Stránka 31 z 44
Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
Napsal: ned 1. lis 2020, 18:21
od Riku
No na Xboxu máš na výběr mezi gamepass a gamepass ultimate.. v ultimate je zahrnuto i gold členství pro hraní multiplayeru.
Jinak pořád funguje to, že když má člověk gold třeba na 2 roky a koupí si ultimate (klidně měsíční) tak mu to celejch 24 měsíců trvání goldů převede na gamepass ultimate.
Nejde to pokud máš již ultimate aktivní a přikoupíš gold.. to ti z 12 měsíců gold přidá třeba jen půl roku ultimate
Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
Napsal: ned 1. lis 2020, 19:10
od durod
HEAD píše:No prave pri tom testovani maj vypaleny UI u Fifa18
Aspon jsi to precti a nekoukaj jenom na obrazky. Je to brutal zatezovy test, kde na tom TV jede jenom FIFA 18 temer nonstop (20h/denne), za chvili skoro 3 roky...
TV s COD ma minimalni fleky, je toho mene nez "fleku" zbrusu noveho IPS panelu
A nove panely jsou dle vyrobcu mene nachylne burn in, oni testuji modelovy rok 2017
Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
Napsal: ned 1. lis 2020, 19:15
od keistown
durod píše:
A nove panely jsou dle vyrobcu mene nachylne burn in, oni testuji modelovy rok 2017
Urcite by nelhali.
Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
Napsal: ned 1. lis 2020, 19:16
od durod
je to jedno, kdo chce psa bit, palici si najde...vice nemam k tomu co rict, normalny clovek burn in mit nebude. Kdybych byl PC gamer, jdu do 48 CX modelu, schova do kapsy jakykoliv LCD
Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
Napsal: ned 1. lis 2020, 19:58
od H2SO4
Je to OT ale k tomu LED, mam starou B7 pouzivana tri roky jako monitor,hraju WoW,Black desert atd.Nic vypaleneho nemam.Dneska skoro kazda hra umoznuje upravu UI dle sveho,samozrejme ze tam ten burnin stale hrozi ale pokud si rozumne nastavis svitivost LED ,barvy,tak je riziko minimalni.Novejsi telky budou zase mene nachylne na burnin.
Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
Napsal: ned 1. lis 2020, 20:16
od DOC_ZENITH
Nebuďte tak pozitivní... nedávejte mi naději.
Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
Napsal: ned 1. lis 2020, 20:21
od keistown
Radsi nic, uz jsme trochu OT.
Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
Napsal: ned 1. lis 2020, 20:46
od Riku
Vypalování u OLED taky neřeším.. nejvtipnější na tom je, že jsem už měl dva IPS monitory (kolem 15k, ne žádný shity za 2,5k) u kterých se vypaloval obraz
Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
Napsal: úte 3. lis 2020, 11:03
od MV
Mě na OLED spíš sraly odlesky, jinak bych ten burn-in asi taky risknul. Tak jsem bohužel musel vzít qled samsunga (loňská 85R řada, měl by mít 120Hz na posledním HDMI ale samsung se k tomu nějak ofiko nehlásil, no uvidíme až někdy budu mít třeba PS5, teď s PS4Pro mě to netankuje), na kterým se dá hrát i ve dne a taky je super ten one-connect box, který jsem schoval s kabeláží do skířně pod telku.
durod píše:je to jedno, kdo chce psa bit, palici si najde...vice nemam k tomu co rict, normalny clovek burn in mit nebude. Kdybych byl PC gamer, jdu do 48 CX modelu, schova do kapsy jakykoliv LCD
A jak tam vyřešili shifting obrazu vs. zobrazování 1:1? Na staré telce mi vyhovovalo, že se dala použít úplně jako monitor v PC módu byly pixely 1:1, vyplo se veškeré "vylepšování obrazu" a nic se neroztahovalo. Při použití telky jako monitoru by tohle muselo být must-have.
Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
Napsal: úte 3. lis 2020, 18:56
od ArgCZ
k použití CX jako monitoru se vyjadřoval Linus, zkus to najít, myslím že tam rozebírá dost věcí co gamery trápěj, pokud se pamatuju tak tam zaznělo něco jako že HE monitor si koupí už jen blázen
První hra která má přímej patch na novou generaci
DF: Gears 5 Upgrades For Xbox Series X Tested - Enhanced Graphics, 120Hz, Lower Latency + More!
