Stránka 2 z 19
Re: nVidia Windows 10 memory management
Napsal: stř 12. srp 2015, 17:01
od webwalker
GTX 970 vs GTX 960 2GB ve Win10
FrametimesChart.Png
ab_MemoryUsedChart.Png
ab_GpuBusUsageChart.Png
Re: nVidia Windows 10 memory management
Napsal: stř 12. srp 2015, 17:06
od webwalker
Pokračování
ab_PagefileUsageChart.Png
ab_GpuFBUsageChart.Png
Re: nVidia Windows 10 memory management
Napsal: stř 12. srp 2015, 17:14
od Ache
co na to říct... pod W10 na 2GB grafice bez výrazného stutteru beží SOM co vyžaduje 6GB videopaměti...
WTF? 
Re: nVidia Windows 10 memory management
Napsal: stř 12. srp 2015, 17:15
od Ingamacek
Krasa. 960 ma menej stutteru ako 970

Re: nVidia Windows 10 memory management
Napsal: stř 12. srp 2015, 17:18
od Hladis
Hmm. 2GB 960tka tak nemá problem se SoM, který vyzere klidne kolem 5.5GB VRAM. Ted jeste zda je to to samy u AMD a zda je to zalezitost MS nebo nV. Kazdopadne jak to delaji ? Nikde o tom nebylo ani slovo. Třeba placnu , představujeme novy kompresni alegoritmus a způsob vyuziti systemovy pameti.......proste nic. Něco jak to funguje, protože doted tohle funkcni nebylo.
Vecer projedu Watch Dogs pres flac a porovnam to se starymi výsledky.
Re: nVidia Windows 10 memory management
Napsal: stř 12. srp 2015, 17:19
od Ache
Hladis píše:Hmm. 2GB 960tka tak nemá problem se SoM, který vyzere klidne kolem 5.5GB VRAM.
Nezapomeň na ty zelený ještěry.

Re: nVidia Windows 10 memory management
Napsal: stř 12. srp 2015, 17:21
od Hladis
Uz pisi prihlasku k vesmirnym lidem

PS: U AMD staci nejaka Tahiti 3GB nebo Tonga 2GB na vyzkouseni (především v SoM), zda se to chova stejne.
Hladis//Vydeleno OT.
Re: nVidia Windows 10 memory management
Napsal: stř 12. srp 2015, 18:19
od webwalker
AMD nemá v driverech countery pro sledování PCI-E ani Frame Bufferu, ale nevypadá to tak:
ab_MemoryUsedChart.Png
ab_PagefileUsageChart.Png
Re: nVidia Windows 10 memory management
Napsal: stř 12. srp 2015, 18:30
od Hladis
Takze je to featurka ciste nV

Tak téma zustane tady nepresunuto. Tak a ted se zacit ptat u zelenych jestiru z nVidie, co to je ? A ze se tim ani nepochlubili

Re: nVidia Windows 10 memory management
Napsal: stř 12. srp 2015, 18:35
od webwalker
@Hladis: No ono, není ti divné, že ve Win10 právě karty AMD svůj fyzický limit VRAM vůbec nenaplní?
Re: nVidia Windows 10 memory management
Napsal: stř 12. srp 2015, 18:40
od webwalker
Win8.1 vs Win10
FrametimesChart.Png
ab_MemoryUsedChart.Png
Re: nVidia Windows 10 memory management
Napsal: stř 12. srp 2015, 18:44
od Hladis
Co jsem videl, tak i mimo Win 10. Třeba prave Fury. U ni je videt agresivni cisteni a zaseky z nedostatku pameti. Tady je situace trochu jina. Zaseky zmizely a číslo u pameti ignoruje velikost VRAM.
PS: Jo a jestli to je z toho vestavenyho benche, tak tam jsem problémy s pameti nemel. Bench probehl vždy hladce. Ty problémy se objevi az primo ve hre, kde se to zaclo skubat.
Re: nVidia Windows 10 memory management
Napsal: stř 12. srp 2015, 18:48
od Ache
SoM už sosam ze steamu, tak uvidím. Nechce se mi věřit, že je to až tak dobré. Jak to dopr... kýnka může fungovat? To pak by mohla fakt stačit ta 2GB grafika i na 4K:
http://diit.cz/clanek/2-gb-graficke-pameti-staci
Jak vidím ty grafy i z AMD... tak to možná na AMD funguje stejně... jen to detekuje jinak vytížení... respektive to detekuje asi stejně jako nvidia pod OGL - viz ten Wolfenstein s cca 970MB a z expresssu se tahalo přes 4GB... situace která na GTX780 způsobovala propady na 1fps běžela na "konstantních" 20-30fps.

