Stránka 17 z 19

Re: Windows 10 WDDM 2.0 memory management

Napsal: čtv 4. úno 2016, 22:01
od blaho
Tak co som mal 970 tak pod win10 to bralo ram naviac,
Ale gamesky frcali slusne, ziedne faily oko pod win8, kvoli vram

Re: Windows 10 WDDM 2.0 memory management

Napsal: čtv 4. úno 2016, 22:37
od Riku
Jo tak, no to bych případně dokoupil kdyby nestačila ram :)

Re: Windows 10 WDDM 2.0 memory management

Napsal: čtv 4. úno 2016, 22:38
od blaho
Delej

Re: Windows 10 WDDM 2.0 memory management

Napsal: čtv 18. úno 2016, 14:26
od HEAD
Ono s win 10 staci i 2Gb karta ale je potreba 16Gb ram.Vsude brecej jak na noveho tomb raidera je potreba na very hard textury 4Gb karta a tak jsem to zkusil na GTX670 2Gb a hle jede to bez jedineho lagu
https://www.youtube.com/watch?v=6fxr8qnSg0o

Re: Windows 10 WDDM 2.0 memory management

Napsal: čtv 18. úno 2016, 15:09
od Ache
HEAD píše:Ono s win 10 staci i 2Gb karta ale je potreba 16Gb ram.Vsude brecej jak na noveho tomb raidera je potreba na very hard textury 4Gb karta a tak jsem to zkusil na GTX670 2Gb a hle jede to bez jedineho lagu
https://www.youtube.com/watch?v=6fxr8qnSg0o
Tak si to otestuj pořádně!
2GB už to prostě zpomaluje - v některých částech PCI-E vytížení lítá nad 50%. Maximum dává zabrat i GTX980Ti... v rozlehlejších částech hry máš permanentně zabráno 6GB VRAM.

Re: Windows 10 WDDM 2.0 memory management

Napsal: čtv 18. úno 2016, 15:58
od HEAD
7 minutove video nestaci? :)
ne fakt nebudu tocit s GTX670 celej lets play.Mozna je to zase naka magie s rychlyma DDR4 a PCIE3.

Edit:tady borec s i3 a laguje mu to i s GTX970 v tom samem miste co jsem prosel s GTX670 bez problemu
https://www.youtube.com/watch?v=Vu0MWxQ ... be&t=8m19s
Pravdepodobne jede na win7/8 a nebo proste 6700k + rychle DDR4 magie znovu uraduje jako u falloutu4. :roll:

Re: Windows 10 WDDM 2.0 memory management

Napsal: čtv 18. úno 2016, 19:24
od Ache
Zkus to až budeš v téhle části hry:
http://pctuning.tyden.cz/ilustrace3/ach ... reen02.jpg

Tady po chvíli hraní už to GTX 670 nedává... on to chvíli (klidně 7 minut) ten memory management dává... ale stejně... dej si maximum a změř fps... pak dej textury medium a stíny také... změř to znova... PCI-E vytížení klesne, GPU power stoupne a výkon výrazně také.

Díky W10 a WDMM 2.0 to nestutteruje, ale jen postupně klesá fps čím více textur se tahá po expressu (v téhle hře opravdu hodně)

Re: Windows 10 WDDM 2.0 memory management

Napsal: pát 19. úno 2016, 04:33
od HEAD
Tak v tom valley kepler absolutne odpada.Vram to neni.Kdyz dam textury na medium vykon se moc nepohne.
Kepler je tam o vic jak 100% pomalejsi nez maxwell :roll: Neni to nehratelny kvuli malo Vram(nelaguje to), ale protoze kepler sucks v tehle hre.

GTX970 vse max 49.3fps
http://abload.de/img/rottr_2016_02_19_03_2x9q3j.png
GTX670 vse max textury medium 1700MB Vram obsazeno 26.7Fps
http://abload.de/img/rottr_2016_02_19_04_2blokc.png
GTX670 vse max vcetne very high textur 23fps
http://abload.de/img/rottr_2016_02_19_04_289qre.png

Kepler je dokonce tak priserne spatnej, ze s low detailama mam porad min fps jak s GTX970 na max.
http://abload.de/img/rottr_2016_02_19_04_34nucj.png
http://abload.de/img/rottr_2016_02_19_04_3n2uyx.png

Re: Windows 10 WDDM 2.0 memory management

Napsal: pát 19. úno 2016, 21:18
od Ache
HEAD píše: GTX670 vse max textury medium 1700MB Vram obsazeno 26.7Fps
http://abload.de/img/rottr_2016_02_19_04_2blokc.png
GTX670 vse max vcetne very high textur 23fps
http://abload.de/img/rottr_2016_02_19_04_289qre.png
Já zaznamenávám v tomhle úseku vetší rozdíl výkonu (ale mam víc fps na Medium textury - nechal si to ustálit?).

Ty poslední procenta jsou vytížení PCI-E - jak je to v tvým případě na PCI-E 3.0 (2x vyšší propustnost)?

