Rapidshare a O2

Vývojová prostředí, aplikace, skripty, http://www... síťové programy, internet, sdílení...
Odpovědět
Alert03
Červená karta
Červená karta

Rapidshare a O2

Příspěvek od Alert03 »

Zdravim , mam takovy problem. Mam premium ucet na rapidshare.com a internet od O2 (4Mb). Kdyz stahuji pred jakykoliv manager (rapget , flashget , DA....) tak mam DL rychlost max 20kb/s ale kdyz spustim stahovani rucne s IE tak je DL rychlost vetsinou max (450kb) Nekdo rika ze stahovani s RS omezuje samotny poskytovatel O2 (rikaji tomu rizeni datoveho toku) ale co jsem mluvil s technikem (spis techniky volal jsem tam nekolikrat) toto omezeni muze spomalit rychlost maximalne v radu 5-10% a celkem s tim souhlasim protoze rucne s IE mi to vali pekne jak jsem uz psal... Jinak projistotu jsem to zkousel stahovat i na NB na stejnem pripojeni a problem je uplne stejny , tim jsem vyloucil chybu v PC.System na PC i NB mam origo visty....Nesetkal se nekdo s timto problemem a nevite jak ho vyresit? Diky
Motherboard ASUS Striker 2 Formula nForce780i CPU Intel Quad Core Q9550@3.2Ghz (max. OC stable 3,9Ghz na vzduchu) + Cooler Gemin2 + 2xTT 120FAN -Idle 42C-Burn max(orthos)60C GK PoW GTX280 default (zatim) RAM 2x2GB A-data vitesta extreme DDR2 800Mhz 4-4-4-12 HDD 1x Samsung F1 250GB SATA2 16MB Cache + 2x Samsung F1 500GB SATA2 8MB Cahe + 1x External Western Digital MY BOOK 500GB Case Sharkoon Elite Plus , 2x120fan , 1x 250fan , 2x Blue neon ligth Zdroj POW/Tagan Black Diamond 650WKeyboard Logitech G15 Gaming Keyboard New Mouse Razer Lachesis + Cyber Snipa Pad Repro Logitech Z4 2.1 Headset Logitech Precision Gaming Headset MonitorLCD24" Dell UltraSharp 2408WFP
myom
Středně pokročilý
Středně pokročilý

Re: Rapidshare a O2

Příspěvek od myom »

duvod je jednoduchy, pres net to vali pres port 80, tj. ten O2 nemuze regulovat, ale ty programy se pripojuji k RS serveru pres jiny port a ten uz omezuji jak chteji.
*:-.,_,.-:*'``'*:-.,_,.-:*'``'*:-.,_,.-:*'``'*:-.,_,.-:*'``'*:-.,_,.-:*