Stránka 48 z 48

Napsal: pon 30. dub 2007, 18:06
od Lukfi
DX10, kde by vzali DX10.1?

Napsal: pon 30. dub 2007, 19:01
od no-X
UPOZORNĚNÍ

  • diskuse o zdroji s 8-pinem přesunuta do správné sekce:

    [8-pin zdroje pro HD2900/R600]
  • promazáno OT, konkrétně:
    1. dotazy na informace, které jsou uvedeny v prvním postu
    2. diskuse o totalitních fórech :evil:
    3. urážlivé a zesměšňující posty plné smajlíků, OT a dalších výlevů od uživatele Esaras, kterému tímto doporučuji, aby se začal chovat dle pravidel fóra (které, jak přiznal, ani nečetl), nebo to od příště bude za postih
    4. diskuse o nákupech hardwaru
    5. diskuse o X1950XT vs. 7950GX2
Dále bych vás rád požádal, abyste - v případě, že se objeví OT - tyhle diskuse dále nerozvíjeli, protože tu stejně dlouho nevydrží.

A co se týká grafů začínajících na osmdesáti procentech - samozřejmě je fajn an tuhle skutečnost upozornit, ale není to nutné rozebírat diskusí přes půl stránky.

Až se trochu uklidním (ruční promazávání a dělení threadu o 1000 postech po příchodu z práce je moje nejoblíbenější činnost), tak thread opět odemknu, zodpovím dotazy a budu věřit, že se neobjeví další uživatel, který by měl chuť spamovat. Bylo by mi ho líto - skončil by bohužel velice špatně.

Pokud k tomu má někdo nějaké připomínky, nebude je psát sem a vytvářet tak další off-topic, ale pošle mi soukromou zprávu.

Re: R600 pre-release thread

Napsal: pon 30. dub 2007, 21:14
od no-X
Andre3D píše:Teď je otázkou zda není pro 16 TMU zbytečná 512b sběrnice.
Pro 16TMUs v DX9 při int8 určitě.
Andre3D píše:Nebo bude nejvíce využívána při AA.
Ano.
Andre3D píše:A nebo při PS operacích (nevím jak jsou náročné na propustnost RAM).
Prakticky vůbec. Když ti někdo zadá spočítat, kolik je 128x45+12/65, tak taky nepotřebuješ běhat do knihovny pro materiály a jen sedíš a počítáš, dokud se nedobereš výsledku :-)
Andre3D píše:A ještě jedna věc, jestli to dobře chápu G80 na HDR filtrování využívá TMU naopak R600 to provádí přes PS? :roll:
Ne. To byl případ R5xx. R600 i G80 používají pro FP filtering jen texturovací jednotky.
Hijacker933 píše:ja tomu neverim, vzdyt ta x2900XT je parametrove mnohem "vytunenejsi" nez 88GTX,512bit sbernice,320sp...spíš to vypada na zbabrany ovladace ....
Poslední dobou mám pocit, že ať sem napíšu, co sem napíšu, mají někteří uživatelé potřebu to ignorovat a hledat "svojí pravdu" jinde :-) Ovladače samozřejmě vliv mít budou, ale v DX9 je brzdou kvantita texturovacích jednotek a krom toho R600 je navržen spíš pro DX10, než DX9.
myom píše:no-X: jo taaak, on nenarazel na shader core, ale na ty alu. :)
:?
Shader core se skládá z ALUs..., tzn. jde více-méně o totéž...
rochne píše:Hele R600 splnuje pozadavky na DX10 nebo i DX10.1 ? :)
A bude G110 splňovat specifikace DX12.1d? :roll: Úplné specifikace DX10.1 nebyly zveřejněny a myslím, že ještě docela dlouho nebudou. Ale z toho, co o DX10.1 a R600 víme teď, je jasné, že R600 DX10 dost výrazně překračuje a minimálně některé požadavky DX10.1 splňuje. Zmínit můžu třeba multiple concurrent contexts, virtual memory support, tesselator, AA with custom down-sampling filters atd.


//edit: jeden pěkný obrázek...

Obrázek

Napsal: pon 30. dub 2007, 23:40
od Walpeerr
Od par lidi co jsou vic nez laciní useri :) mam takove drobne info strucne "ATI is DEATH kdo ji koupi prohloupi".No uvidime co ukaze cas.

Napsal: pon 30. dub 2007, 23:50
od no-X
...pozítří zkrachuje Mïcrosoft a v pátek je konec světa. Ano, to už tu taky bylo :sleepy:

Takových zpráv si každý může vymyslet, kolik chce, takže příště prosím takové tvrzení nějak podložit, jinak má nulovou váhu.

Napsal: úte 1. kvě 2007, 00:13
od axloth
Walpeerr píše:Od par lidi co jsou vic nez laciní useri :) mam takove drobne info strucne "ATI is DEATH kdo ji koupi prohloupi".No uvidime co ukaze cas.
no uz podle kvality anglictiny, cestiny a vubec stylisticke propracovanosti to vypada na velmi duveryhodnou zpravu :roll: ... o podkladech nemluve

Re: R600 pre-release thread

Napsal: úte 1. kvě 2007, 00:20
od Andre3D
Obrázek

Podle toho slajdu tam píšou že na rozdíl od R5x zvládne R6x 5 instrukcí v jednom taktu (na jednom PS). To znamená že na každé komponentě lze provést jinou instrukci, nebo jsem to špatně pochopil?
A SF lze provést na všech nebo jen na 5 komp.? :?

Napsal: úte 1. kvě 2007, 00:42
od no-X
Každá výpočetní jednotka (tedy každá ta pětice, kterých je 64) jes chopna v jednom taktu provést až 5 instrukcí na až pěti komponentách - podle materiálů ATi. SF provádí pouze ta primární (na R300-R5xx prováděl SF sekundární / ADD pixel shader)

Napsal: stř 2. kvě 2007, 18:25
od no-X
Z důvodu překročení limitu 50 stran byl thread rozdělen; pokračujte prosím tady.