VeryHigh tex: http://abload.de/img/rottr_2016_02_19_21_1d8s9d.jpg
Medium tex: http://abload.de/img/rottr_2016_02_19_21_17os05.jpg

Re: Windows 10 WDDM 2.0 memory management

Napsal: pát 19. úno 2016, 22:51
od HEAD
Vsak je tam videt 1780MB Vram u medium textur.Navic ty to fotis v noci :)

Re: Windows 10 WDDM 2.0 memory management

Napsal: pát 19. úno 2016, 23:02
od Ache
HEAD píše:Vsak je tam videt 1780MB Vram u medium textur.Navic ty to fotis v noci :)
uááá... ukaž mi to vytížení PCI-E, ať vidim, zda 2x rychlejší přenosy mají nějaký vliv... (BUS usage v afterburneru)
den bych klidně vyfotil, kdybych věděl jak přetočit čas.

Re: Windows 10 WDDM 2.0 memory management

Napsal: sob 20. úno 2016, 01:33
od HEAD
S prehazovanim karet jsem zkoncil.Vcera se mi malem zasprajcla GTX970 v PCIE.Ona jak ma backplate tak se tam neda dostat prstem mezi cpu chladic a kartu a uvolnit ten PCIE drzak.Jsem to tam pacil sroubovakem vubec to neslo vyndat :|

Ale nahral jsem 20min gameplay.Tak to muzes zkoumat.
https://www.youtube.com/watch?v=XHkIIA84Ank

Jinak tady jsou FPS na zacatklu videa
http://abload.de/img/vlcsnap-2016-02-20-01vsyha.png
A po 20min hrani
http://abload.de/img/vlcsnap-2016-02-20-01v5b4n.png

Da se teda rict, ze 2GB karta staci.Propad vykonu ve stejne scene je 6%.Za 20min ani jedno zaseknuti nebo lag.Ale samozrejme kepler je kram a proste to nedava.

Re: Windows 10 WDDM 2.0 memory management

Napsal: pon 23. kvě 2016, 16:01
od webwalker
Tak po delším čase zase nějaká měření dostatečnosti VRAM ve WIndows 10 (WDDM 2.0)

Sapphire R9 380 4G D5 ITX vs Asus Strix R9 380 DC2OC 2GD5

Re: Windows 10 WDDM 2.0 memory management

Napsal: pon 23. kvě 2016, 23:13
od CageJ
To si ako testoval karty s rozlicnymi taktami hej?

Re: Windows 10 WDDM 2.0 memory management

Napsal: pon 30. kvě 2016, 09:47
od webwalker
Jasně vše na default. A tady jsem otestoval to samé, tentokrát ale s GTX 960.

DUEL: MSI GTX 960 Gaming 4G vs Gigabyte GTX 960 WNF2OC 2GD

Re: Windows 10 WDDM 2.0 memory management

Napsal: pon 30. kvě 2016, 09:50
od spajdr
Podle me by bylo lepsi, aby byly takty stejne u obou verzi, nez to nechat default (pokud nejsou stejne teda).
A urcite do budoucna pridat i test DOOM (2016) kde je rozdil mezi 2GB a 4GB kartou opravdu znatelny.

Re: Windows 10 WDDM 2.0 memory management

Napsal: pon 30. kvě 2016, 12:55
od CageJ
presne som mal to na mysli...

Re: Windows 10 WDDM 2.0 memory management

Napsal: pon 30. kvě 2016, 21:12
od webwalker
Tak ono ani netřeba uměle testovat na stejné frekvenci, i v těchto reálných testech jsou rozdíly v chování dostatečně patrné. Nicméně, tohle byly už poslední testy na prověření WDDM 2.0 a asi už nebude mít význam se tím dále zaobírat.
Jinak, pokud v brzké době nepříjde pro Vulkan něco lepšího než Doom, určitě ho do metodiky zařadím.

Re: Windows 10 WDDM 2.0 memory management

Napsal: pon 15. srp 2016, 14:28
od Eddward
FYI
Windows 10 v1607 prinasa WDDM 2.1

Info z Wikipedie:
Windows 10 Anniversary Update (version 1607) includes WDDM 2.1, which supports Shader Model 6.0 (mandatory for feature levels 12_0 and 12_1), and DXGI 1.5 which supports HDR10 - a 10-bit high dynamic range, wide gamut format defined by UHDTV standards ST.2084 and Rec.2020 - and variable refresh rates.

Treba na to ale aj update ovladacov.
Aktualne mam Geforce 369.09 beta a podla DxDiag je tam uz WDDM 2.1.
Zajtra by mali vyjst oficialne zrejme este o nieco novsie ako WHQL.

Re: Windows 10 WDDM 2.0 memory management

Napsal: pon 15. srp 2016, 14:42
od DOC_ZENITH
Žeby konečně něco pro barvy? Umí to už konečně 10-bit? Btw windows od Visty doteď renderovaly pouze v 8-bit přesnosti. I když je zapojenej 10-bit monitor a běží jako 10-bit tak samotné win, WDDM a aero jsou pouze 8-bit tzn jimi renderovaná okna také. Profiu grafické programy co chtěji dělat 10-bit musely vždy renderovat pod OpenGL, jen tam to fungovalo.