Koupe notebooku v USA
Moderátor: Don
- Nidzo
- Středně pokročilý
- Registrován: 06. čer 2003
- Bydliště: Milín - okres Příbram
- Kontaktovat uživatele:
Koupe notebooku v USA
Rad bych si poridil notebook a ted sem se dozvedel, ze to vyjde mnohem levneji kdyz se to nakoupi pres staty. Sice jsou pry nekdy problemy se zarukou, ale ceny jsou pry cca o 1/4 levnejsi....
Nemate s tim nekdo zkusenosti, popr. jestli nekdo neznate stranky, kde se to da nakoupit???
Nemate s tim nekdo zkusenosti, popr. jestli nekdo neznate stranky, kde se to da nakoupit???
Nidzo.cz - programování, webdesign, život v UK...
- random
- Pokročilý
- Registrován: 18. led 2004
- Kontaktovat uživatele:
Ja uz skusenost nanestastie mam......... ( najme cez znamich ktory do USA chodia pracovat/studovat....... ) ........ a naozaj nic moc......
U nas na slovensku v ziadnom oficialnom servise poriadne nechceli uznat medzinarodnu zaruku ........
Konkretna skusenost je 2xAcer...., 1x Dell, 1xToshiba ...... ( s reklamaciov..... ) ....... najblizsie sa im to podarilo reklamovat v Rakusku na slovensku sa vsetci na medzinarodnu zaruku s..u ... ....
Mozno ze v Cechach je situacia o nieco lepsia....... znad da niekto vediet nejaky priklad....
U nas na slovensku v ziadnom oficialnom servise poriadne nechceli uznat medzinarodnu zaruku ........
Konkretna skusenost je 2xAcer...., 1x Dell, 1xToshiba ...... ( s reklamaciov..... ) ....... najblizsie sa im to podarilo reklamovat v Rakusku na slovensku sa vsetci na medzinarodnu zaruku s..u ... ....
Mozno ze v Cechach je situacia o nieco lepsia....... znad da niekto vediet nejaky priklad....
Sempron 2800@2160MHz ( 270x8 ), 1024MB GoodRam, MSI K8N Neo-FSR, Radeon 9800SE@8 pip 128MB 128b 378/290, 200GB HD Maxtor Pata, DVD RW LG4163
- Nidzo
- Středně pokročilý
- Registrován: 06. čer 2003
- Bydliště: Milín - okres Příbram
- Kontaktovat uživatele:
JJ, nekdo si na to stezoval, ja to nahodou nasel na foru na zive.cz, ze to vyjde mnohem levneji....random píše:Ja uz skusenost nanestastie mam......... ( najme cez znamich ktory do USA chodia pracovat/studovat....... ) ........ a naozaj nic moc......
U nas na slovensku v ziadnom oficialnom servise poriadne nechceli uznat medzinarodnu zaruku ........
Konkretna skusenost je 2xAcer...., 1x Dell, 1xToshiba ...... ( s reklamaciov..... ) ....... najblizsie sa im to podarilo reklamovat v Rakusku na slovensku sa vsetci na medzinarodnu zaruku s..u ... ....
Mozno ze v Cechach je situacia o nieco lepsia....... znad da niekto vediet nejaky priklad....
S tou mezinarodni zarukou to tedy je jak??? Kdyz ji mam, tak bych je hnal, kdyby mi to nechteli opravit, to by videli
Nidzo.cz - programování, webdesign, život v UK...
- J X P
- Středně pokročilý
- Registrován: 08. kvě 2004
No já ti nevím kam by si je hnal .
A možná, že navodím myšlenku trochu jinam, ale řekni mi, ty by jsi chtěl mít náklady na opravu produktu, přitom výdělek by dostal úplně někdo jiný ? Zkus to aplikovat na to co děláš a uvidíš jak je to absurdní. Ty budeš makat, ale zaplaceno dostanou v Německu nebo USA . V tomto případě by se staré české přísloví muselo předělat na: "Bez práce jsou koláče"
Mezinárodní záruka je pro ty, co dlouhodobě žijí, pracují v zahraničí nebo jsou z té země a vycestovávají a nebudou přece vše kupovat pouze tam kde momentálně jsou. Jenže se to nějak vymklo a spíš mi to přijde jako nákupní turismus a to si myslím není správné. Takhle budeme pořád jen rozvojová země, když tady chybí trocha toho patriotismu.
