DVD-RAM načte jen naposledy změněnou složku ale ostatní ne

Vše o CD-R/RW, DVD±R/RW, Blu-ray, HD DVD, ZIP, FDD a dalších.

Moderátoři: morke, Igoreso, Loki5567

Odpovědět
Benjous
Začátečník
Začátečník
Kontaktovat uživatele:

DVD-RAM načte jen naposledy změněnou složku ale ostatní ne

Příspěvek od Benjous »

Zdravim

parkrat se mi stalo, ze jsem musel do mechaniky vlozit dvd-ram disk vicekrat nez se nacetl jeho obsah.
Pred par dny jsem na dvd-ram s dokumenty zapisoval nejake nove soubory, vse bez problemu. Vcera jsem z tohoto media chtel pouzit jine, ale ejhle :-(...
Disk nacetl jen jednu slozku a to tu do ktere jsem něco pridaval (obsahuje podadresare, do jednoho z nich jsem soubory zapisoval).
Pritom jsem si jist, ze na ram disku je spousta dalsich slozek.

Dalsi vec je ta, ze disk se tvari jako ne-RAM, ale jako obyc cd/dvd, nevim jestli RW nebo ne, ale nejspise ano, protoze mi nabizi moznost formatu.
Z disku nejdou smazat ani ty soubory ktere jako jedine se nactou a nejde ani zapsat jine.

Zkousel jsem odinstalovat InCD a znova nainstalovat, ale nepomohlo. Zkousel jsem re-flashnout biod vypalovacky, ale nepomohlo.
Medium je znacky Emgeton, bylo jako jedno z prvnich ktere jsem k zalohovani pouzil. Az pozdeji jsem si koupil rychlejsi Verbatim.

Zkousel jsem i jiny typ mechaniky, take LG (starsi model), ale i ta nacetla jen jednu slozku a ostatni ne.
Zkousim to stale dokola jestli se nenacte cele, ale bohuzel. Kdyz si dam zobrazit informace o mediu (Vlastnosti), pise, ze je plne obsazeno a zadne volne misto, coz take neni pravda.

Nevedeli byste jak toto DVD-RAM medium zprovoznit?

Jeste se pokusim vzit disk na jiny pocitac s jinou mechanikou zda tam se nepovede, ale prilis mnoho sanci tomu nedavam :-(

Take jsem myslel nad tim pouzit, stejne jako se pouziva u HDD programy pro obnovu dat z naformatovanych disku apod., pouzit podobny software i na RAM disk, ale nevim zda nejaky takovy existuje.
Mohl bych zkusit ram disk naformatovat a potom se pokusit o obnovu dat.