Zdravím a prosííím o pomoooc ,jsem laik a poradne jsem neco spackal ale je to pro me mooc duležity,ale zase nejsem milionar tak prosim o pomoc...
vlastním ex.hdd 400Gb..nacpal jsem do nej potrebná vide,pac notas uz dosluhuje tak at me nezmizi(jedna se o prac videa cca 4gb) no a nejakej soft,fotky ale o ty mooc nejde.
Pak jsem se docetl ze je lepsi ho naconvertovat z FAT32 na NTFS tak jsem se do toho pustil pres ..CMD...convert atd atd asi po 12min me nabehla win hlaska ulita neodpovida a odeslat chybu atd...
Chci otevrit disk a ejhlle ..pise jen jestli chci naformatovat..a nijak se tam nedostanu...
mozna to pisu stupidne ale omluvte...dekuji mooc za pomoccccc
zachrana dat z ex.hdd
Moderátoři: morke, Igoreso, Loki5567
- david.74
- Nováček

-
- zombux
- Odborník PCT

Re: zachrana dat z ex.hdd
1) rozhodně to neformátuj a nedělej nic co by mohlo způsobit nějakou změnu
2) pročti si tohle http://pctforum.tyden.cz/viewtopic.php?f=14&t=11734
2) pročti si tohle http://pctforum.tyden.cz/viewtopic.php?f=14&t=11734
ignorelist: kremrole a dezoláti
- david.74
- Nováček

-
dekuji mooc za radu Testdisk vse zachranil vse jsem prekopiroval na jinej disk...ALE co ted stim predeslym hdd jak ho uvedu do provizu nebo jak ho naformatuji nebo jak ho rozchodim?????
- Surgical
- Začátečník

-
Normálně smaž co na něm bylo, zruš všechny partišny, udělej novou (nebo nové) a naformátuj. Tvé předchozí operace by na fyzické zdraví disku neměly mít vliv, kdyžtak pusť nějaký checkdisk s testem povrchu, koukni na výpis SMARTu toho disku, pokud si chceš být jist na 99%, stoprocentního není nic.
- david.74
- Nováček

-
vis dekuji mooc za radu jem ale LAIK..vymazat chapu...udelat novej part nevim jak ...naformatovat taky nevim jak muzes me to prosim napsat step by step dekuji mooc
a nebo jde to v tom testdisku nejak upravit aby to jelo dál..pac data to vidi de z toho copy..vse probehne ale muj pc stale hlasi pri otevreni ex.hdd ze neni naformat.