Stránka 6 z 7
Re: V-Sync a vse okolo synchronizace obrazu
Napsal: čtv 3. črc 2014, 23:18
od Albatross
jojo zapnul jsem to v tom ovládacím panelu nvidia a přes inspectora jsem to nezkoušel ani nevím jak bych to tam přesně zapnul :/
Re: V-Sync a vse okolo synchronizace obrazu
Napsal: čtv 3. črc 2014, 23:32
od RAD-x
Jaké máš v těch hrách průměrné FPS? ten adaptive V-Sync tě z toho problému nedostane pokud nemáš dostatečnou rezervu. Je to v podstatě cosi, co ti při propadu FPS pod refresh rate monitoru vypne V-Synch aby se zamezilo těm V-Sync dropúm na 30FPS...jinej účel to nemá a pokud nemáš FPS vyšší než refresh rate tvýho LCD, tak smůla...
Re: V-Sync a vse okolo synchronizace obrazu
Napsal: pát 4. črc 2014, 01:40
od Albatross
ve hrách mám většinou dost rezervu, monitor mám 60 Hz a já právě nemam problém s dropama u adaptiv ale s tím že se mi nezapne když začnou jít fps přes 60 a začne se mi dělit obraz
Re: V-Sync a vse okolo synchronizace obrazu
Napsal: pát 4. črc 2014, 03:14
od RAD-x
Takže teda FPS ti jdou výš než 60...hm a stadartní V-Sync ti funguje normálně?
Re: V-Sync a vse okolo synchronizace obrazu
Napsal: pát 4. črc 2014, 17:32
od Albatross
jojo normální V-sync funguje jenže ten nechci protože s tím mám zase hrozné propady fps
Re: V-Sync a vse okolo synchronizace obrazu
Napsal: pát 4. črc 2014, 17:35
od RAD-x
To je dost divný, když řikáš že máš rezervu. No, já V-Sync právě téměř vubec nepoužívám ale tohle by si měl skutečně řešit pomocí NVinspectora
http://www.guru3d.com/files_details/nvi ... nload.html
Já už ani nevím, kde bych to v ovladačích zapínal, všechno dělám pomocí týhle utilky.
Re: V-Sync a vse okolo synchronizace obrazu
Napsal: pát 4. črc 2014, 17:38
od Albatross
jojo tak já to zkusím díky
Re: V-Sync a vse okolo synchronizace obrazu
Napsal: úte 27. pro 2016, 00:43
od mouldy
Zkouším přetaktovat svůj monitor a zvládá maximálně 70Hz, má to smysl?
EDIT: Nastavil jsem si 70Hz přes cru a funguje to. Když nastavim 70Hz přes Crimsony (vytvoření rozlišení), tak to nejde, protože to artefaktuje. Proč?
Re: V-Sync a vse okolo synchronizace obrazu
Napsal: úte 27. pro 2016, 17:28
od DOC_ZENITH
Jiné timingy? Ono to neni vše jen o počtu hz....
A ověř si že nemáš frameskipping, pokud nemáš klidně to tak můžeš provozovat. Moc to neni ale lepší než drátem do oka.
Re: V-Sync a vse okolo synchronizace obrazu
Napsal: stř 28. pro 2016, 15:49
od stylar
windowed borderless funguje s neomezeným frameratem? updaty byly ohledně UWP, kdy hry běží v okně ale asi funguje všude stejně, když ho zapnu tak renderuje nad 60 fps a nemám tearing? hra je s vypnutým v-sync, je možný aby šel triple buffering bez v-syncu nebo co to je?
Re: V-Sync a vse okolo synchronizace obrazu
Napsal: čtv 16. úno 2017, 14:37
od Snek123
kdysi, když frčela CS 1.6, tak si pamatuji na ty doby, co se vehementně vypínala Vsync, k odemčení 60+ FPS a snížení input lagu... to byly časy..
Re: V-Sync a vse okolo synchronizace obrazu
Napsal: čtv 16. úno 2017, 15:00
od DOC_ZENITH
Byly? Já to dělám u všeho dodnes protože onen problém s inputlagem je stále stejnej (ba i horší) jak bejval v těhlech časech, protože na samotnym principu bufferingu a vsync se nezměnilo nic od Voodoo 1.
Re: V-Sync a vse okolo synchronizace obrazu
Napsal: čtv 16. úno 2017, 15:08
od madPav3L
No něco se změnilo, Nvidia má Fastsync. Je to celkem dobré, žádné trhání obrazu, odemčené fps a minimální inputlag, nemůžu si stěžovat.
Re: V-Sync a vse okolo synchronizace obrazu
Napsal: čtv 16. úno 2017, 15:09
od DOC_ZENITH
Fastsync je dobrej jen když máš 2+ násobek FPS jak je refresh tvojeho monitoru.
Re: V-Sync a vse okolo synchronizace obrazu
Napsal: čtv 16. úno 2017, 15:16
od Michal86
Dotaz. Mám monitor 24" ASUS MG248Q Gaming, k tomu je grafická karta zatím RX 480 4G. Monitor je připojený skrze display port. FreeSync mi v ovladačích píše že není podporováno. Dočetl jsem se, že FreeSync musím povolit někde v nastavení monitoru. (jakmile se dostanu domů, pohrabu se v tom). Má smysl jet na FreeSync (monitor má rozsah 40-144) při hraní CS:GO? FPS bych locknul na 289. Díky.
Re: V-Sync a vse okolo synchronizace obrazu
Napsal: čtv 16. úno 2017, 15:17
od DOC_ZENITH
Pokud pojedeš nad refresh rate freesyncu tak freesync mít logicky nebudeš, ale nech to zapnutý, ničemu to neuškodí.
Re: V-Sync a vse okolo synchronizace obrazu
Napsal: čtv 16. úno 2017, 15:19
od Michal86
Teď mi to tak vlastně docvaklo, že by těch FPS mělo být tolik, kolik bude zrovna zobrazovací frekvence, takže 144 (pokud to pojede stále na tuhle frekvenci) a je jedno, kolik dám FPS MAX (dám li nad 144, mělo by být stejně max 144). Chápu správně?
Re: V-Sync a vse okolo synchronizace obrazu
Napsal: čtv 16. úno 2017, 15:26
od DOC_ZENITH
Je to naopak, freesync funguje tak že obnovovoací frekvence monitoru se přizpůsobuje FPS, ne naopak, teda pokud to bude ve freesync range, pokud mimo tak vsync nebo no vsync dle toho co nastavíš v driverech (vsync nenastavuj protože to dělá inputlag), fps lmiter v driverech AMD taky nenastavuj protože taky dělá trochu inputlag, pokud jej potřebuješ tak jej nastav v samotné hře nebo třeba v MSI afterburneru.
Re: V-Sync a vse okolo synchronizace obrazu
Napsal: čtv 16. úno 2017, 15:28
od Michal86
Díky moc, jestli to rozchodím, nastavím ve hře fps_max 144 a uvidím jestli poznám rozdíl. Je nějaká utilitka na nějaké to měření inputlagu, nebo něčeho abych věděl jestli je to lepší nebo horší?
Re: V-Sync a vse okolo synchronizace obrazu
Napsal: čtv 16. úno 2017, 17:35
od DOC_ZENITH
To ucejtíš na myši, SW to nelze měřit bez HW prostředků jaklo Fcat.