taktování cpu, pamětí.. pcie

Vše o procesorech Integrated Electronics.

Moderátoři: Eddward, Baneshee

Odpovědět
jurcja1
Začátečník
Začátečník

taktování cpu, pamětí.. pcie

Příspěvek od jurcja1 »

ahoj chci se zeptat.. mám zákl desku Asus P5K, paměti Kingston HYperX 2x1GB (dual-channel)

Kód: Vybrat vše

[url]http://www.alfacomp.cz/php/product.php?eid=105H450820TW0AKBLT[/url]
procesor Intel E6750 @2.66 a chci taktovat jsem začátečník a tak zatím jen mírně.. protože mám zatím BOXovaný chladič..a tak to udělám přes softwarově dodávaný program ke zákl. desce:

cpu:

[url]http://img512.imageshack.us/img512/2207/pc1cs7.jpg[/url]
paměti:

[url]http://img512.imageshack.us/img512/7682/pc2ok5.jpg[/url]
pci-e:

[url]http://img178.imageshack.us/img178/5954/pc3nm8.jpg[/url]
chci se zeptat jak to je u procesoru.. mohu zvětšit .. i násobič i FSB ?? nebo jenom jedno z nich ? a co je lepší?

co jsou to DRAM?? a jak s nima zacházet a taktovat..?

a jak to je s PCI-E... ? pls moc předem díky..

článek na pctuning a taktování core2duo procesorů jsemčetl ale raději se zeptám.. i když tomu věřím.. :?
faugusztin
Začátečník
Začátečník

Re: taktování cpu, pamětí.. pcie

Příspěvek od faugusztin »

jurcja1 píše:chci se zeptat jak to je u procesoru.. mohu zvětšit .. i násobič i FSB ?? nebo jenom jedno z nich ? a co je lepší?
Nasobic vzdy pouzivaj najvyssi mozny. Taktuj iba cez FSB.
co jsou to DRAM?? a jak s nima zacházet a taktovat..?
Ak nemas RAM urcene na pretaktovanie, tak sa ich snaz drzat v oblasti okolo 800 az 900MHz.
a jak to je s PCI-E... ? pls moc předem díky..
Nastav to na nieco medzi 100 az 110MHz.

A hlavne, taktuj cez BIOS. Tam sa napriklad okamzite po zmene FSB zmeni aj popis pamate, takze hned vidis na akej frekvencii bude bezat a mozes skusit pripadne zmenit delicku (co vidis vo forme napisov DDR-frekvencia).
owoce
Začátečník
Začátečník

Příspěvek od owoce »

Kasli na soft.

Prvne , vlez di biosu P5K a zabrousi do CPU settings ->