Já bych si dneska venku právě kvůli podpoře nekoupil nic.
A možná, že navodím myšlenku trochu jinam, ale řekni mi, ty by jsi chtěl mít náklady na opravu produktu, přitom výdělek by dostal úplně někdo jiný ? Zkus to aplikovat na to co děláš a uvidíš jak je to absurdní. Ty budeš makat, ale zaplaceno dostanou v Německu nebo USA . V tomto případě by se staré české přísloví muselo předělat na: "Bez práce jsou koláče"
Mezinárodní záruka je pro ty, co dlouhodobě žijí, pracují v zahraničí nebo jsou z té země a vycestovávají a nebudou přece vše kupovat pouze tam kde momentálně jsou. Jenže se to nějak vymklo a spíš mi to přijde jako nákupní turismus a to si myslím není správné. Takhle budeme pořád jen rozvojová země, když tady chybí trocha toho patriotismu.
Já bych si dneska venku právě kvůli podpoře nekoupil nic.
---
- Nidzo
- Středně pokročilý
- Registrován: 06. čer 2003
- Bydliště: Milín - okres Příbram
- Kontaktovat uživatele:
2J X P: mno v necem mas pravdu, ale kdyz u nas stoji jeden napriklad 60000 a v USA ho dostanes ten samy za 45000 tak to je docela rozdil. A kdo nema zrovna penize na vyhazovani, tak ho to hodne bude lakat...
Nidzo.cz - programování, webdesign, život v UK...
- pavel.minarik
- Středně pokročilý
- Registrován: 03. čer 2003
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Sorry, ale seš mimo, tyto opravy zajišťují smluvní partneři - autorizované servisy, které za záruční opravy dostávají zaplaceno ne tím kdo reklamuje, ale přímo výrobcem/výhradním distributorem. Takže tomu servisu je to šumafuk. Ve většině případů.J X P píše:A možná, že navodím myšlenku trochu jinam, ale řekni mi, ty by jsi chtěl mít náklady na opravu produktu, přitom výdělek by dostal úplně někdo jiný ? Zkus to aplikovat na to co děláš a uvidíš jak je to absurdní. Ty budeš makat, ale zaplaceno dostanou v Německu nebo USA .
Pavel Minarik @ Dell Latitude 7300 (bohužel moc topí, nedoporučuju)
- J X P
- Středně pokročilý
- Registrován: 08. kvě 2004
To máš pravdu, nějakých pár drobných se vyúčtovat dá. JEnže ono je to trochu obecný problém dovozu věcí ze zahaničí a následném se dožadování servisní podpory. Vím o čem mluvím, ale nevím jestli je vhodné o tom mluvit. Dovozy levnějšího zboží ze zahraničí nepovažuji za správné. Spíš bych se ptal proč jsou tyto podmínky tak výrazně odlišné.
---
- pavel.minarik
- Středně pokročilý
- Registrován: 03. čer 2003
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
s tím souhlasím, taky bych si to nevozil, ale skutečně tohle musí fungovat na komerční bázi - přece na tom ten servis - smluvní partner distributora - nebude škodnejJ X P píše:To máš pravdu, nějakých pár drobných se vyúčtovat dá. JEnže ono je to trochu obecný problém dovozu věcí ze zahaničí a následném se dožadování servisní podpory. Vím o čem mluvím, ale nevím jestli je vhodné o tom mluvit. Dovozy levnějšího zboží ze zahraničí nepovažuji za správné. Spíš bych se ptal proč jsou tyto podmínky tak výrazně odlišné.
jinak, proč by nebylo vhodné o tom mluvit, třeba se i poučíme, nedělám si patent na to, že to vím nejlíp, vycházím pouze z osobní zkušenosti
Pavel Minarik @ Dell Latitude 7300 (bohužel moc topí, nedoporučuju)
- alisgod
- Začátečník
- Registrován: 11. zář 2003
- Bydliště: Prágl
- Kontaktovat uživatele: