GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
Moderátoři: morke, Walker1134, PKBO, Hladis
- DOC_ZENITH
- Středně pokročilý
- Registrován: 08. kvě 2010
- Bydliště: Praha
Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
Joj jew to totální blaf. Shield jakožto poměrně nepotřebaná pro remote hraní latentní věc....
Tegra, jakožto nejhorší ze všech velkejkch ARM SOC, jak co se týče výkonu tak vlastností....
A PS2 rychlejší než tehdejší PC... no, po grafické stránce rozhodně ne. Dost možná by jí dala i karta jako Voodoo3. Konzole vždy bejvaly srovnatelné s PC high endem ve své době GPU wise, trpěly nedostatkem paměti, a CPU wise měly overkill protože nebyly limitovány na X86.
Nechce to nic jiného než tu jejich dosproporci dobárko vyrovnat.
Tegra, jakožto nejhorší ze všech velkejkch ARM SOC, jak co se týče výkonu tak vlastností....
A PS2 rychlejší než tehdejší PC... no, po grafické stránce rozhodně ne. Dost možná by jí dala i karta jako Voodoo3. Konzole vždy bejvaly srovnatelné s PC high endem ve své době GPU wise, trpěly nedostatkem paměti, a CPU wise měly overkill protože nebyly limitovány na X86.
Nechce to nic jiného než tu jejich dosproporci dobárko vyrovnat.
- webwalker
- Začátečník
- Registrován: 03. úno 2010
- Bydliště: Buranov vedle Prahy
Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
Také myslím, že Tegra 4 je zatím to nejhorší, co udělali, ale třeba se pletu.
Shield dle tvrzení nVidie má input lag 100ms, což sice není málo, na druhou stranu to zase není až tak strašné.
Pro FPS asi ne, ale pro ostatní typy her, proč ne?
Shield dle tvrzení nVidie má input lag 100ms, což sice není málo, na druhou stranu to zase není až tak strašné.
Pro FPS asi ne, ale pro ostatní typy her, proč ne?
Chtěl bych se stát profesionálním pískačem. Už teď jsem v tom sice hvězda, ale chtěl bych se ještě zdokonalit a začít se tím živit.
GPUreport.cz
GPUreport.cz
- DOC_ZENITH
- Středně pokročilý
- Registrován: 08. kvě 2010
- Bydliště: Praha
Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
Ne. 100ms je 100 ms víš co je to vůbec za číslo?
Když máš LCD co má 30ms inputlag tak už to vylučuje jakékoliv serióznější hraní FPS. 60+ MS inputlag jak krává kterej tě štve i ve windows. A 100ms? Wow.... to je jak zapnutej VSync + tripple buffer když máš tri-SLI..... naprosto nepoužitelné pro hraní čehokoliv co vyžaduje real-time reakce.
Tegra vždy suxxovala, jedno jaká generace. Její CPU část byla vždy slašbí než konkurence a její GPU část se nikdy ani nepřiblížila té od PowerVR.
Když máš LCD co má 30ms inputlag tak už to vylučuje jakékoliv serióznější hraní FPS. 60+ MS inputlag jak krává kterej tě štve i ve windows. A 100ms? Wow.... to je jak zapnutej VSync + tripple buffer když máš tri-SLI..... naprosto nepoužitelné pro hraní čehokoliv co vyžaduje real-time reakce.
Tegra vždy suxxovala, jedno jaká generace. Její CPU část byla vždy slašbí než konkurence a její GPU část se nikdy ani nepřiblížila té od PowerVR.
- ArgCZ
- Začátečník
- Registrován: 16. črc 2010
Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
možná se pletu, ale nejsou konzolový hráč a imput lag dlouhodobí partneři?
PS5, LG OLED65BX, Samsung HW-Q700A + SWA-9500S = 5.1.4 Dolby Atmos, DTS:X
- DOC_ZENITH
- Středně pokročilý
- Registrován: 08. kvě 2010
- Bydliště: Praha
Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
Ano jsou, ale já nejsem konzolovej hráč, takže takovej produkt mi můžou narvat do prdele.
A idea že člověk má doma high end PC aby si streamoval hry na něco když může hrát luxusně bez lagu u něj... hmm...
A idea že člověk má doma high end PC aby si streamoval hry na něco když může hrát luxusně bez lagu u něj... hmm...
- webwalker
- Začátečník
- Registrován: 03. úno 2010
- Bydliště: Buranov vedle Prahy
Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
@DOC_ZENITH: Což o to, já vím co je to 100ms inputlag
Myslím ale, že to zase není tak špatné. Je fůra lidí co hrají i na svém PC s větším lagem a ani o tom neví.
Ten, kdo měl Shield v ruce si zas tak nestěžoval, ale pravda je, že to všichni zkoušeli v té nejlepší možné konfiguraci.

Myslím ale, že to zase není tak špatné. Je fůra lidí co hrají i na svém PC s větším lagem a ani o tom neví.
Ten, kdo měl Shield v ruce si zas tak nestěžoval, ale pravda je, že to všichni zkoušeli v té nejlepší možné konfiguraci.
Chtěl bych se stát profesionálním pískačem. Už teď jsem v tom sice hvězda, ale chtěl bych se ještě zdokonalit a začít se tím živit.
GPUreport.cz
GPUreport.cz
- blekota je boss
- Začátečník
- Registrován: 05. črc 2006
- Bydliště: okolí Hradce Králové
Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
S velkou pravděpodobností specifikace next gen Xboxu - Durango
http://www.vgleaks.com/world-exclusive- ... -unveiled/
CPU: AMD Jaguar 8-core, x86
GPU: AMD, highly customized, 12CU, 1.2 Tflops + 32MB ESRAM
RAM: 8GB DDR3, 68GB/s
50 GB 6x Blu-ray Disc drive
atd...

Některé parametry možná nejsou úplně přesné, ale ti, kteří mají přístup k informacím (vývojáři) je nepřímo potvrdili.
Navzdory na první pohled průměrným parametrům, prý bude reálný výkon velice slušný, kvůli vysoké efektivitě, kterou zlepšují:
"Data Move Engines", ESRAM a různé custom úpravy... To se ale uvidí....
http://www.vgleaks.com/world-exclusive- ... -unveiled/
CPU: AMD Jaguar 8-core, x86
GPU: AMD, highly customized, 12CU, 1.2 Tflops + 32MB ESRAM
RAM: 8GB DDR3, 68GB/s
50 GB 6x Blu-ray Disc drive
atd...

Některé parametry možná nejsou úplně přesné, ale ti, kteří mají přístup k informacím (vývojáři) je nepřímo potvrdili.
Navzdory na první pohled průměrným parametrům, prý bude reálný výkon velice slušný, kvůli vysoké efektivitě, kterou zlepšují:
"Data Move Engines", ESRAM a různé custom úpravy... To se ale uvidí....
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
Pobavila mě newska na magu:
Ten kluk neví která bije, ale hlavně že je newska
Spekulace: specifikace next-gen herních konzol Xbox 720 a Playstation 4...Co se týče operační paměti, tak Playstation 4 by měl mít 4 GB GDDR5, ale samozřejmě se opět jedná o spekulace. Všechny technické specifikace bychom se měli dozvědět přímo od Sony na letošní E3.
Oficiální specifikace konzol Xbox 720 jsou ještě více v nedohlednu a nikdo zatím netuší, kdy by měla být konzola oficiálně představena. Spekuluje se ale, že by měla mít v podstatě stejné specifikace jako Playstation 4. Měla by tedy být založena na architektuře Jaguar od AMD. Konzola Xbox 720 by měla mít osm jáder o frekvenci 1,6 GHz. Grafický čip je opět neznámý, ale procesor by měl mít k dispozici 8 GB GDDR5 operačních pamětí.
Ten kluk neví která bije, ale hlavně že je newska

- del42sa
- Pokročilý
- Registrován: 18. lis 2009
- Bydliště: Omicron Persei 8
Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
Když už mluvíme o těch konzolích a informacích šířících se webem, tak není na škodu zmínit tohle
http://x-surface.tumblr.com/post/412827 ... g-you-read

http://x-surface.tumblr.com/post/412827 ... g-you-read
plus vyjádření Charlieho Demerjana k tomuto tématu:This is not journalism.
Many games ‘journalists’ have no right calling themselves such things. The vast majority do nothing but copy & paste from other sites, and will willingly publish information without fact checking a single thing or attempting to verify the source......
http://semiaccurate.com/forums/showpost ... tcount=372When people ask me why I don't do a story on XYZ, that "everyone is reporting it", and it looks really awesome, well, this explains it. I don't read other sites because they are mostly full or crap and have zero sources. They copy from everyone, make things up, and lie about verification. It is a big sounding board.
I RARELY write up what others do because 1) Why bother, you can get it there and 2) I don't have anything to add that is useful. Other sites don't really understand that more garbage is not a better product, but then again, they make money from hits, so it is almost necessary. I put quality in front of quantity.
I also do my own work, take my own picture, and ask questions directly. If I don't, I don't write it up. I also try to verify _EVERYTHING_ unless I know the person who gave me info has direct knowledge. Even then, I get things wrong, but I think I am right more often than anyone else doing the same type of work. And yes, it is hard and slow.
But in the end, you get a better story, less BS, and more accurate news. Sites then copy me, don't link or credit, and generally screw up large parts of everything they try and add. Since I went paywall, most of those sites are no longer able to 'discover it independently'. Funny that.
As Copper said, you get what you pay for.
-Charlie
In the Q4 conference call Rory mentioned that their semi-custom embedded APUs will amount to 20% of their revenue by Q4 2013, he also said that the design wins will appear sometime in 2013 and that the revenue contribution will ramp up till it reaches 20% at the end of the year.
While the AMD people were avoiding to say the term "gaming console" they openly answered the questions about gaming consoles by giving out this 20% figure and mentioning that the semi-custom APUs are passing validation right now and that the deals are still confidential.
"CPU wins, PS4 and XBox Next, and GPUs in all 3." -Charlie
"The more you buy, the more you save" AI everywhere - Nvidia CEO at Computex 2023 https://www.youtube.com/watch?v=FhlE3m1trM4
Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/
MSI MPG GUNGNIR 110R White | CPU AMD Ryzen 7 9700X Granite Ridge | DeepCool AK500 White | GPU Sapphire Pure RX 9070 XT 16GB plus UV | MB MSI MAG X670E GAMING PLUS WIFI | 32GB DDR5 Patriot Viper Elite 5 32GB KIT 6600MHz | system HDD SSD M.2 Kingston FURY Renegade NVMe 1TB | Seagate Baracuda HDD 1TB SATA III | data HDD WD RED 1TB SATA III | Quad HD VA monitor 27" MSI Optix G27CQ4 Free Sync 165 Hz 10bit HDR | zdroj Be quiet! SYSTEM POWER 9 CM700W 80 PLUS Bronze | Win 10-64 bit Pro
Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/
MSI MPG GUNGNIR 110R White | CPU AMD Ryzen 7 9700X Granite Ridge | DeepCool AK500 White | GPU Sapphire Pure RX 9070 XT 16GB plus UV | MB MSI MAG X670E GAMING PLUS WIFI | 32GB DDR5 Patriot Viper Elite 5 32GB KIT 6600MHz | system HDD SSD M.2 Kingston FURY Renegade NVMe 1TB | Seagate Baracuda HDD 1TB SATA III | data HDD WD RED 1TB SATA III | Quad HD VA monitor 27" MSI Optix G27CQ4 Free Sync 165 Hz 10bit HDR | zdroj Be quiet! SYSTEM POWER 9 CM700W 80 PLUS Bronze | Win 10-64 bit Pro
- webwalker
- Začátečník
- Registrován: 03. úno 2010
- Bydliště: Buranov vedle Prahy
Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
Přidám ještě informace z xbit ohledně licence x86 (také už tady o tom byla kdysi reč)

Based on unofficial information, both next-generation consoles from Microsoft and Sony will utilize system-on-chips with up to eight Jaguar x86 cores and custom Radeon HD graphics engines. Considering that due to x86 license agreements with Intel AMD may have no rights to license x86 designs to any third company and has to build-in third-party IP into x86-based SoCs itself, there may be reasons why AMD is going to sell chips to console developers and not license technologies.
Chtěl bych se stát profesionálním pískačem. Už teď jsem v tom sice hvězda, ale chtěl bych se ještě zdokonalit a začít se tím živit.
GPUreport.cz
GPUreport.cz
- del42sa
- Pokročilý
- Registrován: 18. lis 2009
- Bydliště: Omicron Persei 8
Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
Ano už jsme to tu probírali. AMD má od Intelu licenci na x86 architekturu, díky které může navrhovat a prodávat x86 CPU. AMD ale nemůže tuto x86 licenci převádět na třetí subjekty (Microsoft, Sony), protože by to znamenalo vážné porušení licence (x86 licensing violations) a Microsoft/Sony by se tím de fakto stali dalšími výrobci x86 CPU ( byť jen pro konzole), kterým ale licence nebyla oficiálně udělena majitelem licence Intelem. AMD nemá toto právo udělovat licenci třetím stranám.To má pouze Intel.
tady je něco i k tomuto tématu z doby kdy AMD prodala své továrny GLoFO:
http://arstechnica.com/gadgets/2008/10/ ... iolations/
Jak však později rozhodl FTC, AMD však může funovat jako Fabless company nicméně stále nemůže návrhy svých CPU licencovat třetím stranám.To znamená, může vyrábět v jakékoliv fabrice (GloFo, TSMC, UMC), ale pouze pro své potřeby. Čili varianta, že by AMD jen navrhla CPU pro Sony/MS a pak už to šlo mimo AMD pouze v režii těchto firem, je zcela vyloučená.....
tady je něco i k tomuto tématu z doby kdy AMD prodala své továrny GLoFO:
http://arstechnica.com/gadgets/2008/10/ ... iolations/
Jak však později rozhodl FTC, AMD však může funovat jako Fabless company nicméně stále nemůže návrhy svých CPU licencovat třetím stranám.To znamená, může vyrábět v jakékoliv fabrice (GloFo, TSMC, UMC), ale pouze pro své potřeby. Čili varianta, že by AMD jen navrhla CPU pro Sony/MS a pak už to šlo mimo AMD pouze v režii těchto firem, je zcela vyloučená.....
"The more you buy, the more you save" AI everywhere - Nvidia CEO at Computex 2023 https://www.youtube.com/watch?v=FhlE3m1trM4
Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/
MSI MPG GUNGNIR 110R White | CPU AMD Ryzen 7 9700X Granite Ridge | DeepCool AK500 White | GPU Sapphire Pure RX 9070 XT 16GB plus UV | MB MSI MAG X670E GAMING PLUS WIFI | 32GB DDR5 Patriot Viper Elite 5 32GB KIT 6600MHz | system HDD SSD M.2 Kingston FURY Renegade NVMe 1TB | Seagate Baracuda HDD 1TB SATA III | data HDD WD RED 1TB SATA III | Quad HD VA monitor 27" MSI Optix G27CQ4 Free Sync 165 Hz 10bit HDR | zdroj Be quiet! SYSTEM POWER 9 CM700W 80 PLUS Bronze | Win 10-64 bit Pro
Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/
MSI MPG GUNGNIR 110R White | CPU AMD Ryzen 7 9700X Granite Ridge | DeepCool AK500 White | GPU Sapphire Pure RX 9070 XT 16GB plus UV | MB MSI MAG X670E GAMING PLUS WIFI | 32GB DDR5 Patriot Viper Elite 5 32GB KIT 6600MHz | system HDD SSD M.2 Kingston FURY Renegade NVMe 1TB | Seagate Baracuda HDD 1TB SATA III | data HDD WD RED 1TB SATA III | Quad HD VA monitor 27" MSI Optix G27CQ4 Free Sync 165 Hz 10bit HDR | zdroj Be quiet! SYSTEM POWER 9 CM700W 80 PLUS Bronze | Win 10-64 bit Pro
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
Playstation 4 kit pro vývojáře: 8× Bulldozer a DirectX 11.1 Radeon

2,2GB VRAM? 2GB GDDRx + 256MB eDRAM?

2,2GB VRAM? 2GB GDDRx + 256MB eDRAM?
- DOC_ZENITH
- Středně pokročilý
- Registrován: 08. kvě 2010
- Bydliště: Praha
Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
Takže obdobnej průser jako u PS3.
U PS3 byl devkit. 4x silné PowerPC + 512MB ram + Geforce 7800GTX.
Filální spec: Cell + 256MB ram + RSX (7600GT s 16 pipelines místo 12)
Takže se vše muselo překompilovávat protože klasické PowerPC nemá s Cellem moc společného, a vše osekávat kvůli nedostatku paměti.
Nyní to samé. Copak 8jádrovej Buldozer má něco společného s 8 jádry bobcatu? Jednak má asi dvojnásobnej hrubej výkon, a druhak naprosto jinou architekturu. Takže devkit pro nic, vše budou muset zase předělávat.
U PS3 byl devkit. 4x silné PowerPC + 512MB ram + Geforce 7800GTX.
Filální spec: Cell + 256MB ram + RSX (7600GT s 16 pipelines místo 12)
Takže se vše muselo překompilovávat protože klasické PowerPC nemá s Cellem moc společného, a vše osekávat kvůli nedostatku paměti.
Nyní to samé. Copak 8jádrovej Buldozer má něco společného s 8 jádry bobcatu? Jednak má asi dvojnásobnej hrubej výkon, a druhak naprosto jinou architekturu. Takže devkit pro nic, vše budou muset zase předělávat.
- LDK
- Začátečník
-
- Registrován: 03. srp 2005
- Bydliště: Jižní Morava
- Kontaktovat uživatele:
Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
mě teda spíš děsí, že některé zdroje pořád ukazujou jenom 4GB systémové paměti. i 8 je s výhledem do budoucna málo, ale 4 GB jsou IMO přímo trestuhodné...
- ifkopifko
- Začátečník
-
- Registrován: 16. říj 2009
Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
DOC> Asi ťa opäť šáli pamäť. RSX má na úroveň 7600GT orezaný len počet ROPs a šírku zbernice. PS, VS a TEX mala presne ako 7800GTX (24,8,24). Okrem toho, v tom devkite kľudne mohla byť nejako či už softwarovo, alebo inak obmedzená 7800GTX aby sa správala presne ako RSX. Tiež možno tento AMD devkit len simuluje/emuluje skutočné špecifikácie budúceho PS, osobne by som presne to očakával. Bolo by to logické a inak to asi ani nie je možné spraviť, pokiaľ chceš, aby to zariadenie bolo cutting-edge v čase, keď príde na trh.
CPU: R7 7700 COOLER: Endorfy Fera 5 MB: ASUS B650M-E RAM: 2x16GB DDR5 VGA: Asus GTX 1060 3GB OC HDD: Samsung 980 Pro 1TB + Crucial MX500 1TB + WD Red 6TB PSU: Seasonic Focus GM550
CASE: Thermaltake Swing Silver w/o window -trošku modifikovaná (skôr znásilnená) DISPLAY: Asus MX239H
CASE: Thermaltake Swing Silver w/o window -trošku modifikovaná (skôr znásilnená) DISPLAY: Asus MX239H
- DOC_ZENITH
- Středně pokročilý
- Registrován: 08. kvě 2010
- Bydliště: Praha
Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
Ne nebyla, protože třeba Metal Gear na devkitu běhal 720p 4x AA... byly z toho videa... a jak to pak museli degradovat na finální PS3. Navíc Pro PowerPc se klasicky udělá kompilátor, pro cell se v asembleru musej jednotlivý operace přiřazovat jednotlivejm výpočetním blokům, nejde na něj "prostě poslat multithread", nejde na něj použít kód pro PowerPC. Stejně tak to vidim i teď. Devkit bude normální PC s Buldozerem a 7870.
Víč co byl devkit Xboxu 360? Čtyřjádrová Apple G5.
I v originálním case... s Radeon X1800XT.... Takže asi tak o užitečnosti devkitů a jejich podobnosti s finálním HW.
LDK - Koukni, dnešní konzole maj 512MB paměti celkej. I 4GB by byly gigantickej posun. Samo sebou bych raději viděl 8.
Víč co byl devkit Xboxu 360? Čtyřjádrová Apple G5.

LDK - Koukni, dnešní konzole maj 512MB paměti celkej. I 4GB by byly gigantickej posun. Samo sebou bych raději viděl 8.
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
8GB RAM se ti zdá málo? Vždyť narozdíl od PC v ní takřka nic nebude, načte se nějaký osekaný kernel, GUI a pak samotné aplikace/hry.LDK píše:mě teda spíš děsí, že některé zdroje pořád ukazujou jenom 4GB systémové paměti. i 8 je s výhledem do budoucna málo, ale 4 GB jsou IMO přímo trestuhodné...
- ArgCZ
- Začátečník
- Registrován: 16. črc 2010
Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
tam nemá být bobcat ale JaguarDOC_ZENITH píše:
Nyní to samé. Copak 8jádrovej Buldozer má něco společného s 8 jádry bobcatu?
PS5, LG OLED65BX, Samsung HW-Q700A + SWA-9500S = 5.1.4 Dolby Atmos, DTS:X
- LDK
- Začátečník
-
- Registrován: 03. srp 2005
- Bydliště: Jižní Morava
- Kontaktovat uživatele:
Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
Podle některých zdrojů OS v Nextboxu sežere 3,5GB z osmi. A pokud tato generace má vydržet dalších 5+ let, tak se mi to zdá opravdu málo. Optimalizace kódu na GPU a CPU se bude samozřejmě zlepšovat, ale paměť se nijak nafouknout nedá.Krteq píše:8GB RAM se ti zdá málo? Vždyť narozdíl od PC v ní takřka nic nebude, načte se nějaký osekaný kernel, GUI a pak samotné aplikace/hry.
Doc: Ano, skok to nepochybně bude, jenom ne tak velký, jak by se mi líbilo. (já vím, sem náročný rypák

- DOC_ZENITH
- Středně pokročilý
- Registrován: 08. kvě 2010
- Bydliště: Praha
Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
Pokud se strachuješ o malej skok, spíš bych se strachoval o CPU výkon.
Arg: Pravda, ale to nic nemění na tom že je to naprosto jiná pipeline a architektura. Jaguar je vylepšenej bobcat.. to vychází z K6.... FX vychází z BD... kdrom některých společných instrukcí je to komplet jinej křemík a pokud z toho už tak slabého CPU v těch konzolích budou chtít něco vytahnout, budou muset programovat na železo, což je ale u konzolí normální. To ale tyto devkity znemožňují protože jsou to defakto PCčka co s tou konzolí nemaj nic společného. Takže launch-line hry nebudou z toho systému ždímat zdaleka tolik kolik by šlo kdyby jim dali do ruky finální aspoň architekturu, nemusej to bejt finální kusy křemíku.
Arg: Pravda, ale to nic nemění na tom že je to naprosto jiná pipeline a architektura. Jaguar je vylepšenej bobcat.. to vychází z K6.... FX vychází z BD... kdrom některých společných instrukcí je to komplet jinej křemík a pokud z toho už tak slabého CPU v těch konzolích budou chtít něco vytahnout, budou muset programovat na železo, což je ale u konzolí normální. To ale tyto devkity znemožňují protože jsou to defakto PCčka co s tou konzolí nemaj nic společného. Takže launch-line hry nebudou z toho systému ždímat zdaleka tolik kolik by šlo kdyby jim dali do ruky finální aspoň architekturu, nemusej to bejt finální kusy křemíku.