levný notebook

Vše ohledně rad s nákupem a srovnání notebooků a netbooků.

Moderátor: Don

Odpovědět
janinka02
Nováček
Nováček

levný notebook

Příspěvek od janinka02 »

Zdravím, jsem studentka a potřebovala bych levný notebook. Hlavní je pro mě jenom práce ve Wordu, Power Pointu, Excelu a samozřejmě internet. Čeká mě teď bakalářka a už si nějak neumím představit chodit pořád do společné učebny na kolejích. A když už ho budu mít, tak bych ho tahala nejspíš i na přednášky, tak něco, co vydrží ty cesty.

Základní otázky

Jaký je váš rozpočet?
10 000 Kč + max. 2 (od našich) - takže maximálně 12 000 Kč - ale to fakt strop

Jakou velikost notebooku preferujete?
tak to je mi úplně jedno, asi spíš menší - 13´nebo 14´?

Preferujete nějaké značky?
ne

Co budete na notebooku nejčastěji dělat?
Word, internet přes WiFi, filmy

Budete ho nosit stále s sebou nebo nechávat doma na stole?
častěji s sebou

Chcete na něm hrát hry? A pokud ano tak jaké?
asi ne

Jak dlouhou výdrž na baterie požadujete?
aspoň tak 2 hodiny

Jaký operační systém (Windows Vista, XP, Linux, FreeDOS, bez OS)?
chtěla bych Vistu, ale spokojím se i s XP

Displej

Preferujete širokoúhlý nebo klasický poměr stran?
nevím, to je mi jedno

Chcete lesklý nebo matný displej? (Lesklý displej nabízí lepší podání barev, jsou na něm ale vidět odlesky, matný odleskovým neduhem netrpí)
to je taky jedno - vůbec tomu nerozumím

Kvalita zpracování a design

Je pro vás design počítače důležitý? A pokud ano, můžete připsat jaké se vám líbí.
líbí se mi víc světlé notebooky, ale to nehraje roli

Jak dlouho má laptop vydržet (dokud nebudete kupovat nový)?
aspoň 5 let

Komponenty

Jak velká má být operační paměť?
aspoň 1GB

Jak velký má být pevný disk?
120 GB

Potřebujete optickou mechaniku? A pokud ano tak jakou?
vypalovačku CD (a DVD) a patří sem taky webkamera? tu bych taky potřebovala na telefonování přes skype

Máte nějaké speciální požadavky?
Ocenila bych BlueTooth, ale ten vzhledem k financím oželím.