Ahoj, jsem úplný nováček co se týče instalací operačních systémů a tak bych se chtěl zeptat na pár věcí.
Slyšel jsem od známého, že nejlepší cesta jak zálohovat soubory je rozdělení disku na dva oddíly při bootování instalačního DVD win vista. Tam si prý mám oddělit virtualní disk a naházet si tam mojí zálohu. Druhý disk naformátovat a reinstalovat a pak už to má jít. Je to skutečně takhle jednoduchý nebo jde o něco složitějšího?
Reinstalace Win Vista + Záloha
Moderátor: Loki5567
- FannyBoy
- Nováček

-
- Kontaktovat uživatele:
- mina
- Červená karta

-
- Kontaktovat uživatele:
Kdyz disk rodelis pri instalaci, prijdes o vsechny data na nem. Pak se bude v systemu ovsem jevit jako disky 2. Nicmene jse stale o 1 fyzicky disk a kdyz dojde k nejhorsimu, zarvou obe partice. Tudiz zalohovat jinam.
A nez zacnes instalovat, je prave dobry cas, tam jinam ty veci zazalohovat
Windows 2008 "Workstation" >>> Vista Ultimate 
- FannyBoy
- Nováček

-
- Kontaktovat uživatele:
No to je výborný, by mě zjaímalo jak mám zálohovat takovejch 100GB když nemám žádnej externí disk ani nic podobnýho. Škoda že prostě by nešel rozdělit disk a tam to naházet tu zálohu a ten druhej reinstalovatmina píše:Kdyz disk rodelis pri instalaci, prijdes o vsechny data na nem. Pak se bude v systemu ovsem jevit jako disky 2. Nicmene jse stale o 1 fyzicky disk a kdyz dojde k nejhorsimu, zarvou obe partice. Tudiz zalohovat jinam.
- OndraSter
- Středně pokročilý

- Kontaktovat uživatele:
existuji i programy, pri kterych neprijdes o data pri rozdelovani disku, ale je to risk, pokud ti to vytuhne uprostred zmensovani oddilu (muze to presouvat data na pocatek disku), tak si v haji a o neco prijdes/budes to zachranovat
PC: i5-2500k 4.5GHz/24GB RAM/GTX560 Ti 1GB/>5TB - W7 Prof x64; Microsoft SideWinder X3 notebook: HP 6715b (4GB RAM) - W7 Prof x64;
mobil: Nokia Lumia 800 Cyan, 16GB; tablet: Toshiba Portege M200 (2GB, 64GB SSD, GeForce FX5200) - W7 Prof x32
Nahraďte Arduino výkonnější variantou!