Napsal: stř 7. úno 2007, 03:51
Gothic iii
1280x800
distance(high detail): HIGH
distance(low detail): HIGH
resource cache: HIGH
object detail: HIGH
shader quality: 1.4
texture quality: HIGH
texture filtering: 4x Anisotropic
vegetation quality: MEDIUM/HIGH
shadow quality: LOW (spíš vypnutý, když to nevypadá nějak líp a přidám někde jinde, st9n)
post processing: off (to žere dost a ani s x1600 to není nadvakrát)
pod 20 FPS se to nedostane (to už opravdu musí bejt), testoval jsem jen spodní hranice. jede t6 velmi plynule.
S x1600 si tam krapet můžeš někde přidat, ale žádný super-nepřekonatelné rozdíly, kvůli kterým bych se musel obtěžovat brečet.
Doporučuju radši sáhnout po x1600 u VBI, ale ani u go7600 se žádné katatrofy nekonají. Ono je totiž vždycky nejlepší komentovat to, co jsem v ruce vůbec neměl.
V 3DMarku to dělá rozdíl 1000 bodů, Ale vzhledem k tomu, že desktopy tam dosahují i 14000 bodů, tak ti to opravdu výkon ve hrách neshodí o fatální rozdíl.
1280x800
distance(high detail): HIGH
distance(low detail): HIGH
resource cache: HIGH
object detail: HIGH
shader quality: 1.4
texture quality: HIGH
texture filtering: 4x Anisotropic
vegetation quality: MEDIUM/HIGH
shadow quality: LOW (spíš vypnutý, když to nevypadá nějak líp a přidám někde jinde, st9n)
post processing: off (to žere dost a ani s x1600 to není nadvakrát)
pod 20 FPS se to nedostane (to už opravdu musí bejt), testoval jsem jen spodní hranice. jede t6 velmi plynule.
S x1600 si tam krapet můžeš někde přidat, ale žádný super-nepřekonatelné rozdíly, kvůli kterým bych se musel obtěžovat brečet.
Doporučuju radši sáhnout po x1600 u VBI, ale ani u go7600 se žádné katatrofy nekonají. Ono je totiž vždycky nejlepší komentovat to, co jsem v ruce vůbec neměl.
V 3DMarku to dělá rozdíl 1000 bodů, Ale vzhledem k tomu, že desktopy tam dosahují i 14000 bodů, tak ti to opravdu výkon ve hrách neshodí o fatální rozdíl.