vliv, jen zhorsuje ovladani, to ale nevadi protoze bez nej to jede jak po masle.
Zajimavy ze v tech Himalajich musim dat RT bud Full nebo Off, jinak mam na snehu jen bilou obrazovku a nevidim kam jdu.
PC1: CPU=i7-11700F+NH-U12A | MB=Asus TUF B560M-Plus | RAM=Corsair LPX 2x16G 3600 | GPU=Asus RTX4070 Dual | SSD=Samsung 970 Evo Plus 1T+SSHD: Seagate FireCuda 2T | PS=Corsair TX750M | Case=FD FocusG Mini | Mon= MAG272-165Hz | OS=W10Pro |
PC2: CPU=i7-6700K+NH-U9B | MB=Asus Z170M-Plus | RAM=Corsair LPX 2x8G 3200 | GPU=EVGA GTX980 SC | SSD=Samsung 850 Evo 250G | OS=Kubuntu |
zhor
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 26. čer 2005
Bydliště: Liberec

Re: Indiana Jones and the Great Circle - technická stránka hry

Příspěvek od zhor »

Zjistil jsem ze mam hru pres GamePass naistalovanou 2x, ve dvou slozkach WindowsApps a XboxGames. Zkusil jsem soubory hry ve slozce WA smazat ale hra se chce instalovat znova, co je to za blbost, to pak jedna hra zabere na disku 2x tolik mista.
PC1: CPU=i7-11700F+NH-U12A | MB=Asus TUF B560M-Plus | RAM=Corsair LPX 2x16G 3600 | GPU=Asus RTX4070 Dual | SSD=Samsung 970 Evo Plus 1T+SSHD: Seagate FireCuda 2T | PS=Corsair TX750M | Case=FD FocusG Mini | Mon= MAG272-165Hz | OS=W10Pro |
PC2: CPU=i7-6700K+NH-U9B | MB=Asus Z170M-Plus | RAM=Corsair LPX 2x8G 3200 | GPU=EVGA GTX980 SC | SSD=Samsung 850 Evo 250G | OS=Kubuntu |
zhor
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 26. čer 2005
Bydliště: Liberec

Re: Indiana Jones and the Great Circle - technická stránka hry

Příspěvek od zhor »

Vypnul jsem v control panelu pro danou hru NV low latency a FG funguje a jede plynule pres 100fps.
PC1: CPU=i7-11700F+NH-U12A | MB=Asus TUF B560M-Plus | RAM=Corsair LPX 2x16G 3600 | GPU=Asus RTX4070 Dual | SSD=Samsung 970 Evo Plus 1T+SSHD: Seagate FireCuda 2T | PS=Corsair TX750M | Case=FD FocusG Mini | Mon= MAG272-165Hz | OS=W10Pro |
PC2: CPU=i7-6700K+NH-U9B | MB=Asus Z170M-Plus | RAM=Corsair LPX 2x8G 3200 | GPU=EVGA GTX980 SC | SSD=Samsung 850 Evo 250G | OS=Kubuntu |
Delarge
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 15. črc 2004
Bydliště: Korova Milk Bar
Kontaktovat uživatele:

Re: Indiana Jones and the Great Circle - technická stránka hry

Příspěvek od Delarge »

Včera vyšel další patch. Už se to dá hrát i s Low Latency Mode na Ultra a cutscény se už netrhají. Bez FG pořád dost stutter, ale to je pravděpodobně problém posledních NV ovladačů, s FG pohoda.
zhor píše: úte 17. pro 2024, 13:20 Zjistil jsem ze mam hru pres GamePass naistalovanou 2x, ve dvou slozkach WindowsApps a XboxGames. Zkusil jsem soubory hry ve slozce WA smazat ale hra se chce instalovat znova, co je to za blbost, to pak jedna hra zabere na disku 2x tolik mista.
New to Gamepass? :-D Sis smazal hru no, tak nainstalovat znova a nechat bejt. Když se podíváš, kolik místa ti to sebralo na disku, tak ti dojde, že to tam dvakrát není.
Intel Core i7 12700KF + Noctua NH-U12A CB -- Gigabyte Z690 GAMING X DDR4 -- Gainward Phantom RTX 4080 -- G.Skill Ripjaws V 2x16GB@3600CL14 -- WD Black SN850 NVMe 2TB -- Corsair RM750x -- Fractal Design Torrent -- USB DAC EarMen Eagle -- PreSonus Eris 3.5 BT -- Sennheiser HD 560S -- Samsung Odyssey OLED G8 -- Razer BlackWidow V3 Pro + Razer DeathAdder V2 Pro + Xbox Wireless Controller -- WIN 11 Home 24H2
zhor
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 26. čer 2005
Bydliště: Liberec

Re: Indiana Jones and the Great Circle - technická stránka hry

Příspěvek od zhor »

Ja musim i po patchi mit low latency=off, kdy to jede s FG naprosto plynule kolem 120fps na Full RT, jinak mam s FG fps pod 60 a hrozne to cuka.
PC1: CPU=i7-11700F+NH-U12A | MB=Asus TUF B560M-Plus | RAM=Corsair LPX 2x16G 3600 | GPU=Asus RTX4070 Dual | SSD=Samsung 970 Evo Plus 1T+SSHD: Seagate FireCuda 2T | PS=Corsair TX750M | Case=FD FocusG Mini | Mon= MAG272-165Hz | OS=W10Pro |
PC2: CPU=i7-6700K+NH-U9B | MB=Asus Z170M-Plus | RAM=Corsair LPX 2x8G 3200 | GPU=EVGA GTX980 SC | SSD=Samsung 850 Evo 250G | OS=Kubuntu |
Delarge
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 15. črc 2004
Bydliště: Korova Milk Bar
Kontaktovat uživatele:

