Stránka 16 z 17
Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
Napsal: stř 1. kvě 2019, 18:07
od Krteq
skaven321 píše:nieje DX12 obmedzeny na 6cores? oproti Vulkanu, kde je to bez obmedzenia?
Tam jde o to, že DX12 už moc neškáluje s více jak 6 - 8 vlákny, žádné pevné omezení v API tam není.
Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
Napsal: sob 21. pro 2019, 01:40
od spajdr
Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
Napsal: sob 21. pro 2019, 10:30
od Krteq
CEMU ale už měl Vulkan implementaci předtím, ne?
//nvm, to byly jen nějaký nightly buildy
Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
Napsal: čtv 26. pro 2019, 18:42
od Krteq
X-Plane 11 nově s Vulkan/Metal rendererem
Vulkan and Metal: Testing and Bug Fighting
Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
Napsal: stř 15. led 2020, 15:41
od Krteq
Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
Napsal: stř 29. led 2020, 12:47
od Krteq
Rainbow Six: Siege dostal Vulkan (1.2) renderer v patchi 4.3
Vulkan is an API that is designed to work closer to the hardware level. By using the Vulkan API, Siege can take advantage of three modern features to improve workload performance:
- Dynamic Texture Indexing (also known as bindless rendering)
- Render Target Aliasing
- Async Compute
Ubisoft - VULKAN API TESTING ON LIVE PC
//Porovnání DX11 vs. Vulkan side-by-side
RAINBOW SIX SIEGE VULKAN VS DIRECTX11 COMPARISON Ryzen 5 2600 and RX 5700 (YouTube)
Ty minima
![Shocked :shock:](./images/smilies/shocked.gif)
Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
Napsal: pát 20. bře 2020, 20:51
od Krteq
Ubisoftu se Vulkan nějak zalíbil
Po Rainbow Six: Siege dostává Vulkan renderer i Ghost Recon Breakpoint
VULKAN API
We touched briefly on how the Vulkan API will improve the performance on different levels. This will be achieved via various features: Improved Texture Streaming, Dynamic Buffer Cache, and Asynchronous Compute. It’s worth noting that consoles already use these features, and with Vulkan, we will be able to bring these features to our PC players.
IMPROVED TEXTURE STREAMING
Using dedicated data transfer hardware in your GPU, Vulkan allows us to stream textures much faster than previously possible while improving the smoothness of your gameplay, especially when using high-quality texture settings.
DYNAMIC BUFFER CACHE
Thanks to powerful memory control provided by the API, dynamic data used to update graphical state is heavily optimized for multi-threaded usage and has a small memory footprint – boosting your CPU frame times while reducing memory fragmentation.
ASYNCHRONOUS COMPUTE
On newer GPU architectures where this feature is supported, the Vulkan renderer will automatically run more graphic work in parallel, reducing the GPU frame times and increasing framerate.
Ubisoft - TOM CLANCY’S GHOST RECON BREAKPOINT - VULKAN API ON PC
Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
Napsal: sob 21. bře 2020, 22:11
od LastPCgamer
Tak Ubisoft podporuje Google Stadia a ta bezi na Linuxe a Vulkan API preto sa objavuje podpora Vulkanu aj v PC hrach na Windowse.
Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
Napsal: úte 24. bře 2020, 13:58
od Dithius
jen ať to převezme Vulkan vše.....
Linux na hrani je o tolik lepší...... minimalni overhead na rozdíl od Windowsu. Zkoušel jsem Warhammer a naměřil jsem na o něco malo lepší vysledky pod Debianem v LXDE než pod WIN 10 1809 s vypnutým defenderem.
Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
Napsal: úte 24. bře 2020, 14:03
od Krteq
Vulkan je díky své "multiplatformnosti" mnohem lepší volbou pro vývojáře, o tom žádná.
Ohledně Linuxu taky souhlas. Co nemá nativní Vulkan implementaci, dá se v drtivé většině případů rozchodit přes DXVK (DirectX over Vulkan).
Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
Napsal: úte 24. bře 2020, 18:44
od mr.qeg
Krteq píše:Vulkan je díky své "multiplatformnosti" mnohem lepší volbou pro vývojáře, o tom žádná.
Ohledně Linuxu taky souhlas. Co nemá nativní Vulkan implementaci, dá se v drtivé většině případů rozchodit přes DXVK (DirectX over Vulkan).
Co přesně znamená "mnohem lepší volba pro vývojáře"? Kdyby to byla pravda, tak asi už dávno žádné DIrectX neexistuje. Vulkan je multiplatformní, to je spíš výhoda hlavně pro zákazníka, to přináší ale více práce pro vývojáře, proto se DirectX furt drží.
Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
Napsal: úte 24. bře 2020, 19:17
od Krteq
Lepší volba v tom že můžeš aplikaci/hru udat na více platforem.
Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
Napsal: stř 25. bře 2020, 16:50
od Krteq
Podle videí a testů Vulkan v "open-world" Breakpointu dost pomohl.
Jsem zvědav jestli Ubisoft přejde na Vulkan i u Assassin's Creed série, ta k podpoře Vulkan API přímo vyzívá (a na Google Stadia už Odyssey na Vuklanu je - viz.
GDC 2019)
Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
Napsal: čtv 2. dub 2020, 19:30
od Krteq
Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
Napsal: pát 15. kvě 2020, 23:09
od Krteq
Half-Life: Alyx dostal Vulkan renderer pro Linux i Windows
The Half-Life: Alyx Workshop is now open
Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
Napsal: pon 25. kvě 2020, 14:36
od Dithius
Dhaje
Uvažuju že seženu 5700 XT na Windows 10 s pomocí WinFlash a Editoru upravím OC natvrdo + vymažu omezení spotřeby (dám tam třebas 600W TDP strop a 400 Amper TDC) a pak najedu na Linux udělám testy s OCLou 5700 XT pod Linuxem.
Pokud vím tak nikdo nedělal testy Radeonu pod Linuxem na vodě s popuštěnýma opratěma. Asi důvod je že neexistuje OC tweakovaci utilita na Linux, nebo nevím o ní.
Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
Napsal: pon 26. říj 2020, 16:48
od Krteq
Interview s presidentem Khronosu Neilem Trevettem (NVIDIA) ohledně dalšího směřování open standardů od Khronosu, Vulkan API, Vulkan Ray Tracing extense atd.
RedGamingTech - Khronos Group Interview - Next Gen Graphics, Ray Tracing & Vulkan - With Neil Trevett (YouTube)
Re: NVIDIA VOLTA - Info a spekulace
Napsal: pon 23. lis 2020, 12:36
od Krteq
Dnes vyšel Vulkan 1.2.162 a finalizovanou standardizovanou podporou Ray Tracingu
PCT Forum - Ray Tracing - info a vše okolo
Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
Napsal: pon 17. led 2022, 13:44
od Krteq
PCSX2 (PS2 emulator) přidává podporu Vulkanu
Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
Napsal: stř 19. led 2022, 14:28
od dexterav
dobrá správa , teším sa