Forum help

Vývojová prostředí, aplikace, skripty, http://www... síťové programy, internet, sdílení...
Odpovědět
stejskal7
Začátečník
Začátečník

Forum help

Příspěvek od stejskal7 »

Ahoj stáhnul jsem si fora punb a smf....Zkoušim to rozject přes apache server....Nejdřív jsem si je na kopíroval do složky na localhostu.Pak spustim instalaci tam vyplnim pár věcí...Moc se v tom nevyznám a pak když to odklipnu hodí mi to nějaký chyby...Tohodle rázu
An error occured on line 58 in file c:\inet_srv\http\doc_root\new\upload\include\dblayer\mysql.php.

PunBB reported: Unable to connect to MySQL server. MySQL reported: Can't connect to MySQL server on 'localhost' (10061)

Tohle mi napsal punb.A vdruhém případě něco také v tom smyslu...
Myslim že mám ještě něco stáhnout k tomu ale nevim co nebo já nevim poradte..Poradími někdo jak to rozfachám tohle forum?Jsem začátečník v php si zatim na hraju podke návodu tak nevim jak na tohle abych to rozjel..
Asi to má co dělat s tim mysql servrem ale ten vezmu kde?

An error occured on line 58 in file c:\inet_srv\http\doc_root\new\upload\include\dblayer\mysql.php.

PunBB reported: Unable to connect to MySQL server. MySQL reported: P-Břístup pro uľivatele 'stejsky07@localhost' (s heslem ANO)

Ted jsem zapnul i mysql databázi a hodilo mi to tohle co mám dělat?
€agle
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od €agle »

Pise to, ze se nemuze pripojit k MySQL serveru, takze bud mas spatne nakonfigurovany server (pokud mas tedy vubec MySQL spustene), nebo jsi pri instalaci toho fora spatne zadal parametry databaze...

Jo a smazana citace sebe sama :roll:
Eagle3D Engine under developement

Hledáme do firmy schopného ASP/VB.NET/C# programátora, více po SZ
stejskal7
Začátečník
Začátečník

Příspěvek od stejskal7 »