Napsal: pon 30. dub 2007, 18:06
DX10, kde by vzali DX10.1?
Diskuze o hardware, software a overclockingu
https://forum.pctuning.cz/
Pro 16TMUs v DX9 při int8 určitě.Andre3D píše:Teď je otázkou zda není pro 16 TMU zbytečná 512b sběrnice.
Ano.Andre3D píše:Nebo bude nejvíce využívána při AA.
Prakticky vůbec. Když ti někdo zadá spočítat, kolik je 128x45+12/65, tak taky nepotřebuješ běhat do knihovny pro materiály a jen sedíš a počítáš, dokud se nedobereš výsledkuAndre3D píše:A nebo při PS operacích (nevím jak jsou náročné na propustnost RAM).
Ne. To byl případ R5xx. R600 i G80 používají pro FP filtering jen texturovací jednotky.Andre3D píše:A ještě jedna věc, jestli to dobře chápu G80 na HDR filtrování využívá TMU naopak R600 to provádí přes PS?
Poslední dobou mám pocit, že ať sem napíšu, co sem napíšu, mají někteří uživatelé potřebu to ignorovat a hledat "svojí pravdu" jinde Ovladače samozřejmě vliv mít budou, ale v DX9 je brzdou kvantita texturovacích jednotek a krom toho R600 je navržen spíš pro DX10, než DX9.Hijacker933 píše:ja tomu neverim, vzdyt ta x2900XT je parametrove mnohem "vytunenejsi" nez 88GTX,512bit sbernice,320sp...spíš to vypada na zbabrany ovladace ....
myom píše:no-X: jo taaak, on nenarazel na shader core, ale na ty alu.
A bude G110 splňovat specifikace DX12.1d? Úplné specifikace DX10.1 nebyly zveřejněny a myslím, že ještě docela dlouho nebudou. Ale z toho, co o DX10.1 a R600 víme teď, je jasné, že R600 DX10 dost výrazně překračuje a minimálně některé požadavky DX10.1 splňuje. Zmínit můžu třeba multiple concurrent contexts, virtual memory support, tesselator, AA with custom down-sampling filters atd.rochne píše:Hele R600 splnuje pozadavky na DX10 nebo i DX10.1 ?
no uz podle kvality anglictiny, cestiny a vubec stylisticke propracovanosti to vypada na velmi duveryhodnou zpravu ... o podkladech nemluveWalpeerr píše:Od par lidi co jsou vic nez laciní useri mam takove drobne info strucne "ATI is DEATH kdo ji koupi prohloupi".No uvidime co ukaze cas.