Stránka 9 z 9
Re: AMD FSR vs. nVidia DLSS "Blokovací válka"
Napsal: pon 25. zář 2023, 20:08
od Krteq
Oxygen_pls píše: ↑pon 25. zář 2023, 19:52Akurat ze Ubisoft sa uz vyjadril, ze novy AC bude vydany aj s podporou DLSS a FSR...
Byl by link?
NVM, našel jsem -
Ubisoft Blog - Assassin’s Creed Mirage PC Specs and Features Revealed
Re: AMD FSR vs. nVidia DLSS "Blokovací válka"
Napsal: úte 31. říj 2023, 09:54
od skaven321
Re: AMD FSR vs. nVidia DLSS "Blokovací válka"
Napsal: stř 27. pro 2023, 09:20
od satanicek666
Neviem ci to patri tu ale
https://www.pcgamer.com/well-that-didnt ... -any-game/ kvalitný mod do hier ktoré podporujú frame generation na vsetke rtx gpu
Re: AMD FSR vs. nVidia DLSS "Blokovací válka"
Napsal: stř 27. pro 2023, 10:34
od AllowedCry
Pěkné, teda pokud to funguje min jako v avatar. Každopádně video v článku je dobrej shit, generovat z 30-40 fps musí mít děsný input lag. FG nejlépe funguje při 60fps (nevím jak u nvidie) cokoli níže je spíše nehratelné, platí to především pro FPS.
Každopádně takové ty FSR mody taky nefungují dokonale mávnutím proutku, bez řádné implementace vykazuje vždycky mnohem více chyb a u FG to asi nebude jinak (i když tady je to v kombinaci s DLSS)

Re: AMD FSR vs. nVidia DLSS "Blokovací válka"
Napsal: stř 27. pro 2023, 10:43
od satanicek666
keby som bol teraz majitelom rtx3080 tak sa tesim jak maly chlapec s tymto modom.ci uz by to malo dajake defekty alebo nie.co citam tak ten input lag je v pohode
Re: AMD FSR vs. nVidia DLSS "Blokovací válka"
Napsal: stř 27. pro 2023, 11:11
od AllowedCry
satanicek666 píše: ↑stř 27. pro 2023, 10:43
co citam tak ten input lag je v pohode
Ano, pokud je základní generovací materiál 60+, cokoli pod je sračka.
Re: AMD FSR vs. nVidia DLSS "Blokovací válka"
Napsal: stř 29. kvě 2024, 22:19
od Krteq
"Blokovací válka" je oficiálně ukončena. Pro vývojáře už neexistuje důvod proč implementovat SR řešení od jediného IHV (alespoň pod DirectX)
DirectX 12 - info a vše okolo