jakou antenu?

Problematika připojení - hardware i software.

Moderátor: Don

Odpovědět
PAN_Kravata
Začátečník
Začátečník
Kontaktovat uživatele:

jakou antenu?

Příspěvek od PAN_Kravata »

zdravim, jsem pripojen pres wi-fi na vzdalenost asi 100m.Jsem pripojen pres acesspoint zyxel G-1000 a moje wi-gi karta v PC je zyxel G-300, ty antenky co jsou dodavane ke karte jsou tak na pripojeni v dome.Prima viditelnost neni uplne 100%, mam proto spatny signal, a spojeni me pada.Jakou bz jste me doporucili antenu?Jsem v tom uplny laik, tak pokud by jste mohli napsat presny typ pripadne odakaz na www stranky.Predem diky za odpoved
ka-spel
Začátečník
Začátečník
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ka-spel »

Anténu si v pohodě uděláš sám z plechovky. Podrobný návod najdeš na fóru na www.czfree.net v rubrice plechovka. Další možností je si udělat malého quada (pár drátů umístěných do krabičky na potraviny) - origoš stojí cca 2000. V obou případech pro propojení můžeš využít konektor z té origoš anténu u wifi karty. Takto udělané antény, ale i tovární koupené mají podstatně větší zisk než klacek u wifi karty. Proto budeš muset (nebo taky ne - podle signálu) zregulovat výkon wifi karty aby jsi se vešel do normy ČTÚ (vyzářený výkon 100mW). Myslím, že tvoje karta má taky regulaci zisku, takže po zapojení nové antény to prostě budeš tlumit tak dlouho dokud budeš mít dobrý signál.
promecon
Začátečník
Začátečník
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od promecon »

odporucam hocijaku sektorvu alebo uzko-smerovu antenu o takych 13
dB.
Vsesnerova ti bude asi nanic a nevim ci by to tych 100m zvladlo

EDIT: este mi povdz proc zakladas new thread, ked mas na tejto strane o par riadkov taky isty aj z rovnakym nazvom, len od ineho pouzivatela?
Ved mi zbadame ze tam neco pribudlo tak jak je mozne ze zakladas novy?
Na OC4e bys dostal Slepejsa,
OT:ja tam trvaly BANN takze ich nepochvalujem, ale tych par riadkov bys mohol prelistovat
PAN_Kravata
Začátečník
Začátečník
Kontaktovat uživatele: