Stránka 40 z 40

Re: NVIDIA Turing - Info a spekulace

Napsal: čtv 3. led 2019, 08:04
od skaven321
vtipne, ze Volta, ktora nema RT cores je podobne rychla ako turing, ktory ma marketingove RT cores. o co ide?

Re: NVIDIA Turing - Info a spekulace

Napsal: čtv 3. led 2019, 09:17
od madPav3L
@skaven321
Vtipný je, že mně ten výkon moc podobný nepřijde... https://www.cnews.cz/ray-tracing-battle ... ta-titan-v

Hra - Nastavení - Volta/GV100 - Turing/TU102
Battlefield V 1440p, Ultra, RTX High - ~80 fps - ~87 fps - 8% (scéna, kde není moc RTX efektů)
Battlefield V Rotterdam 1440p, Ultra, RTX Medium - ~67 fps - ~97 fps - 45% (scéna kde je více RTX efektů)
Battlefield V Rotterdam 1440p, Ultra, RTX High - ~56 fps - ~81 fps - 45% (scéna kde je více RTX efektů)

Re: NVIDIA VOLTA - Info a spekulace

Napsal: čtv 3. led 2019, 09:35
od michal3d
Skaven321: Pokial viem je zname ze BF V bol vyvijany na Titan V, takze to ze to na tom bezi je docela pochopitelne. Potom pokial viem nie je ani potvrdene ako ich implementacia vyuziva RT cores, co ak je pravda to ze to ide tak dobre na Titan V, by naznacovalo ze to RT cores moc nepouziva. Na toto by bola dobra appka ktora by ukazovala vytazenie RT/Tensor cores. Co by bola dobra sprava, lebo by to znamenalo ze skutocny vykon v RT na RTX kartach by bol este daleko lepsi nez je v BF V. :)

Dalsia moznost je, ze Titan V je proste compute beast, ktory to proste zmakne aj bez RT cores. Predsa nejde o ziadnu obyc grafiku, ale o profi mega cip. Ked uvazime ze to je optimalizovane na Titan V ak to na tom bolo vyvijane, tak to docela dava zmysel. Nakoniec ak si dobre pamatam, tak NVIDIA ani moc RTX s Titan V neporovnavala, ale vsetky tie obrovske narasty boli oproti 1080Ti ak sa nemylim.

btw...a hlavne by bolo este fajn, keby to poriadne pretestuje nejaky overeny magazin, idealne aj s kontrolou kvality obrazu

Re: NVIDIA VOLTA - Info a spekulace

Napsal: čtv 3. led 2019, 10:06
od Hladis
nV marketingove porovnavala Turing s Pascalem. Porovnavani s Voltou se vyhnuli. Na Pascalu by RT opravdu nedopadlo nejlip a ukazovali i rozdilovy ukazky treba z Star Wars dema s poctem fps. Volta je trochu neco jineho nez Pascal, ale ta byla jen v prumyslu a v jednom Titanu. Jak bylo receno, DICE delali prvotni implementaci na Tinanu V, tedy ze RT jede i na Volte a ne uplne spatne, nemuze byt sokujici. Kazdopadne rozdil ve vykonu tam je.

PS: Je fakt, ze se neda bez jasnyho prohlaseni ze strany DICE vubec overit, zda a jak vyuziva BFV TC a RTC a neni zadny soft, ktery by vytizeni tehle cores zmeril. Tedy tohle je tapani ve tme.

Re: NVIDIA VOLTA - Info a spekulace

Napsal: čtv 3. led 2019, 18:30
od nothing_
Tak sa este ani novy rok nezacal a hned prva kauza ? :-D Asi by to chcelo este GTX 2xxx seriu, nech su vsetci spokojni. :P

Re: NVIDIA VOLTA - Info a spekulace

Napsal: pon 7. led 2019, 14:41
od ArgCZ
můj názor je s lehkým odstupem času takovej že RT jednotky Turing nemá a RT cores je marketingový číslo vyjadřujcí výkon v RT, rozdíl mezi Voltou a Turingem ve výkonu může být dán tím že DICE(s nV samo sebou) finálně optimalizovalo na Turingy kde nějaký změny proti Voltě přece jen jsou

Re: NVIDIA VOLTA - Info a spekulace

Napsal: pon 7. led 2019, 14:49
od hnizdo
Nekteri lide veri, ze Americane nebyli na mesici. Nazory odborniku jsou pro ne irelevantni.

Re: NVIDIA VOLTA - Info a spekulace

Napsal: pon 7. led 2019, 14:55
od del42sa
ArgCZ píše:můj názor je s lehkým odstupem času takovej že RT jednotky Turing nemá a RT cores je marketingový číslo vyjadřujcí výkon v RT, rozdíl mezi Voltou a Turingem ve výkonu může být dán tím že DICE(s nV samo sebou) finálně optimalizovalo na Turingy kde nějaký změny proti Voltě přece jen jsou


Muze to tak na prvni pohled vypadat, ale neni tomu tak. RT "jadra" jsou skutecne speciálně navržený ASIC pro HW akceleraci RT pres Optix API.
The RT core essentially adds a dedicated pipeline (ASIC) to the SM to calculate the ray and triangle intersection. It can access the BVH and configure some L0 buffers to reduce the delay of BVH and triangle data access. The request is made by SM. The instruction is issued, and the result is returned to the SM's local register. The interleaved instruction and other arithmetic or memory io instructions can be concurrent. Because it is an ASIC-specific circuit logic, performance/mm2 can be increased by an order of magnitude compared to the use of shader code for intersection calculation. Although I have left the NV, I was involved in the design of the Turing architecture. I was responsible for variable rate coloring. I am excited to see the release now.

Re: NVIDIA VOLTA - Info a spekulace

Napsal: úte 8. led 2019, 23:00
od DOC_ZENITH
ArgCZ píše:můj názor je s lehkým odstupem času takovej že RT jednotky Turing nemá a RT cores je marketingový číslo vyjadřujcí výkon v RT, rozdíl mezi Voltou a Turingem ve výkonu může být dán tím že DICE(s nV samo sebou) finálně optimalizovalo na Turingy kde nějaký změny proti Voltě přece jen jsou
Tohle je kravina, Turing je moc velkej na to aby tam bylo placebo. Volta je jen o chloupek větší a to máv více SP, a má FP64 jednotky. Kdyby turing neměl RR jednotky byl by jen o malinko větší jak pascall. To že Volta dává RT s OK výkonem proti turingu může bejt dáno implementací nebo tim že samotné RT jednotky nejsou v battlefiledu bottleneckem ale je jím spíš denoise a Tensory. Máme přeci jen zatim jen jednu hru.

Re: NVIDIA VOLTA - Info a spekulace

Napsal: úte 8. led 2019, 23:19
od michalos
No je fakt, že těch 56FPS by v Battlefield V Rotterdam 1440p, Ultra, RTX High docela odpovídalo. Nehýbe se to uplně špatně, ale jde cítít, že to není ono :) Někdy to změřím....