Re: nVidia Windows 10 memory management
Napsal: stř 12. srp 2015, 18:51
od Hladis
Ten clanek je ale o necem jinym, o kompresi textur vyvojari, kteří radi hodi nezkomprimovany textury s obri velikosti. To není tenhle pripad.
PS: Ale je mozna ta optimalizace mista s predikci, ale tam jde o to, jak kvalitni ta predikce bude a jak to s VRAM a systémovou pameti bude fungovat, nehlede na to, kolik VRAM potřebuje zrovna vykreslovana scena. Na Fury slo videt, ze jakmile se tam s panakem otocil, nasledoval zasek, protože v tu chvili proste dotycny data nebyli ve VRAM, ale v RAM. Mozna tedy udelali AMD s nV krok timhle smerem, ale každý zvolil jinou cestu.
Re: nVidia Windows 10 memory management
Napsal: stř 12. srp 2015, 18:57
od webwalker
@
Hladis: Takhle to vypadalo s Fury pod Win8.1
FrametimesChart.Png
ab_MemoryUsedChart.Png
Re: nVidia Windows 10 memory management
Napsal: stř 12. srp 2015, 19:03
od Krteq
A není to celé jen bug v nvapi? Přeci jen WDDM 2.0 je krapet odlišný od předchozích verzí.
ADL s tím už počítá díky DX12 ≈ Mantle
Re: nVidia Windows 10 memory management
Napsal: stř 12. srp 2015, 19:03
od Ache
Hladis píše:Ten clanek je ale o necem jinym, o kompresi textur vyvojari, kteří radi hodi nezkomprimovany textury s obri velikosti. To není tenhle pripad.
Jo, to je fakt, ale "nápad" toho, že 2GB by stačilo sedí.

A v mizerných COD:AW sem se právě přesvědčil, že to není na úkor kvality, ale naopak! Pod W8.1 to kvůli 2GB vram vůbec nestíhalo dotahovat ty textury (streaming), teď doskakují mnohem rychleji... ještě ten SoM (co budu tahat asi 2 hodiny)
Ale jestli to funguje i pod AMD stejně, tak je i ta 4GB FURY asi zachráněna.
Spíš mě napadají otázky: Co je ve W10 jinak? Proč se o takové (podle mě) velké změně managementu nemluvilo? Kdo za tím stojí... (na zelený ještěry nevěřim)
Re: nVidia Windows 10 memory management
Napsal: stř 12. srp 2015, 19:13
od CageJ
Re: nVidia Windows 10 memory management
Napsal: stř 12. srp 2015, 19:15
od Krteq
Oprav si ty linky
Myslíš GpuMmu model ve WDDM 2.0?
Re: nVidia Windows 10 memory management
Napsal: stř 12. srp 2015, 19:18
od Hladis
Svůj post vys jsem editnul. Musí to souviset s Win 10 a zmenou memory managementu. Nemyslim, ze je to jen featurka DX 11.2. Ty hry se ani nijak nezmenily. To by muselo fungovat i na Win 8.1. Je mozny, ze to naroubovali z DX 12 ve WDDM, kazdopane chce to další testy, jak to vůbec funguje, protože pokud je to postaveny na predikci, která musí vykazovat dobrou presnost, tak staci se otocit jinam a je po srande.
Jinak SoM se nemůže testit v tom nenarocnym predhranym benchmarku. Musí se jit primo do hry a zacit se mlatit s armádou orku, pak to teprve ukaze, jak to funguje.