nastavenie AP

Problematika připojení - hardware i software.

Moderátor: Don

Odpovědět
mis-co
Začátečník
Začátečník

nastavenie AP

Příspěvek od mis-co »

Na scheme je zapojenie mojej siete. AP1 je brana do Internetu. Pripojenie noteboku cez utp ide, ale wifi sa mi nedari nijako nastavit...

Neviem presne ako mam nastavit cast tcp/ip na Ovis Linku ked je za AP3 este AP2 ktore vlastne prideluje IP adresy automaticky.

Obrázek
HacIPex
Začátečník
Začátečník

Příspěvek od HacIPex »

popis vice problem, jde ti ping na AP 2 ???
mis-co
Začátečník
Začátečník

Příspěvek od mis-co »

nie nejde mi ping ani na AP3 nie este na AP2 (samozrejme cez wifi). Neviem presne ako mam nakonfigurovat AP3 ked AP2 prideluje IP automaticky. Este doplnim ze s nastaveniami AP2 nemozem nic robit.
Lukfi
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lukfi »

Nejsem na tohle odborník, ale pokud bude AP3 nastaveno jako DHCP server (=bude přidělovat adresy), tak by to mělo fungovat, i když AP2 je taky DHCP server. Nějakou dobu jsem to měl zapojený podobně (ADSL modem/router => WiFi router => PC).
Výkaly prosím umisťujte do záchodové mísy a nikoliv diskuzního fóra.
mis-co
Začátečník
Začátečník

Příspěvek od mis-co »

ja tiez nevidim problem v tom aby to nefungovalo, ale v skutocnosti mi to nechce fungovat. Neviem totiz ako mam nastavit cast tcp/ip. V ponuke mam moznost nastavit ip (tu som nechal default - 192.168.100.252), masku (255.255.255.0), branu (sem neviem co mam dat, ci 192.168.100.252, alebo adresu AP2)??

dalej mam moznost konfigurovat dhcp server ako disable, server, client, relay agent, podla toho ako to mam zapojene mi tu najviac sedi relay agent, ale fakt uz neviem, lebo ked som vyskusal vsetko tak mi nic neslo :( :(

pls, ak viete niekto ako by som to mohol vyriesit, poradte, budem velmi vdacny.
Lukfi
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lukfi »

Tuším, že brána (gateway) by měla být AP1. Se zbytkem ti neporadím :(