Stránka 11 z 13
Re: NVIDIA a plány s PhysX
Napsal: stř 20. led 2010, 14:44
od Youki
Presne tak,nVidia potrebuje aby sa jej peniaze co dala za Physx vratili.Ziadna firma na svete by nedavala nieco taketo zadara ked za to vysolila nemale peniaze,to da rozum.Dexterav,lepsie si to napisat nemohol.tiez ma stve obmedzenie funkčnosti s GK od ATI.Uz davno by som mal v compe HD 5970 a na Physx GTX285.
Re: NVIDIA a plány s PhysX
Napsal: stř 20. led 2010, 16:41
od beardie
Youki píše:Uz davno by som mal v compe HD 5970 a na Physx GTX285.
ale no
Re: NVIDIA a plány s PhysX
Napsal: stř 20. led 2010, 19:55
od Herkis
no-X píše:Tady nejde o další optimalizace, ale o odstranění i těch, které už byly realizované.
Můžeš nám sdělit, o které ostraněné optimalizace konkrétně se jedná? Minule si nebyl ani schopen obhájit své tvrzení, že Ageia PhysX bylo vícevláknové.
Re: NVIDIA a plány s PhysX
Napsal: stř 20. led 2010, 20:19
od Krteq
no-X je minimálně třetí člověk, který to tvrdí (+ autor PhysX hacku a Richard Huddy)
Richard Huddy píše:The other thing is that all these CPU cores we have are underutilised and I'm going to take another pop at Nvidia here. When they bought Ageia, they had a fairly respectable multicore implementation of PhysX. If you look at it now it basically runs predominantly on one, or at most, two cores. That's pretty shabby! I wonder why Nvidia has done that? I wonder why Nvidia has failed to do all their QA on stuff they don't care about - making it run efficiently on CPU cores - because the company doesn't care about the consumer experience it just cares about selling you more graphics cards by coding it so the GPU appears faster than the CPU.
It's the same thing as Intel's old compiler tricks that it used to do; Nvidia simply takes out all the multicore optimisations in PhysX. In fact, if coded well, the CPU can tackle most of the physics situations presented to it. The emphasis we're seeing on GPU physics is an over-emphasis that comes from one company having GPU physics... promoting PhysX as if it's Gods answer to all physics problems, when actually it's more a solution in search of problems.
Otázka k zamyšlení: že by na tom skutečně něco bylo?
Re: NVIDIA a plány s PhysX
Napsal: stř 20. led 2010, 20:39
od Trek
Podle mne to tak neni, proste ty fyzikalni vypocty jsou vysoce paralelizovatelne a par jader (i kdyz vykonejch) nemuze dosahnout takovyho vykonu.
Ostatni cuda paralelni vypocty vychazej 10x i rychlejs (zalezi na typu ulohy) nez na cpu (i core i7). Staci zjistit priklady.
Re: NVIDIA a plány s PhysX
Napsal: stř 20. led 2010, 22:10
od crashPC
Taktak. A darovat AMD a Intelu celé své vynaložené peníze za PhysX nVidia nebude...
Re: NVIDIA a plány s PhysX
Napsal: stř 20. led 2010, 22:46
od Shit
crashPC píše:..darovat.. peníze za PhysX nVidia nebude...
Tak to po nVidii nikdo snad nechce, ale úmyslně "plznit" práci ostatních snad nemusí (pokud je to založeno na pravdě).
Re: NVIDIA a plány s PhysX
Napsal: stř 20. led 2010, 23:40
od dexterav
lenže to je práve otázka či niekedy PhysX podorovalo viac procesorov...
a ked PhysX ako také vzniklo zase neboli multicpu systémy nejak rozšírené
pravdou ale je že niektorými krokmi si NV nerobí v pravde dobrú službu
Re: NVIDIA a plány s PhysX
Napsal: čtv 21. led 2010, 00:11
od Krteq
Něco o tom "kriplení" CPU kódu už se tu řešilo -
viewtopic.php?p=7881158#p7881158
Re: NVIDIA a plány s PhysX
Napsal: čtv 21. led 2010, 12:50
od obcanskej
Re: NVIDIA a plány s PhysX
Napsal: čtv 21. led 2010, 13:27
od Shit
Nj, ale co by měl produktový ředitel nVidie pro sekci PhysX jiného říci....
I kdyby bylo to, co říká AMD pravdou, tak on to logicky nikdy veřejně nepřizná.
Re: NVIDIA a plány s PhysX
Napsal: čtv 21. led 2010, 13:43
od obcanskej
Pak je ovšem otázkou, nač se ho na to vůbec ptali, a zda nás jeho odpověď vlastně zajímá. Já osobně bych ani nic špatného na tom, kdyby skutečně nějakou podporu odstranili, neviděl. Oni to zaplatili, oni mají plné právo si s tím dělat co chtějí.
