Stránka 34 z 35

Napsal: čtv 17. kvě 2007, 17:25
od flanker
ta utilita, je na ni odkaz v newskach pctuningu,jde to pomerne snadno najit...btw, fakt bych se presunul do jine diskuze byt vami... 8-)

Napsal: čtv 17. kvě 2007, 19:15
od Partyman
Nevíte někdo kde se zadrhl test 2900XT na pctuningu? Dneska měl vyjít a furt nic.

Napsal: čtv 17. kvě 2007, 19:18
od Stratos
Partyman píše:Nevíte někdo kde se zadrhl test 2900XT na pctuningu? Dneska měl vyjít a furt nic.

mozna za zdrzenim stoji vydani Cat 7.5beta nekde sem uz na ne videl linky ale sam sem je jeste neskousel pockam si na ofico zatim problemy s hrama nemam takze to nehrotim.

Napsal: čtv 17. kvě 2007, 19:20
od Razer
taky ho vyčkávám :-( místo toho nějaký notebook :lol:

Napsal: čtv 17. kvě 2007, 21:21
od crux2005
AMD explains Radeon HD 2900XT's poor AA performance
We asked Richard Huddy, Worldwide Developer Relations Manager of AMD's Graphics Products Group, to go into more detail about why the Radeon HD 2000-series architecture has been optimised for shader-based AA rather than traditional multi-sample AA. He told us that 'with the most recent generations of games we've seen an emphasis on shader complexity (mostly more maths) with less of the overall processing time spent on the final part of the rendering process which is "the AA resolve". The resolve still needs to happen, but it's becoming a smaller and smaller part of the overall load. Add to that the fact that HDR rendering requires a non-linear AA resolve and you can see that the old fashioned linear AA resolve hardware is becoming less and less significant.' Huddy also explained that traditional AA 'doesn't work correctly [in games with] HDR because pixel brightness is non-linear in HDR rendering.'

While many reviews of the HD 2900XT have made unflattering comparisons between it and Nvidia's GeForce 8800-series, Huddy was upbeat about AMD's new chip. 'Even at high resolutions, geometry aliasing is a growing problem that can only really be addressed by shader-based anti-aliasing. You'll see that there is a trend of reducing importance for the standard linear AA resolve operation, and growing importance for custom resolves and shader-based AA. For all these reasons we've focused our hardware efforts on shader horsepower rather than the older fixed-function operations. That's why we have so much more pure floating point horsepower in the HD 2900XT GPU than NVIDIA has in its 8800 cards... There's more value in a future-proof design such as ours because it focuses on problems of increasing importance, rather than on problems of diminishing importance."
Viac ...
to go into more detail about why the Radeon HD 2000-series architecture has been optimised for shader-based AA rather than traditional multi-sample AA.
:mrgreen:

v skratke povedané - pekne sa vyhovára :) ale čo iné mu už ostáva ?

Napsal: čtv 17. kvě 2007, 21:38
od HEAD
Muze to nekdo ve zkratce prelozit? :)

Napsal: čtv 17. kvě 2007, 21:46
od SNowie
HEAD píše:Muze to nekdo ve zkratce prelozit? :)
zjednodušeně podle ATi nemá klasické AA budoucnost a bude využíváno čím dál méně naúkor AA přes shadery, které by asi R600 mělo zvládat mnohem lépe, než G80 ... klasika ... je tam též něco o tom, že současné AA nefunguje korektně s HDR
aj spík ingliš not vel :oops:

Napsal: čtv 17. kvě 2007, 22:58
od Ice69
Stratos píše:
Partyman píše:Nevíte někdo kde se zadrhl test 2900XT na pctuningu? Dneska měl vyjít a furt nic.

mozna za zdrzenim stoji vydani Cat 7.5beta nekde sem uz na ne videl linky ale sam sem je jeste neskousel pockam si na ofico zatim problemy s hrama nemam takze to nehrotim.
Nechceš tu betaverzi catalystu 7.5 vyzkoušet a napsat sem, jak se změnil výkon karty, abych vědel, kam směřuje výkon karty s novou verzí ovladačů (i když je to jenom betaverze) ? Pořád se nemůžu rozhodnout, jestli jít na jistotu a koupit 8800GTX nebo koupit HD2900XT a buď překousnout malý výkon karty s použitím AA, který se může s vydáním nových ovladačů zlepšit, nebo doufat, že v nových DX10 hrách bude výkonnější jak konkurence.

Napsal: čtv 17. kvě 2007, 23:10
od Jája
Opět promazáno...
hádat se o výkonu X1950XT VS 8800GTS VS 8600GTS v threadu o R600 to už jetrochu moc


proč nevyužijete svobodu slova v threadu
Vase pocity z R600 (HD2900XT)

Napsal: čtv 17. kvě 2007, 23:14
od oyza
AMD explains Radeon HD 2900XT's poor AA performance

neco tam blekota, ze je hd2xxx serie navrzena pro optimalizaci shader aa nez na klasicky aa. to prej nebude tak dulezity, pac je zcela jasny, ze soucasna generace her je zamerena na samotnej shader, prej daleko vic matematickej propoctu a tim ze cas na finalni render jako aa bude kratsi. sice bude jeste potreba, ale porad min a min(az bude nejmensi na celem svete :) ) a tudiz nebude tak klatit vykon. taky se k tomu pristracha hdr, ktery pouziva nelinearni aa a stary aa proste posle k sipku. stary dobry aa prej nefacha s hdr spravne prave proto, ze pixl krapy pro hdr jsou nelinearni...

