durod píše:@Same, to mi je knizeci rada, kdyz mam max 60Hz....a bavime se o odstraneni tearingu a ten mas i pri 120Hz, ten lze odstranit jenom synchronizaci
A jakej máš monitor? Zatim co jsem viděl většina LCD má rozsah vertikální obnovovací frekvence 55-76Hz a pokud to tam někde není vysloveně napsáno že max 60Hz, tak jedině vyzkoušet...tearing odstranit jen synchronizací? A jak teda vysvětlíš, že na mym monitoru se 75hz nemám tearing v žádný hře...
Alfajk píše:to me musis ukazat,ja se pousti 75Hz na 60Hz lcd...naprosta vetsina ma pouze 60Hz pri nativnim rozliseni
at tak ci onak,rozdil mezi 60 a 75 fps rozhodne neuvidis...
Hladis píše:Vyjmenuj mi LCD, ktere umi a umoznuji vice nez 60Hz a pritom jsou nativne 60Hzove.
@Alfajk - fps: 60 a 75hz se nerovná 60 a 75fps, to s tim vůbec neslučuj a to že rozdíl 60hz a 75hz poznáš můžu garantovat, teda alespoň já to poznám.
A ty monitory - Tak např můj philips, kterej má pro vstup jak VGA analog tak DVI, 75hz chtěl dávat jen po VGA na DVI šlo max jen 60hz...teda do tý doby, než jsem našel způsob, jak to spolehlivě obejít, je zatim snad jedna hra (Crysis 2) která se mi stále háže na 60hz. A ano mluvim tady o nativním rozlišení, to že 75hz mi šlo vždy na nižším rozlišení než je nativní o tom se nebavim, nicméně je to taky jedna z možností, jak zjistit, jestli váš monitor vůbec na 75hz půjde donutit je zkusit, jestli 75hz půjde na nižším rozlišení jak nativ.
Dokážou to Samsungy, Asusy...zkrátka vše co má vertical refresh 56-75hz by to mělo dát, jen se člověk nesmí nechat zmást tim, že se většina řídí podle standartu DVI, kdy input prostě víc jak 60hz nejde. Netvrdim že to dá každej monitor, to si každej musí zkusit sám, jediný co řikám, že je to určitě metoda, která stojí za vyzkoušení...