Projekt Chinese by Božák
Moderátor: L4mka
- Božák
- Nováček
-
Projekt Chinese by Božák
Takže bojový plán:
1)zaslepit díru po větráku
2)udělat podsvícení
3)udělat větrák do předu-udělat díru do kostry casu, udělat díru do plastového předku, který je vlnitý.
4)nakonec to celé na černo přebarvit a na tu černou tak udělat červeného čínského draka.
Doufám že se celý mod povede a hlavně, že se vám bude líbi. Takže vás poprosím jestli to budete průběžmě hodnotit a když budete mít nějakou radu tak ta se taky hodí.
Na bočnici jsem měl větrák který chci umístit do předu. Ale co s tou díou po tom větráku?
Z kusu plechu jsem si udělal záslepku ktrá je asi půl centimetru nad bočnicí. Ale já jsem blázen a chtěl jsem to mít ještě podsvícený. Takže jsem začal tvořit
toto: Jedná se o 10 modrých led-diod, jeden odpor (470ohmů), jeden vypínač.
Následně jsem to pomocí elektrikářské pásky dočasně přidělal.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) Božák dne stř 7. led 2009, 18:57, celkem upraveno 3 x.
- Božák
- Nováček
-
Re: Projekt Chinese by Božák
Co mne čeká teď tak je přidělání ventilátoru do předu.
Pomocí nůžek na plech jsem vystříhl díru do kostry casu ateď již jen čekám, až někde seženu rouru o průměru 120mm. To abych srovnal mezeru mezi předním plastem a ventilátorem.
Naposledy upravil(a) Božák dne ned 28. pro 2008, 10:50, celkem upraveno 1 x.
- Božák
- Nováček
-
A zde je šablona. Tento drak pak bude červeně na bočnici.
Další postup a foto bude jen co budu mít zase čas s tim trochu hnout.Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) Božák dne ned 28. pro 2008, 10:52, celkem upraveno 1 x.
- slavo
- Začátečník
-
- Kontaktovat uživatele:
hm, tak zatial velmi neni co hodnotit ale zacina to pekne len akosi nechapem ako mas jeden odpor pre 10 modrych diod
mas ich paralelne alebo ako? ved ten rezistor (ak nie je vykonovy) sa upecie. inak ok 

- Mirek E.
- Začátečník
-