Re: NVIDIA a plány s PhysX
Napsal: čtv 21. led 2010, 13:52
od Shit
obcanskej píše:Oni to zaplatili, oni mají plné právo si s tím dělat co chtějí.
To je pravda, ale nerad bych se dožil situace, že grafika nVidia maká pouze na plný výkon na sestavě vybavené chipsetem nV, zvukovkou nV, disketovkou nV, procesorem nV... a jedině kabel k FDD nemusí být od nVidie za předpokladu, že je zelený. Součástí ovladačů bude i interní kamera, která bude zelenost FDD kabelu kontrolovat při spuštění PC.
Re: NVIDIA a plány s PhysX
Napsal: čtv 21. led 2010, 13:56
od obcanskej
Pořád budeš mít na výběr to nekupovat. Já bych se zase nerad dožil situace, kdy bude všechno patřit všem, bez ohledu na to, že to zaplatí jen někdo.
Re: NVIDIA a plány s PhysX
Napsal: čtv 21. led 2010, 15:26
od dexterav
Shit píše:obcanskej píše:Oni to zaplatili, oni mají plné právo si s tím dělat co chtějí.
To je pravda, ale nerad bych se dožil situace, že grafika nVidia maká pouze na plný výkon na sestavě vybavené chipsetem nV, zvukovkou nV, disketovkou nV, procesorem nV... a jedině kabel k FDD nemusí být od nVidie za předpokladu, že je zelený. Součástí ovladačů bude i interní kamera, která bude zelenost FDD kabelu kontrolovat při spuštění PC.
podľa mňa by stačilo kedy bol PhysX povolený s GK od ATI, alebo NV vyberala nejaký malý licenčný poplatok za použitie, napr ako sa to robí za CD (tuším sa platí Phillipsu)
malý myslím ozaj malý resp aby sa to každému oplatilo
NV si ale proste chráni investíciu, na druhú stranu, je to len môj názor, ATI proste na také veci se.ie a len fňuká
poprípade vydáva videá ale skutek utek
Re: NVIDIA a plány s PhysX
Napsal: ned 21. úno 2010, 11:47
od yuri.cs
Physics System
Powered by nVidia PhysX technology, can utilise multiple CPU cores, AGEIA PhysX hardware, or nVidia GPU hardware.
Metro 2033 engine
Re: NVIDIA a plány s PhysX
Napsal: čtv 29. dub 2010, 11:38
od Krteq
nVidia se zmínila o možném portu PhysX na OpenCL
Nvidia Corp. said that it could eventually port computing of physics effects created using PhysX middleware to OpenCL application programming interface (API) and capable hardware. This may actually enable acceleration of physics effects processing on graphics chips to work on ATI Radeon hardware...
...“In the future it is a possibility that we could use OpenCL, but at the moment CUDA works great. [Our GPU] architecture allows for acceleration by other things like OpenCL. Nvidia works very closely with The Khronos Group, actually Neil Trevett is president of the group and he’s part of Nvidia, so we’ve been driving that standard also, and it’s an excellent standard,” said Nadeem Mohammad, a director of PhysX product management at Nvidia, in an interview with Bit-tech web-site.
Porting PhysX to OpenCL is a natural thing to do since the standard is supported both by central processing units (CPUs) and GPUs, hence, this would make PhysX middle-ware much more universal, something, which is important to compete against providers of competing engines, such as Havok, a division of Intel Corp.
Více na X-Bit Labs
Re: NVIDIA a plány s PhysX
Napsal: čtv 29. dub 2010, 18:15
od Fofrer
hmm
http://www.extrahardware.cz/majitele-ra ... pro-opencl
podle EXHW uz bych skoro rekl ze to neni MOZNA .. ale mozna se jen ceri vody.
Re: NVIDIA a plány s PhysX
Napsal: stř 5. kvě 2010, 20:32
od Krteq
nVIDIA zřejmě ukončuje podporu pro Ageia PhysX PPU
NVIDIA Customer Care píše:"The current PhysX driver unfortunately does not support Aegia PPU hardware which you're already aware. Support for Aegia PPU ended after the 8.xx.xx driver but like you we've receive other users asking to include support in current PhysX releases. There are discussions to release a stand-along PhysX driver that will support Aegia PPU but that is still in discussion and I'm unable to get any confirmation or schedule. I can certainly update you if this changes or you can check back with us in a couple of months. Unfortunately we don't know anymore at this point."
Viz. NGOHQ
Re: NVIDIA a plány s PhysX
Napsal: čtv 6. kvě 2010, 01:27
od Aros
No po tom updatu na EXHW jsme tam, kde jsme byli předtím... Jinak je zajímavé, jak nVidia umí objektivně zhodnotit "slabý" výkon Radeonů s OpenCL, když prakticky žádná aplikace pod OpenCL ještě neběží...