Napsal: čtv 17. kvě 2007, 17:25
ta utilita, je na ni odkaz v newskach pctuningu,jde to pomerne snadno najit...btw, fakt bych se presunul do jine diskuze byt vami...
Diskuze o hardware, software a overclockingu
https://forum.pctuning.cz/
Partyman píše:Nevíte někdo kde se zadrhl test 2900XT na pctuningu? Dneska měl vyjít a furt nic.
Viac ...We asked Richard Huddy, Worldwide Developer Relations Manager of AMD's Graphics Products Group, to go into more detail about why the Radeon HD 2000-series architecture has been optimised for shader-based AA rather than traditional multi-sample AA. He told us that 'with the most recent generations of games we've seen an emphasis on shader complexity (mostly more maths) with less of the overall processing time spent on the final part of the rendering process which is "the AA resolve". The resolve still needs to happen, but it's becoming a smaller and smaller part of the overall load. Add to that the fact that HDR rendering requires a non-linear AA resolve and you can see that the old fashioned linear AA resolve hardware is becoming less and less significant.' Huddy also explained that traditional AA 'doesn't work correctly [in games with] HDR because pixel brightness is non-linear in HDR rendering.'
While many reviews of the HD 2900XT have made unflattering comparisons between it and Nvidia's GeForce 8800-series, Huddy was upbeat about AMD's new chip. 'Even at high resolutions, geometry aliasing is a growing problem that can only really be addressed by shader-based anti-aliasing. You'll see that there is a trend of reducing importance for the standard linear AA resolve operation, and growing importance for custom resolves and shader-based AA. For all these reasons we've focused our hardware efforts on shader horsepower rather than the older fixed-function operations. That's why we have so much more pure floating point horsepower in the HD 2900XT GPU than NVIDIA has in its 8800 cards... There's more value in a future-proof design such as ours because it focuses on problems of increasing importance, rather than on problems of diminishing importance."
to go into more detail about why the Radeon HD 2000-series architecture has been optimised for shader-based AA rather than traditional multi-sample AA.
zjednodušeně podle ATi nemá klasické AA budoucnost a bude využíváno čím dál méně naúkor AA přes shadery, které by asi R600 mělo zvládat mnohem lépe, než G80 ... klasika ... je tam též něco o tom, že současné AA nefunguje korektně s HDRHEAD píše:Muze to nekdo ve zkratce prelozit?
Nechceš tu betaverzi catalystu 7.5 vyzkoušet a napsat sem, jak se změnil výkon karty, abych vědel, kam směřuje výkon karty s novou verzí ovladačů (i když je to jenom betaverze) ? Pořád se nemůžu rozhodnout, jestli jít na jistotu a koupit 8800GTX nebo koupit HD2900XT a buď překousnout malý výkon karty s použitím AA, který se může s vydáním nových ovladačů zlepšit, nebo doufat, že v nových DX10 hrách bude výkonnější jak konkurence.Stratos píše:Partyman píše:Nevíte někdo kde se zadrhl test 2900XT na pctuningu? Dneska měl vyjít a furt nic.
mozna za zdrzenim stoji vydani Cat 7.5beta nekde sem uz na ne videl linky ale sam sem je jeste neskousel pockam si na ofico zatim problemy s hrama nemam takze to nehrotim.
ono neco pravdy na to bude, minulost ukazala, ze technologie, ktere pouzila, se nakonec postupem casu zacaly vyuzivat cim dal vice... nekde to pekne vysvetlil a rozepsal no-x.SNowie píše:zjednodušeně podle ATi nemá klasické AA budoucnost a bude využíváno čím dál méně naúkor AA přes shadery, které by asi R600 mělo zvládat mnohem lépe, než G80 ... klasika ... je tam též něco o tom, že současné AA nefunguje korektně s HDRHEAD píše:Muze to nekdo ve zkratce prelozit?
aj spík ingliš not vel
tohle je zajmavej clanek http://www.pcpro.co.uk/custompc/news/11 ... lysis.htmlgerimo píše: ono neco pravdy na to bude, minulost ukazala, ze technologie, ktere pouzila, se nakonec postupem casu zacaly vyuzivat cim dal vice... nekde to pekne vysvetlil a rozepsal no-x.
pamatuju si prvni AA s kterym prisla Nvidie ze se obraz prepocitaval do vyssiho rozliseni a pak zas nak prepocitaval spatky do toho v kterym to bezelo. a jesly se nemylim nakonec se od tohohle zpusobu AA upustilo.gerimo píše:ono neco pravdy na to bude, minulost ukazala, ze technologie, ktere pouzila, se nakonec postupem casu zacaly vyuzivat cim dal vice... nekde to pekne vysvetlil a rozepsal no-x.SNowie píše:zjednodušeně podle ATi nemá klasické AA budoucnost a bude využíváno čím dál méně naúkor AA přes shadery, které by asi R600 mělo zvládat mnohem lépe, než G80 ... klasika ... je tam též něco o tom, že současné AA nefunguje korektně s HDR
aj spík ingliš not vel
To, co popisuješ, je SuperSampling, a občas se používá ještě dneska (např. u 8xAA na GF6/7 nebo v AoE3 kde GF7 neumí současně HDR a MultiSampling).Stratos píše:pamatuju si prvni AA s kterym prisla Nvidie ze se obraz prepocitaval do vyssiho rozliseni a pak zas nak prepocitaval spatky do toho v kterym to bezelo. a jesly se nemylim nakonec se od tohohle zpusobu AA upustilo.
No tak tusim sa to stymi new drivermi odost zlepsilo.Potesilo ma to lebo uz mam tu kartu objednanu.Stratos píše:nasel sem naky aktualnejsi testiky s poslednima driverama
http://farm1.static.flickr.com/200/4977 ... 4f53_o.gif
je tam i naky OC atd
Budeš spokojen je to dobrá karta ,pokud něco potřebuješ vědet tak mi klidně napiš na icqYouki píše:No tak tusim sa to stymi new drivermi odost zlepsilo.Potesilo ma to lebo uz mam tu kartu objednanu.Stratos píše:nasel sem naky aktualnejsi testiky s poslednima driverama
http://farm1.static.flickr.com/200/4977 ... 4f53_o.gif
je tam i naky OC atd
možná že by to šlo i s S2Stratos píše:to Mayhem(cz)
uz si skousel taktovat?
jinak taky planujes na ni hodit HR-03 az se vyresi ten medenej plisek na vypodlozeni na jadro? podle me ji pak uchladim v pohode pod 70°C s nakym 120mm pomalobeznym vetrakem