jaka TV karta na MCE analog, low profile, +HW MPEG2 encoder?

Foťáky, kamery, DVD a DivX přehrávače, TV karet, web kamery, satelity a dalších.

Moderátoři: CageJ, Dzin

Odpovědět
prcek007
Nováček
Nováček

jaka TV karta na MCE analog, low profile, +HW MPEG2 encoder?

Příspěvek od prcek007 »

shanim TV kartu pro MCE analog, low profile, s HW MPEG encoderem - mate nekdo vhodny tip?
Surgical
Začátečník
Začátečník

Příspěvek od Surgical »

Já používám http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=55405 v MCE jak pod XP MCE tak ve Vista Ultimate 64-bit MCE bez nejmenšího problému (nepoužívám ani dodávaný PVR2 soft).
prcek007
Nováček
Nováček

Příspěvek od prcek007 »

Diky za tip, musim overit jestli mam ty desce PCI express. A HW enkorder to asi nema co tak studuju specifikace
Surgical
Začátečník
Začátečník

Příspěvek od Surgical »

Ale právě že MPEG2 HW Enkodér má... levnější verze bez něj je http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=47930, všimni si chybějícího brouka na jinak shodném PCB
prcek007
Nováček
Nováček

Re: jaka TV karta na MCE analog, low profile, +HW MPEG2 encoder?

Příspěvek od prcek007 »

tak potrebuju PCI + jsem na analogovy kabelovce UPC, cetl jsem v diskusich problem s mixovanm zvukovych norem - i microsoft doporucuje hauppauge PVR-150, ale v low profile se uz nedodava.

jsi na kabelovce?
Aigor
Začátečník
Začátečník
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Aigor »

Používám Hauppauge WinTV-HVR-1300 a na rozdíl od předchozích 2 karet je to super kousek HW. Po půl roce jsem dokoupil ješte jednu. U nás není tahle značka moc známá, takže se těžko shání. Ale pokud seženeš, určitě bych se jí nebál.
prcek007
Nováček
Nováček

Příspěvek od prcek007 »

jj, smejdil jsem po forech a vzhledem k tomu co potrebuju (XP MCE, analog pro kabelovku UPC, low profile) jdu do ty PVR-150, vypada to ze z anglie mi poslou low profile verzi.