Re: Indiana Jones and the Great Circle - technická stránka hry

Příspěvek od Delarge »

To tam musíš mít ještě něco někde nastaveno špatně.
S tímhle "fixem" přes nvidiaProfileInspector to dokonce jede bez stutteru bez FG na posledních ovladačích, vyzkoušeno - opravdu kvalitní game ready driver :-D :
https://www.youtube.com/watch?v=R0YFFrqsNDs
Intel Core i7 12700KF + Noctua NH-U12A CB -- Gigabyte Z690 GAMING X DDR4 -- Gainward Phantom RTX 4080 -- G.Skill Ripjaws V 2x16GB@3600CL14 -- WD Black SN850 NVMe 2TB -- Corsair RM750x -- Fractal Design Torrent -- USB DAC EarMen Eagle -- PreSonus Eris 3.5 BT -- Sennheiser HD 560S -- Samsung Odyssey OLED G8 -- Razer BlackWidow V3 Pro + Razer DeathAdder V2 Pro + Xbox Wireless Controller -- WIN 11 Home 24H2
Danny202
Začátečník
Začátečník
Registrován: 01. pro 2013
Bydliště: Krnov

Re: Indiana Jones and the Great Circle - technická stránka hry

Příspěvek od Danny202 »

Něco je tam s posledním updatem rozbité. Vytížení procesoru 70%?!? Při vydání to bylo cca 30%. Jinak hra běží dobře. Detaliy textur snížené o jedno plus DLSS Q a FG on. Paměť je teda využita na 100%, ale hra běží i delší dobu v pohodě na cca 110-140 FPS bez stutteru. Uvidím jak další lokace. Zatím jsem dohrál Vatikán.
Spoiler
PC: Intel Core i9-9900K, SilentiumPC Fortis 5 ARGB, Gigabyte Z390 M Gaming, Kingston Fury Renegade RGB 32GB@3600CL16, ASUS Dual RTX 4070 OC 12GB, Crucial MX100 256GB + Crucial MX500 1x 500GB + 1x 2TB, Seasonic Focus GX 750 Gold , Fractal Design Arc Mini, Windows 10 Home
Monitor: Dell S2721DGFA (1440p, 165Hz, G-SYNC Compatible)
Příslušenství: Yenkee Zero YMS 3000 e-Sport PRO, Yenkee Zero YKB 3000 TKL, SteelSeries Arctis Nova 7
zhor
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 26. čer 2005
Bydliště: Liberec

Re: Indiana Jones and the Great Circle - technická stránka hry

Příspěvek od zhor »

Delarge píše: čtv 19. pro 2024, 17:47 To tam musíš mít ještě něco někde nastaveno špatně.
S tímhle "fixem" přes nvidiaProfileInspector to dokonce jede bez stutteru bez FG na posledních ovladačích, vyzkoušeno - opravdu kvalitní game ready driver :-D :
https://www.youtube.com/watch?v=R0YFFrqsNDs
Pouzivam predchozi ovladace 566.14 jak o tom taky mluvi v tom videu a jede mi to s FG i bez nej naprosto plynule, jen nesmim zapnout low latency, coz mi vubec nevadi protoze subjektivne zadnej lag nepozoruju. Nechce se mi davat zpatky posledni ovladace 566.36 kdyz to se starsimi jde v pohode, radeji pockam na dalsi. Nakonec hru jsem uz dohral, takze to pro me neni az tak aktualni.
PC1: CPU=i7-11700F+NH-U12A | MB=Asus TUF B560M-Plus | RAM=Corsair LPX 2x16G 3600 | GPU=Asus RTX4070 Dual | SSD=Samsung 970 Evo Plus 1T+SSHD: Seagate FireCuda 2T | PS=Corsair TX750M | Case=FD FocusG Mini | Mon= MAG272-165Hz | OS=W10Pro |
PC2: CPU=i7-6700K+NH-U9B | MB=Asus Z170M-Plus | RAM=Corsair LPX 2x8G 3200 | GPU=EVGA GTX980 SC | SSD=Samsung 850 Evo 250G | OS=Kubuntu |
michalpuk
Začátečník
Začátečník
Registrován: 04. bře 2006
Bydliště: Ostrava

Re: Indiana Jones and the Great Circle - technická stránka hry

Příspěvek od michalpuk »

Ja musel zmenit rezim male prodlevy v ovladacich z ultra na on, jinak jsem mel silene fps dropy, ted uz to vypada ok, mam zapnute hdr, frame gen i dlss i nejnovejsi driver.
Ryzen 9800x3d + Noctua NH-D15S, Asus ROG STRIX X670E-A GAMING WIFI, GIGABYTE GeForce RTX 4090 Windforce, ADATA XPG 48GB KIT DDR5 6000MT/s CL30, Fractal Design Ion 760W platinum, Define R4 window + 5x NF-A14 ULN, Samsung 990 PRO 4TB + Samsung 990 PRO 2TB + Intel 660p 2TB, Creative Sound Blaster Z, LG oled 42 C2
Odpovědět

Zpět na „Hry a zábava“