https://www.youtube.com/watch?v=9Cz5gq3S1ts
Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
Napsal: stř 4. lis 2020, 12:40
od MV
linuxovo video jsem viděl, no pokud mu nevadí mít jako monitor lesklou televizi, pak...... ehm no comment
Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
Napsal: pát 6. lis 2020, 19:20
od durod
Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
Napsal: pon 9. lis 2020, 12:23
od Baneshee
DF recenze PS5
https://www.youtube.com/watch?v=nRGNfqVvPtk
Spotřeba v náročnějších hrách/scénách kolem 200W, takže podobný jak u XSX
Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
Napsal: stř 11. lis 2020, 18:03
od ArgCZ
https://www.youtube.com/watch?v=GIIhJqTERls
první porovnání nových generací ve hře pro novou generaci, ta hra má vše co nás zajímá, high framerate mode (až 120FPS) Raytracing a 4K mode.
zajímavý zjištění je že Xbox je v raterizaci o cca 10% nad PS5 a v RT je to tak 5% i přes to že má 52CU vs 36CU, tomuhle prostě nerozumím, měl jsem na to že RT bude navázaný na počet CU a tam Xbox PS5 vydrtí, ale nestalo se
za mě teda Xbox ztrácí kouzlo.... zatím je lepší v podpoře VRR ale výkonu zdá se o moc víc nenabídne takže to nevypadá že bych ho chtěl kupovat na multiplatformní hry
čekal jsem výkon v rasterizaci 25% pro xbox a RT 30+% pro Xbox a že to PS5 bude dohánět snížením detailů, rozlišení atd. ale tahle hra má pro oba stejné nastavení
Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
Napsal: stř 11. lis 2020, 18:22
od HEAD
Asi blba optimalizace pro xbox.
Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
Napsal: stř 11. lis 2020, 18:23
od durod
Tak nepredpokladam, ze je HW vyuziti na 100%, idealni stav asi nenastane nikdy a bottlenecky budou tu a tam vzdy nekde jinde, konzole jsou docela rozdilny co do boostu jak CPU/GPU a shiftu energie mezi nima v APU...
Fakt budu zvedavy na Cyberpunk, to bude zajimave porovnani a pote ciste nextgen hry pristi rok...
Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
Napsal: stř 11. lis 2020, 18:29
od DOC_ZENITH
Ani si nepamatuju jak dopadly ty pře o způsob RT na PS5. Ještě v létě se říkalo že architektura GPU tam bude spíš taková hybridní ne full RDNA2 a nebude tam RDNA2 RT, ale RT bude realizované přes vlastní spešl jednotky a sony si zaregistrovala na toto téma ňáké patenty. Jak to nakonec dopadlo? Pokud je to tak neni se čemu divit, pokud ne a je to identická RDNA2 můžou to bejt různé bottlencky + vývojáři si zatim stěžujou že pro Xbox se nyní programuje hůře. Developer tooly jsou jiné kdežto u Sony jsou skoro identické s těma z PS4.
Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
Napsal: stř 11. lis 2020, 18:39
od durod
tak stezuji se hlavne kvuli Sku, defakto na xbox maji vice prace, protoze optimalizovat neznamena jenom snizit rozliseni.
Techickym vecem moc nerozumim, ale Cerny zminil:
PS5 does indeed deliver hardware-accelerated ray tracing via its Intersection Engine, which Cerny says is "based on the same strategy as AMD's upcoming PC GPUs
je to z rozboru na DF
https://www.eurogamer.net/articles/digi ... gen-vision
Neco z redditu
Cerny at GDC:
Another major new feature of our custom RDNA2 based GPU is ray-tracing, using the same strategy as AMD's upcoming PC GPUs. The CUs contain a new specialized unit called the intersection engine, which can calculate the intersection of rays with boxes and triangles. To use the intersection engine, first you build what is called an acceleration structure. It's data in RAM that contains all of your geometry. There's a specific set of formats you can use, there are variations on the same BVH concept. Then in your shader program you use a new instruction that asks the intersection engine to check a ray against the BVH. While the intersection engine is processing the requested ray triangle or ray box intersections, the shaders are free to do other work.
https://www.reddit.com/r/PS5/comments/i ... y_tracing/
Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
Napsal: stř 11. lis 2020, 18:40
od Krteq
DOC_ZENITH píše:Ani si nepamatuju jak dopadly ty pře o způsob RT na PS5. Ještě v létě se říkalo že architektura GPU tam bude spíš taková hybridní ne full RDNA2 a nebude tam RDNA2 RT, ale RT bude realizované přes vlastní spešl jednotky a sony si zaregistrovala na toto téma ňáké patenty.
Kdo to říkal? Vždyť už na jaře jak MS, tak Sony potvrdilo, že APUs jsou postaveny na ZEN2 a RDNA2
Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
Napsal: stř 11. lis 2020, 18:44
od durod
tak ja mam za to, ze APU v PS5 je vice custom jako v Xku, kde je GPU cast blize k bignavi