
tam staci o slide snizit nebo dva...nebo tri

Moderátoři: morke, Walker1134, PKBO, Hladis
Samozrejme nabehnu. Takovy zvasty jsem dlouho neslysel. "Best visuals for the future is high vram buffer, ne RT, protoze pro nej nemame vykon." Nebo co to tam mele. Pak jsem to vypnul. HWunboxed u mne skoncil, jestli se chtej takhle prodavat, tak beze mne.Ache píše:Hardware unboxed - asi by na ně měl naběhnout hnízdo - ale mají pravdu:
https://youtu.be/0rLeqtIZdYc?t=2778
Pravdu nemají, když budou využívat více VRAM, tak výkon klesne i když VRAM nedojde, protože to bude brzdit minimálně propustnost paměti.Ache píše:Hardware unboxed - asi by na ně měl naběhnout hnízdo - ale mají pravdu:
https://youtu.be/0rLeqtIZdYc?t=2778
Tak si někdy zkus v nějaké hře snížit velikost textur / texture buffer (samozřejmě v rozsahu kapacity tvojí karty) a pak si to srovnej s propadem, který nastane, když dojde VRAM.satik píše:Pravdu nemají, když budou využívat více VRAM, tak výkon klesne i když VRAM nedojde, protože to bude brzdit minimálně propustnost paměti.
V tý cache vůvbec textury nebudou, tak budou data z framebufferu. Cachovat jakkoliv textury by bylo pitomé, jsou náročné na kapacitu ale ne na prostupnost. Ano výkon když máš 16GB textur vs 8GB textur ti může klesnout ale naprosto nepatrně oproti nárokům všeho ostatního. Tzn maj ihmo pravdu.satik píše:Pravdu nemají, když budou využívat více VRAM, tak výkon klesne i když VRAM nedojde, protože to bude brzdit minimálně propustnost paměti.Ache píše:Hardware unboxed - asi by na ně měl naběhnout hnízdo - ale mají pravdu:
https://youtu.be/0rLeqtIZdYc?t=2778
Jinak momentálně se do tý RDNA2 cache vejdou dvě 4K textury, s PBR se dneska běžně používá klidně 6-8 textur najednou pro jeden materiál, který jsou potřeba v podstatě najednou.
Ta cache nejspíš nebude skladovat celý textury, ale jen malý části, ale i tak tam ty data bude asi muset dost prohazovat, aby nějak ukešovala tolik dat používaných téměř najednou a miss rate bude určitě o dost vyšší pro složitější materiály s detailníma texturama.
Z toho bych očekával, že RDNA2 bude excelovat ve scénách s nižší kvalitou textur (třeba by bylo zajímavý vyzkoušet kompetetivní hry typu CSGO, tam bych čekal, že RDNA2 Nvidii dost rozseká), ale právě s komplexníma shaderama nebo spoustou textur na materiál bude zase dost zaostávat.
Data co musej bejt ve Vram streamovat od jinud nelze, buďto by jsi měl 0,5fps nebo lagy jak prase. Ty nové technologie umožní x krát rychlejší loading věcí ale ta zobrazená scéna se ti musí vejít do Vram. A to že se teď bude dát loadovat mnohem rychleji zanemá mnohem více assetů, což zas vykompenzuje to že se díky fast loadingu bude dát rychleji zahazovat to co už nevidíš a je mimo scénu. Ve finále si myslim +- plichta a sorry 8/10GB Vram je stále málo.hnizdo píše:V tom případě nastoupí technologie rychlého nahrávání dat do ram z ssd, které byly představeny, spolu se streamingem. A je vamalováno.
Doted to fungovalo, a s nastupem novych amd grafik vse zapomenuto?DOC_ZENITH píše: Data co musej bejt ve Vram streamovat od jinud nelze, buďto by jsi měl 0,5fps nebo lagy jak prase
Hypetrain take vzdy nepochazel z prezentace, ze...ArgCZ píše:jakej hypertrain, AMD žádnej přehnanej důraz na 16GB paměti v prezentaci nedával, jasně zmíněj to protože v tom maj navrch, ale že by se uvedení Radeonů točilo kolem VRAM? Toho jsem si nevšiml. Zaměřený to bylo na úplně jiný prvky než na velikost paměti.
Ten tvuj podpis je aktualni? Ty hrajes na 4GB karte? Jestli dnes nestaci 8GB pro fullhd jak tu nekteri vice ci mene otevrene tvrdi, ty hrajes v 640x480?Srandista píše:Ako fakt obhajovat 8GB VRAM na karte z upper mid rangu roku 2020 po tom, co si ich mohol mat aj na RX470 z roku 2016, to mi pride fakt uplne scestne...