Jak poznám, co dělá největší hluk

Chlazení vzduchem, vodou, peltierem, tekutým dusíkem, pasivem a dalšími + odhlučnění PC.

Moderátor: morke

Pravidla fóra
Pokládejte své dotazy do správných podsekcí, nikoli do kořenové sekce. Zde řešte pouze odhlučnění, monitoring, apod.

Nezapomínejte před položením nového dotazu hledat v předchozích tématech a FAQ.
Perry-
Nováček
Nováček

Jak poznám, co dělá největší hluk

Příspěvek od Perry- »

Asi mám blbou otázku... ale dost mi vadí hlučnost PC (převážně multimediální centrum + práce.. na hry mám PS) a rád bych ho ztišil. Jsem v tomto naprostý začátečník. Takže co mám:
Skříň: Thermaltake Matrix (obshauje na zadní straně 120mm větrák.. dodávaný spolu se skříní, možnost dodatečné montáže větráku ještě na přední část)
Zdroj: Fortran 500W PFC FX500
Procesor: Core 2 Duo E6400
Chladič procesoru: boxovaný (dodávaný) s CPU
VGA: GF 7900 GTX (dvouclotové řešení)
Základní deska: Gigabyte 965P-DQ6
2x HDD (5,25") , 2x mechaniky (DVD-ROM)

a)Rád bych nějak zjistil co dělá největší hluk (nějaký postup jak na to.. odpojovat větráčky a zkoušet spustit PC ? Popř. jak poznám, jestli není nejhlučnější zdroj... nemám možnost vyzkoušet jiný, protože k nim nemám přístup)
b) Jak mám ztišit HDD (mám dva a zdají se mi docela hlučné). Přemýšlel jsem o boxu na disky, jenomže ten má 5,25" a na to nemám pozice. Takže nějaká speciální šroubky na uchycení ?

Popřípadě, co mi doporučí místní odborníci ?

Moc děkuji za odpovědi, nekamunejte mě za blbou otázku... každý nějak začínal :) A jiné fórum, kde bych důvěřoval názorům neznám.
Vivec
Středně pokročilý
Středně pokročilý

Re: Jak poznám, co dělá největší hluk

Příspěvek od Vivec »

normálně rukou zastavuj postupně větráky, když chvíly nepojedou tak se jim nic nestane, problém to může být ve zdroji, ale taky se to přes tu mřížku dá
ale z toho co píšeš bude hlavní hučák zdroj
jinak jak to utišit...záleží kolik financí jseš ochoten pustit :)