přizpůsobení zdroje do case

Nevizuální úpravy HW, elektronika - Voltage-mody, regulace otáček, schémata... nejde o přetaktovávání.
Odpovědět
Maor
Začátečník
Začátečník

přizpůsobení zdroje do case

Příspěvek od Maor »

chci mít co nejmnší krabici s kompem a nepředstavitelně mi překáží zdroj. Má pěkně blbý rozměry. Porřeboval bych buď z nějakýho netebookovýho udělat redukci na ATX(ale nemam ten konektor) a molex, nebo sem uvažoval o rozebrání stávajícího zdroje, jednotlivé součástky spojit drátky a celé to rozprostřít po volných škvírách v bedně. Nebyl by problém se stíněním součástek a blokovacími kondenzátory?

jsem laik, vím akorát základy elektroniky a spínaný zdroj je trochu složitější.
Butch
Středně pokročilý
Středně pokročilý

Re: přizpůsobení zdroje do case

Příspěvek od Butch »

A co si poridit micro atx zdroj? Ten je porad velky?
Intel i7 3770K@4,2GHz(1,3V)+Coolink Corator DS, Asus Maximu​s IV GENE​-Z, ASUS Geforce GTX 1070 Strix 8GB, 16GB RAM Kingston, Samsung SSD 850 EVO 500GB+250GB, Samsung F3 1TB, WD RED 8TB, Fractal Arc Mini, Benq VW2420H, CM Silent Pro M2-720W, Logitech G502 proteus spectrum, Logitech Z-2300, Xbox ONE S gamepad, Logitech G11, Creative Sound Blaster X-Fi HD USB SBX, Lian-Li BZ-H06
Mirek E.
Začátečník
Začátečník

Příspěvek od Mirek E. »

B650M-HDV | 7600X + Elite 360 | Trident Z5 6000/30 | 7800XT Nitro+ | SN850 1TB | Focus GX 650W | Prime AP201 | UltraGear 32" QHD 165Hz
B650M-HDV | 7600X + Pure Rock 2 | Trident Z5 6000/30 | 7800XT MERC319 | KC1000 1TB + P3 Plus 2TB | Focus Plus 850W | FD Meshify C | UltraGear 32" QHD 165Hz
PS5 1TB | MP600 PRO LPX 2TB
srna
Středně pokročilý
Středně pokročilý

Příspěvek od srna »

rozborka zdroje a rozhazeni je nesmysl....spis bych videl reseni viz vyse
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Maor
Začátečník
Začátečník

Příspěvek od Maor »