pak blekota o tom, co vsichni vime, ze ve vysokejch rozliseni je aliasing geometrickejch nesmyslu problem a za ten prave muze ten shaderovej aa, pac to na klasicky aa neni delany. prej budem zirat, pac trend je zlikvidovat klasicky aa a vsichni vlastne touzime po shaderovym aa... proto se kuci z ati soustredili na ks(konska sila) shaderu nez na starej debilni aa, proto prej u 2900xt tam vic plave carka nez u 8800 protoze to je ten kun. a na zaver to shrnul, ze proste cucej do budoucna a se soucasnejma krapama se nebudou zaobirat, kdyz jdou stejne ke kopru...

edit: dik fat4le za opravu - sem uz trochu zmastenej wodnici :)

Napsal: pát 18. kvě 2007, 00:34
od Gerimo
SNowie píše:
HEAD píše:Muze to nekdo ve zkratce prelozit? :)
zjednodušeně podle ATi nemá klasické AA budoucnost a bude využíváno čím dál méně naúkor AA přes shadery, které by asi R600 mělo zvládat mnohem lépe, než G80 ... klasika ... je tam též něco o tom, že současné AA nefunguje korektně s HDR
aj spík ingliš not vel :oops:
ono neco pravdy na to bude, minulost ukazala, ze technologie, ktere pouzila, se nakonec postupem casu zacaly vyuzivat cim dal vice... nekde to pekne vysvetlil a rozepsal no-x.

Napsal: pát 18. kvě 2007, 00:48
od oyza
gerimo píše: ono neco pravdy na to bude, minulost ukazala, ze technologie, ktere pouzila, se nakonec postupem casu zacaly vyuzivat cim dal vice... nekde to pekne vysvetlil a rozepsal no-x.
tohle je zajmavej clanek http://www.pcpro.co.uk/custompc/news/11 ... lysis.html

Napsal: pát 18. kvě 2007, 00:48
od Stratos
gerimo píše:
SNowie píše:zjednodušeně podle ATi nemá klasické AA budoucnost a bude využíváno čím dál méně naúkor AA přes shadery, které by asi R600 mělo zvládat mnohem lépe, než G80 ... klasika ... je tam též něco o tom, že současné AA nefunguje korektně s HDR
aj spík ingliš not vel :oops:
ono neco pravdy na to bude, minulost ukazala, ze technologie, ktere pouzila, se nakonec postupem casu zacaly vyuzivat cim dal vice... nekde to pekne vysvetlil a rozepsal no-x.
pamatuju si prvni AA s kterym prisla Nvidie ze se obraz prepocitaval do vyssiho rozliseni a pak zas nak prepocitaval spatky do toho v kterym to bezelo. a jesly se nemylim nakonec se od tohohle zpusobu AA upustilo.

Napsal: pát 18. kvě 2007, 08:38
od HEAD
Takze to asi nevyresej ovladace HM.Tak to je dost spatny...Ten kdo si r600 koupil musi doufat, ze nekdy v budoucnu se mozna AA r600 zrychly s novyma hrama.

Napsal: pát 18. kvě 2007, 08:53
od Lukfi
Stratos píše:pamatuju si prvni AA s kterym prisla Nvidie ze se obraz prepocitaval do vyssiho rozliseni a pak zas nak prepocitaval spatky do toho v kterym to bezelo. a jesly se nemylim nakonec se od tohohle zpusobu AA upustilo.
To, co popisuješ, je SuperSampling, a občas se používá ještě dneska (např. u 8xAA na GF6/7 nebo v AoE3 kde GF7 neumí současně HDR a MultiSampling).

Napsal: pát 18. kvě 2007, 12:56
od Stratos
nasel sem naky aktualnejsi testiky s poslednima driverama

http://farm1.static.flickr.com/200/4977 ... 4f53_o.gif

je tam i naky OC atd

Napsal: pát 18. kvě 2007, 13:30
od Youki
Stratos píše:nasel sem naky aktualnejsi testiky s poslednima driverama

http://farm1.static.flickr.com/200/4977 ... 4f53_o.gif

je tam i naky OC atd
No tak tusim sa to stymi new drivermi odost zlepsilo.Potesilo ma to lebo uz mam tu kartu objednanu. :)

Napsal: pát 18. kvě 2007, 14:21
od Mayhem(cz)
Youki píše:
Stratos píše:nasel sem naky aktualnejsi testiky s poslednima driverama

http://farm1.static.flickr.com/200/4977 ... 4f53_o.gif

je tam i naky OC atd
No tak tusim sa to stymi new drivermi odost zlepsilo.Potesilo ma to lebo uz mam tu kartu objednanu. :)
Budeš spokojen je to dobrá karta ,pokud něco potřebuješ vědet tak mi klidně napiš na icq

Napsal: pát 18. kvě 2007, 15:10
od Stratos
to Mayhem(cz)

uz si skousel taktovat?

jinak taky planujes na ni hodit HR-03 az se vyresi ten medenej plisek na vypodlozeni na jadro? podle me ji pak uchladim v pohode pod 70°C s nakym 120mm pomalobeznym vetrakem

Napsal: pát 18. kvě 2007, 15:34
od Adisisis
Stratos píše:to Mayhem(cz)

uz si skousel taktovat?

jinak taky planujes na ni hodit HR-03 az se vyresi ten medenej plisek na vypodlozeni na jadro? podle me ji pak uchladim v pohode pod 70°C s nakym 120mm pomalobeznym vetrakem
možná že by to šlo i s S2 :wink: