Stránka 2 z 4
Re: Techreport - testování frametimes, ala skutečná plynulost.
Napsal: pon 17. pro 2012, 19:44
od Krteq
Ve staré verzi RadeonPRO (1.1.0.6) po změně jádra Cat. driveru přestala spousta věcí fungovat. V nových Preview buildech už to vše jede jak má. Ono by to chtělo nevynášet soudy nad něčím, co si pořádně neodzkouším/neověřím

Re: Techreport - testování frametimes, ala skutečná plynulost.
Napsal: pon 17. pro 2012, 19:45
od DOC_ZENITH
Fajn zkusim, ale asi zkusim až s HD8000 (snad to opět nepřestane fungovat), protože znovu testovat to stejné železo po X té už se mi nechce. Už mě to nebaví.
Re: Techreport - testování frametimes, ala skutečná plynulost.
Napsal: pon 17. pro 2012, 20:07
od Ache
Možnosti nastavení ovladačů jsou trochu OT! Od toho tu snad jsou jiné témata ne?
Aspoň tady by jsme mohli udržet AMD vs. nvidia na vyšším levelu.
A měření reálné plynulosti je highest level. Avg. fps jsou dobré pro BFU a čtenáře Stachuje (jé jak ten tam v poslední době maže, když se někdo zmíní o techreportu

)
Jak tu řešíte ty okolní vlivy, tak o tom se dá mluvit jen v případě že stejná situace nastává na kartě A i na B, C... prostě ta samá věc se děje vždy. (např. swapnutí způsobené dotahováním nové lokace v nějaké hře)
Pokud hra na jedné kartě generuje tohle: http://extrahardware.cnews.cz/sites/def ... d-7950.png
a na druhé tohle: http://extrahardware.cnews.cz/sites/def ... 660-ti.png
tak to ani v případě nvidie není okolní vliv, ale vliv ovladač vs. herní engine.
Třeba až za rok* AMD odladí ovladač na FarCry3, tak to bude vypadat stejně nebo i lépe jako průběh nvidie.
Já už si asi začnu ty frametimes logy ukládat, abych je pak mohl někdy porovnat. Když tu řikam, že AMD je v plynulosti šit (nebo obraze), tak se na mě známé firmy sesypou. A jen dezertéři (např. HEAD) zjistí, že jsem nekecal... a jak zrovna tenhle do mě ryl, že lžu, že tak plynule z TRAA Crysis Warhead prostě běžet nemůže... atd.
Prostě jak neustále už po 150x řikam: Není nad vlastní zkušenosti.
Jako jistě existují vy jímky, kdy AMD nabízí lepší plynulost než nvidia, ale zrovna u "nikdy nespícího" bundle her se jim to nějak vymklo z ruky a tyhle hry si dáte reálně plynuleji na podobných Nvidiích. Nicméně já už si ty frapslogy začnu ukládat, a až zase někdy budu mít náladu a možnost zkusit AMD kartu, tak se bude porovnávat na vyšším levelu! YEAH!
* Hodnota jednoho roku je průměrná doba zrání AMD ovladačů - ideální doba koštování je cca 1,5 roku. Ale pozor na přezrání! Po jistém čase pak začínají hnít (vetšinou když se vypěstuje nová odrůda čipů). Takže archivního luxusu se nedočkáte. heh...
Re: Techreport - testování frametimes, ala skutečná plynulost.
Napsal: sob 29. pro 2012, 22:30
od durod
Kdo nezna, velice podareny programek na zobrazeni grafu (fps, frametimes i perc z frapsu)
Kód: Vybrat vše
http://sourceforge.net/projects/frafsbenchview/files/latest/download
ukazky zde
http://pctforum.tyden.cz/viewtopic.php?f=9&t=192539
Re: Techreport - testování frametimes, ala skutečná plynulost.
Napsal: čtv 3. led 2013, 10:14
od Krteq
Re: Techreport - testování frametimes, ala skutečná plynulost.
Napsal: čtv 3. led 2013, 11:52
od webwalker
@
Krteq: Jestli jsem dobře pochopil, tak se jednalo o memory management ještě z dob VLIW ?
Toť dobré zprávy

Re: Techreport - testování frametimes, ala skutečná plynulost.
Napsal: čtv 3. led 2013, 12:32
od Krteq
Jop, tak to píše Baumann na B3D fóru.
Dave Baumann píše:Additionally, when we switched from the old VLIW architecture to the GCN core there was a significant updates to all parts of the driver was needed – although not really spoken about the entire memory management on GCN is different to prior GPU's and the initial software management for that was primarily driven by schedule and in the meantime we've been rewriting it again and we have discovered that the new version has also improved frame latency in a number of cases so we are accelerating the QA and implementation of that.
//Promaz OT
Re: Techreport - testování frametimes, ala skutečná plynulost.
Napsal: úte 15. led 2013, 10:45
od webwalker
Re: Techreport - testování frametimes, ala skutečná plynulost.
Napsal: čtv 17. led 2013, 11:06
od Krteq
Re: Techreport - testování frametimes, ala skutečná plynulost.
Napsal: čtv 17. led 2013, 11:30
od del42sa
ale i tak se jim podařilo ten stuttering pěkně vyhladit (až na Borderlands 2)

Uvidíme co s tím udělají budoucí catalysty které už budou navíc obsahovat i zmíněný přepsaný memory management pro GCN
Since the 7950 didn't spend much time beyond our 50-ms "badness" threshold before, there's not much improvement in this number with Catalyst 13.2.
Re: Techreport - testování frametimes, ala skutečná plynulost.
Napsal: čtv 17. led 2013, 11:33
od Krteq
Re: Techreport - testování frametimes, ala skutečná plynulost.
Napsal: čtv 17. led 2013, 13:18
od DOC_ZENITH
No vida, je vidět že se něco děje.
Re: Techreport - testování frametimes, ala skutečná plynulost.
Napsal: čtv 17. led 2013, 13:30
od Riku
No konečně AMD poslední dobou začíná makat na ovladačích. Po roce od vydání 79xx

Re: Techreport - testování frametimes, ala skutečná plynulost.
Napsal: čtv 17. led 2013, 13:34
od del42sa
Riku píše:No konečně AMD poslední dobou začíná makat na ovladačích. Po roce od vydání 79xx

No vidíš , alespoň nemusíš prodávat svou HD7870 a utrácet prachy za Nvidii

Fix přišel rychleji než mnozí prorokovali, za to patří AMD uznání
a btw AMD maká na ovladačích od začátku, ten stutering v prvních ovladačích nebyl, objevil se až později s catalysty 12.7 tuším...
Re: Techreport - testování frametimes, ala skutečná plynulost.
Napsal: čtv 17. led 2013, 13:42
od DOC_ZENITH
To ano, já jsem si myslel že fix nepřijde nikdy a bude se to trvale zametat pod koberec jak MS při AFR multiGPU.
Re: Techreport - testování frametimes, ala skutečná plynulost.
Napsal: čtv 17. led 2013, 14:17
od durod
a neni to jedno? "Pred TechReportem" se zdejsi majitele AMD na MS nestezovali....
Re: Techreport - testování frametimes, ala skutečná plynulost.
Napsal: čtv 17. led 2013, 14:19
od DOC_ZENITH
durod píše:a neni to jedno? "Pred TechReportem" se zdejsi majitele AMD na MS nestezovali....
Eh neni, když ty karty byly nové a zkoušel jsem je tak to tam nebylo. Hodně nemile by mě překvapilo kdybych takovou kartu koupil a od určitejch driverů to tam najednou bylo a už zůstalo. Ale díky bohu to vypadá že ne.
Co se "stěžování si" týče, majitelé Radeonů jsou obecně velice toleratní, jinak by většina z nich neměla Radeony.
Re: Techreport - testování frametimes, ala skutečná plynulost.
Napsal: čtv 17. led 2013, 14:20
od Riku
Protože to tady nikdo neřešil, když jsem napsal někde že se Skyrim v interierech nedá hrát ani se stabilními 60fps a nebo Witcher 2 tak to každej odbyl s tím že si mám snížit detaily

Re: Techreport - testování frametimes, ala skutečná plynulost.
Napsal: čtv 17. led 2013, 14:22
od del42sa
DOC_ZENITH píše:Co se "stěžování si" týče, majitelé Radeonů jsou obecně velice toleratní, jinak by většina z nich neměla Radeony.
...a majitelé Nvidia karet obecně velice netolerantní
@Riku: možná je to tím, že každý hrajeme úplně jiné typy her

Re: Techreport - testování frametimes, ala skutečná plynulost.
Napsal: čtv 17. led 2013, 14:32
od stefun
Ja se vcelku považuji za tolerantního, ale co se týče kvality obrazu...texture flickering, jsem rád, že jsem přešel zase k nvidii i v případě ztráty pár fps v některých hrách:) Moje ex HD7950 nešla ani nějak extra taktovat...teda spíš se mi tam nechtělo rvát o moc vyšší napětí a tím ztratit "tichost" karty a bohužel ji taky hodně pískaly cívky:/, sem tam mi z čista jasna ve windowsu problikl obraz, po jemném přetaktování pak i padal ovladač (ve windowsu)...