Stránka 29 z 44
Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
Napsal: stř 7. říj 2020, 16:55
od Riku
Za tekutý kov palec hore.
Jinak myslíš, že ty SSD disky, které budou splňovat rychlosti PS5 budou levnější?
Samsung 980 Pro 1TB za 6k a rychlostí by mohl plnit požadavky Sony, tak uvidíme. Ale nic levnější tam určitě nepůjde aby na tom mohly jet ps5 hry.
A už vidím ty zlámané bočnice od nešikovné manipulace.
Karta od MS mi pořád přijde jako lepší řešení, bohužel cena moc neodpovídá výkonu no, to je daň za to, že to bude blbuvzdorné.
Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
Napsal: stř 7. říj 2020, 17:02
od durod
Tak když půjdu do nějaké expanze úložiště, koupil bych něco levné velké "pomalé", kde budu zálohovat celé hry za pár minut a na hlavním ssd budou hry které budu hrát aktuálně. I když no, osobně stačí i teď cca 700 gb, nikdy jsem neměl problém, jak měl Slim, muselo stačit 500gb...
A časem m2 disky budou levnější případně.
Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
Napsal: pát 9. říj 2020, 21:12
od durod
Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
Napsal: sob 10. říj 2020, 14:15
od Riku
Asi že zklamu, ale tohle video je snad první gameplay co ukázali z GoT a výsledná hra je dost downgradovaná. Tohle není ps5 footage.
Co jsem našel info tak v performance módu to pojede na 60fps a kratší loadingy. No doufám, že nějaký 4k update vyjde a hlavně by to chtělo vylepšit textury.
Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
Napsal: sob 10. říj 2020, 14:53
od THANATOS
Mňa by jedna vec zaujímala a to je, že ako je to s radičom a Phy(fyzickou vrstvou) v Xboxoch.
Xbox Series S má priepustnosť 224GB/s + 56GB/s, to zodpovedá 128bit 14GHz GDDR6(4x 2GB) + 32bit 14Ghz GDDR6 (1x 2GB gddr6 chip alebo 2x 1GB GDDR5 7GHz).
Xbox Series X má 560GB/s + 336GB/s, to zodpovedá 320bit 14GHz GDDR6(6x 2GB) + 192bit 14Ghz GDDR6(4x 1GB).
Tak teraz má menší Xbox 160bit zbernicu a väčší 512bit, či ako to je fyzicky zapojené?
Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
Napsal: sob 10. říj 2020, 15:54
od DOC_ZENITH
Představuješ si to špatně, nejsou tam žádné separé sběrnice, je tam jen jedna a na ní seděj různě velký moduly, je to stejný jak v kompu když máš asymetrickej dual. Sbněrnice ti jede do full výkonu dokud se nezaplněj ty menší čipy. Potom už jeden jen tou rychlostí jaká je zbývající prostupnost do čipů kde ještě zbývá místo.
Tzn u X máš 320-bit sběrnici na který sedí 16GB, z tohoto prostoru je prvních 10GB s prostupností 560GB/s a přistupuje se k nim 320-bitově a ten zbytek 6GB má přístup jen 192-bitově. Je to celý jedna paměť a jedna sběrnice, ne 2 nezávislý řadiče.
Je to to samý jako když si do PC zapojíš do dualu 4GB a 8GB modul. Prvních 8GB paměti bude 128-bitovejch, ale pak menšímu modulu dojde paměť a zbylý 4GB budou jen 64-bit.
Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
Napsal: sob 10. říj 2020, 22:05
od THANATOS
Ok, takže sa nescita priepustnosť. Vdaka.
Pri Series X to presne vychádza na 10x 32bit cipy, kde 4 maju polovicnu 1GB kapacitu, ale potom Series S mi vychadza na 3x 32bit 2GB GDDR6 a 1x 32bit 4GB GDDR6 cip. Ten 4GB cip sa mi nepozdava, ani neviem, ci sa vyraba v tej kapacite. To bude skor 2x 16bit 2GB, ale v prezentacii vidiet len 4 cipy.
Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
Napsal: pon 12. říj 2020, 20:16
od DOC_ZENITH
https://www.youtube.com/watch?v=CF9A935XFkU
Tohle pro novej xbox nevypadá moc dobře. 120fps je possible takže CPU limit tam nebude, ale GPU se moc nepředvádí. Nedá to trvale 4K 60, a tohle je DIRT hra, DIRT byly vždy velice nenáročně tituly. Samo sebou tenhle může bejt najednou náročnej ale dropovat rozlišení z 4K 60 u Dirtu je uuuugh. Při 120hz modu to skáče mezi 1440p a 1080p.
Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
Napsal: pon 12. říj 2020, 21:08
od Riku
No hlavně na to jak to jede "špatně", to má nic moc grafiku. To není úplně nejlepší ukázka hry pro XSX, ale prostě je to crossgen titul no.
Spíš nechápu, že to neudrží nativní 4K s tím jak to vypadá.
Jsem zvědavej, jak to pojede na PS5 s papírově slabší grafikou. Jestli na XSX to padá na 1800p s dynamickým 4K, tak bych se nedivil, kdyby to na PS5 padalo na 1620p.
Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
Napsal: pon 12. říj 2020, 21:38
od durod
Byt na miste Sony/MS, bych neudelil certifikaci hram s mensim rozlisenim nez 1440 a 60fps, to by bylo naproste minimum. Nech se vyvojari trochu posnazi. 120fps si muzou strcit do zadnice, kdyz to ma vypadat jako hra na android.
Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
Napsal: pon 12. říj 2020, 21:40
od Riku
Ten 120fps režim je mega humáč no. Ale prostě osekat grafiku a dát tomu nálepku UP TO 4K, UP TO 120FPS je levnější, než udělat pěknou grafiku
Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
Napsal: čtv 15. říj 2020, 17:49
od THANATOS
Spotreba Xbox series X je porovnateľná s Xbox One X(~190W).
https://arstechnica.com/gaming/2020/10/ ... d-preview/
Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
Napsal: čtv 15. říj 2020, 21:53
od Srandista
Uproimny pohlad vyvojara herneho enginu na ten Dirt 5 gameplay. No moc nadseny z neho veru nebol...
https://www.youtube.com/watch?v=CSzUeoKtMHQ
Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
Napsal: čtv 15. říj 2020, 23:27
od werygood
To nevypadá, jak to říct diplomaticky, věru nejpěkněji
Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
Napsal: čtv 15. říj 2020, 23:37
od havli
Ta hra vypada jak z roku 2005, to se vazne moc nepovedlo...
Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
Napsal: pát 16. říj 2020, 12:31
od Raikkonen
Spíše 2009, tehdy totiž vyšel Dirt 2 a tahle pětka mi ho tím stylem hodně připomíná. Ty Codemasters hry jsou si od té doby dost podobné (taky dost recyklují lokace), jen s více detaily. Ale na druhou stranu, mnohé jiné závody vydané později vypadaly ještě hůře...
Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
Napsal: pát 16. říj 2020, 12:39
od Shaquille
Dirt byl vzycky hnusnej, ale nikdy nebyl o grafice, ma (nebo spise mel) uplne jine prednosti. Codemasters maji urcite hezci enginy
https://www.youtube.com/watch?v=OANAkUaluDY
btw lokace jsou real, to jako bys rekl, ze F1 taky recykluje okruhy...
Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
Napsal: pát 16. říj 2020, 14:22
od ArgCZ
Krteq píše:Tak to pojďme shrnout z těch recenzí XSX
- 190W - nespecifikovaná "next-gen" hra - ArsTechnica
- 128W - RDR2 - Tweakers
- 162W - Dirt 5 @4K HDR - Heise
- 120-130W - Doom Eternal - Heise
- 130W - Ori - Heise
- 90W - Minecraft - Heise
V průměru tedy cca. 150W-160W na zásuvce pro celý XSX. Samozřejmě záleží na hře a jak engine dokáže utilizovat celé APU atd.
je zajímavý že ten dirt 5 nevyloaduje XSX na max, podle mě to bude tou fixní frekvencí GPU, mě se to nezdá od začátku a moc mě to nepřijde jako výhoda. MS tvrdí že fixní frekvence dává vývojářům jasnou představu o dostupném výkonu a tím se jim lépe optimalizuje, jenže je to APU, pokud hra nedokáže využívat CPU tak logicky veškerý zbytek rezervy může použít GPU na svou režii takže tady Dirtu by "up to 2200MHz" znamenalo třeba těch 190W a více výkonu pro GPU místo nižší spotřeby, to je taky třeba 10-20% výkonu kterej tady vyloženě leží ladem protože jede fixně 1825MHz a tím to hasne.
a nebo je DIRT tak málo náročnej že to sedí na FPS limitu, ale pak netuším proč to občas padá pod 60FPS(dle DF), kdyby výknu bylo až moc tak se to nestane.
Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
Napsal: pát 16. říj 2020, 14:37
od Ache
havli píše:Ta hra vypada jak z roku 2005, to se vazne moc nepovedlo...
No nějak těch 120fps z toho musí vytřískat.
Moc next-gen to fakt nevypadá.
Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
Napsal: pát 16. říj 2020, 14:41
od Raikkonen
taky není, když to vychází i na PS4 a XONE