Stránka 10 z 35
Napsal: stř 9. kvě 2007, 19:49
od MichiGen
Tak sa zda ze ATI ide stale v stopach malych rozdielov medzi highendovymi kartami, nie ako nVidia. Dobra sprava
EDIT:
OMG, vysvetli mi tu niekto tu zltu kartu??
Napsal: stř 9. kvě 2007, 19:51
od crux2005
v závere je napísané:
First thing, there are some very strange "happenings" with Company of Heroes that forced us to suspect some driver problems. It seems possible that AA/AF settings have some problems with CoH and Radeon HD2900XT, so take these results with a tiny bit of salt. We'll add sugar to "neutralize" a bit later. We noticed similar problems (a bit worse, though) with Radeon HD 2600/2400 when we played around with them last week, but they have entirely different set of drivers that aren't ready right now. Video - very soon.
Napsal: stř 9. kvě 2007, 19:51
od no-X
owoce: Proč by měl být mezi 512 a 768MB paměti rozdíl? Vývojáři vždy připravovali hry pro 64MB, 128MB, 512MB, 1024MB... pokud hře stačí 512MB, tak je dalších 256MB zbytečných. Pokud naopak bude vyžadovat 1024MB, pak jí 512MB ani 768MB nebude stačit. 768MB je daň za 384bit sběrnici, nikoli výhoda.
Rezervy v driverech rozhodně má, ale především vidím rezervy v hrách - až budou hry intenzivně využívat geometry shader nebo vertex texturing, ukáže se R600 v trochu lepším světle, než teď.
Lukfi: ještě si spočti ROPs
Napsal: stř 9. kvě 2007, 19:55
od Lukfi
no-X píše:Lukfi: ještě si spočti ROPs
G80 & 24 ROPs > R600 & 16 ROPs?
Napsal: stř 9. kvě 2007, 20:03
od crux2005
nj, o niečo viac - treba zarátať aj prac. frekvenciu ...
ale ROPs len veľmi zrietkavo limitujú, takže to nie je "brzda"
no-X píše:Rezervy v driverech rozhodně má, ale především vidím rezervy v hrách - až budou hry intenzivně využívat geometry shader nebo vertex texturing, ukáže se R600 v trochu lepším světle, než teď.
je oveľa viac iných a lepších "vecí" ako vetex texturing v D3D 10
mám ako taký prehľad čo sa vyvíja atď, ale VT sa nebude často používať - občas áno, ale nie často
Napsal: stř 9. kvě 2007, 20:08
od no-X
crux2005 píše:nj, o niečo viac - treba zarátať aj prac. frekvenciu ...
ale ROPs len veľmi zrietkavo limitujú, takže to nie je "brzda"
Chceš říct, že kdyby R600 měla k svojí 512bit sběrnici 24ROPs a G80 ke své 384bit sběrnici 16ROPs, tak by se výsledky při AA8x v podstatě od současných nelišily?
Napsal: stř 9. kvě 2007, 20:19
od crux2005
to si povedal ty ... akú prac. frek. by mali tie G80 ROPs ?
ROPs ! = ROPs
Napsal: stř 9. kvě 2007, 20:38
od crux2005
Sampsa píše:Yes true, GeForce 8800 GTX and Ultra are the most powerful graphics cards in the market.
DilTech píše:Is that after the release of the HD 2900's?
Sampsa píše:Yes.. HD 2900 XT (there won't be any other models) will compete against GTS.
Kasparz píše:Yeah Sampsa, thats true, but seeing these scores lately, i don't think that even hard clocked GTS can match 29XT. And new drivers will bring better performance for 29XT, that will make GTS fall behind by large margin.
Sampsa píše:True in 3dmark, not true in games.
http://www.xtremesystems.org/forums/sho ... ost2179507
btw: R600 + K10 + RD790 ?
http://ati.amd.com/online/getall3/
Napsal: stř 9. kvě 2007, 20:42
od no-X
Sampsa je overcocker, o možnostech architektury 3D čipů toho neví tolik na to, abych ho považoval za prognostika
Jinak (doufám, že to tu nebylo) - toto je ona HD2900XT, na které bylo dosaženo 1GHz:
http://img66.imageshack.us/img66/782/cooledr6001qc1.jpg
= 1GHz bez dusíku, bez suchého ledu a dokonce i bez vody...
Napsal: stř 9. kvě 2007, 20:45
od Stratos
1Ghz bez dusiku toje masakr
sem si myslel ze minimalne mely vodu to je pekny a mily prekvapeni kurna ja uz tu grafiku chci!!
Napsal: stř 9. kvě 2007, 20:46
od no-X
Napsal: stř 9. kvě 2007, 20:54
od Kamikadze
Tak tohle mne uzemnilo
(pardon za nic nerikajici prispevek, ale je to dokonale)
Napsal: stř 9. kvě 2007, 21:26
od palda
na tom 1GHz pokusu... to chladi pameti jen vzduchem?
, nejsou tam ani pasivy... je pekny jestli se to takhle uchladi...
Napsal: stř 9. kvě 2007, 21:34
od Kamikadze
To je blbost, to by tam musel foukat hurikat Katrina, aby se to uchladilo.
Chlazene to muselo byt velmi solidnimi pasivy.
Napsal: stř 9. kvě 2007, 21:36
od beardie
ved isli len na giga, to neni problem uchladit prievanom
Napsal: stř 9. kvě 2007, 21:36
od crux2005
no-X píše:Sampsa je overcocker, o možnostech architektury 3D čipů toho neví tolik na to, abych ho považoval za prognostika
to áno, ale má kartu a podľa všetkého aj najnovšie ovládače, tak môže si porovnať výkon G80 <-> R600 v hrách
bolo ...
- Ruby beriem ...
Napsal: stř 9. kvě 2007, 21:44
od palda
Kamikadze píše:To je blbost, to by tam musel foukat hurikat Katrina, aby se to uchladilo.
Chlazene to muselo byt velmi solidnimi pasivy.
no tak ocividne jadro a napaneni Katrinu zaziva, jen ty pameti.. a snad by ty pasivy nesundaval...
Napsal: stř 9. kvě 2007, 21:59
od no-X
Pokud jsou ty pměti v luftu, tak pasivy nepotřebují. Nevyprodukují víc, než 2W tepla každá a na to není třeba nijaké extra chlazení.
Jinak paměti bývají chlazeny pasivem hlavně proto, že by se kolem nich jinak nehýbal vzduch, protože by byly pekryté chladičem GPU, a také kvůli tomu, aby nedocházelo k nadměrnému namáhání PCB vlivem výrazného kolísání teplot v oblasti BGA - zvyšuje to pravděpoodbnost vzniku studeňáků, což je samozřejmě nežádoucí.
Napsal: stř 9. kvě 2007, 22:27
od oyza
boze, at uz je toho blbyho 14tyho. uz chci videt testyyyyyyy. ted nevim jestli koupit 1950pro nebo co vyleze z novejch 2xxx
Napsal: stř 9. kvě 2007, 22:45
od Shit
oyza píše:..ted nevim jestli koupit 1950pro nebo co vyleze z novejch 2xxx
Nevěřím, že RV610/630 překonají výkonově RV570 => to dokáže až RV670...