zdravím,
po aktualizaci na OO.org 3 se při zavírání okna programu adept vytuhne celý systém . Byl jsem nucen natvrdo restartovat pc. Po zadání přihlašovacích údajů se začne načítat plocha - naběhnou všechny panely, pak se začne načítat nějaká aplikace, obrazovka problikne a je vidět pouze tapeta a ikona na ploše, dál pc na nic nereaguje (nelze hýbat myší, na klávesnici nereaguje). Pomůžete mi to nějak vyřešit (jsem začátečník)? díky
Vytuhnuti Kubuntu 8.10
- _xp_
- Černá karta

- Kontaktovat uživatele:
- Josko
- Středně pokročilý

- Kontaktovat uživatele:
Re: Vytuhnuti Kubuntu 8.10
Keď ti to zatuhne stlač Ctrl+Alt+F1 a prihlás sa v textovom režime, zadaj tam: malo by to dorobiť nedokončené operácie adeptu. Potom daj Crtl+Alt+F7 (malo by sa to vrátiť do tej zamrznutej plochy, tam stlač Ctrl+Alt+Backspace a prihlás sa normálne.
Ak to nepomôže tak za cenu straty nastavenia KDE skús dať zase v textovom režime (znovu do neho vojdeš pomocou Ctrl+Alt+F1): (zmaže to nastavenia KDE) a potom zas Ctrl+Alt+F7 a Ctrl+Alt+Backspace a prihlás sa.
Kód: Vybrat vše
sudo dpkg --configure -a Ak to nepomôže tak za cenu straty nastavenia KDE skús dať zase v textovom režime (znovu do neho vojdeš pomocou Ctrl+Alt+F1):
Kód: Vybrat vše
rm -rf .kde
Keby mi niekto chcel písať tak radšej na Jabber/GTalk - bruno.kremel(at)gmail.com
NB: MacBook Pro 13" 7,1: CPU: Intel Core 2 Duo P8600@2,4GHz, VGA: nVidia GeForce 320M, RAM: 4GB 1067MHz, Display: LG W2452T 24",
Sound: E-MU 0202 USB + PP 4xEL34 elektrónkový zosilňovač 2x40W Powered by: Mac OS X Snow Leopard 10.6.4
- _xp_
- Černá karta

- Kontaktovat uživatele:
zdravim, po delsim badani jsem udelal trosku radikalni krok a povedlo se mi odinstalovat adept a xserver bezi, zkusim ho zase zpet nainstalovat, skoda ze jsem jeste chvilu nepockal a mozna jsem ho nemusel ani odinstalovat, diky za pomoc
ps: neslo se prepnout do konsole
ps: neslo se prepnout do konsole
- _xp_
- Černá karta

- Kontaktovat uživatele: