Tady mám video z Gameplaye co jsem hrál dneska předtím, než vypli servery.
3440x1440p DLSS3 ON (quality), ULTRA nastavení
5800X3D + RTX4070Ti OC
https://youtu.be/iwCSC4Hgg7c
Moderátoři: Walker1134, Wilik
Tady mám video z Gameplaye co jsem hrál dneska předtím, než vypli servery.
V pohodě zkoušek jsem i stabilitu karty. Celou dobu jsem fungoval s rtx3080 co papala 350w+ takže ta spotřeba Po OC 4070ti mě netrápí ale spíše to bylo dělané na video jako že DLSS 3 + OC karta na 4K jak to jede.
Já třeba ve hrách bezpečně (slepý test) poznám rozdíl v plynulosti i mezi 165Hz a 240Hz, takže proč nehrát s nastavením, kdy je to nejplynulejší a nejpříjemnější pro oči?
dalsie video na tuto temu: test kvality dlss vs fsr (vid rozculovanie sa v sucasnosti nad tym, ze niektore hry nemaju automaticky aj dlss)
Porovnává se reálná situace, což obraz, který prošel downscale z 8K opravdu není. Zatímco native + AA je furt méně defektní než native samotný.
Pokud neroztáhneš 4K na 55" a nekoukáš na to z blízka, tak to top kvalita je.TankGeorge píše: ↑sob 1. črc 2023, 16:07 Nativ TAA pro mě není top kvalita, co by se měla používat jako muster.
Pokud koukáš 640x480 na chytrých hodinkách, tak je to taky top kvalita. Jenže v tom videu strojově zkoumá frame po framu, na kolik % DLSS a FSR odpovídá zdroji, tak bych předpokládal, že zdroj bude perfektní. Za mě jediná perfektní kvalita je supersample 4x, takový grál, kterého se snažíš dosáhnout - vyveďte mě někdo z omylu kdyžtak.AllowedCry píše: ↑sob 1. črc 2023, 17:47 Pokud neroztáhneš 4K na 55" a nekoukáš na to z blízka, tak to top kvalita je.
Takový Hogwards vypadal v native + DLAA hůře jako s DLSS, žádný AA v té hře není tak ostrý.