Ano ale ti samí programátoři se přiznali že k realizaci jejich snů by potřebovali ještě 8x tolik výkonu a schopnsti dnešních GPU jsou stále moc malé, nedovedou provádět potřebné instrukce a nejsou schopny nahredit CPU ještě minimálně několik generací. To prohlásili hoši z Epicu a pod to se podepíšu.blekota je boss píše:je jasný, že nejefektivnější by byla VLIW5, jenže to by nesměli existovat šílený programátoři jako Carmack nebo Sweeney, co by rádi zkoušeli dělat věci jinýma způsobama a nechtěj bejt omezovaný fixním hardwarem... jak se tenkrát hádali Sweeney a Richards na semiaccurate, každý má svoje, ale já bych byl nerad aby se zas všechno kvůli nepřizpůsobivýmu HW zastavilo
Navíc programátorů se na HW u konzolí nikdo neptá, kdyby se ptal, nikdy by nevzniknul paskvil typu PS3 s CPU kterej má architekturu jak nic jiného na trhu a optimaliovat pro něj je naprostá noční můra, atd. Prostě daj co bude zrovna efektivní a zrovna se bude hodit do krámu. Daj se jim pár měsíců před tim předproukční devkity, na tom se můžou začít učit optimalizovat pro tu věc a pak frr budou to mít v rukouch. Kdyby se programátorů někdo ptal na HW, mělo by vše zcela logicky stejnou architekturu protože pak by se mnohem lépe optimalizovalo že? Ale to většinou nemívá, takže pak vítězí ten HW pro kterej se dá optimalizovat nejjednodušeji a kterej podává největší hrubej výkon i v mizerně optimalizovaném prostředí. Navíc těch lidí co opravdu efektivně programovat uměj je dnes jak šafránu. Většina z těch co si říkaj programátoři ala maj na to ňákou školu a mluvil jsem s nima nemaj potuchu o tom jak HW vlastně funguje, tak jak pro to můžou psát SW, respektive jak ten SW pak asi bude vypadat víme a jsme toho svědky každý den.