Zdravím všechny,
je to asi měsíc, co mi přestal fungovat zvuk u tohoto notebooku, nejede ani z reproduktorů, ani z konektoru pro sluchátka. Můj bratr jednoho dne totiž připojoval notebook k velkým reprobednam a nejspis vyzkratoval výstup pro sluchatka z notebooku, od te doby zvuk nejede nikde.
Našel jsem několik servisů, kde opravuji notebooku a všude mi řekli za opravu 3000-4000 Kč!!! Namátkou tyto: asupport (kolem 3000 Kc), nbservis (4000 Kc), cesky servis (3500 Kc) a jiné...
Jsem student a šetřím každou korunu, abych mohl studovat v zahraničí.
Nevite o nejakej servisu, kde by to spravili levneji, a to nejlépe z Brna? Jedu za pár dnů do zahraničií kde budu studovat a musím mit notebook funkční.
Prosim poradte, děkuji!
Acer 5710 a nefunkční zvuk! prosím o pomoc
Moderátor: Don
- seminko
- Nováček
-
Acer 5710 a nefunkční zvuk! prosím o pomoc
Naposledy upravil(a) seminko dne pát 15. črc 2011, 19:20, celkem upraveno 1 x.
- -- DiL --
- Začátečník
- Kontaktovat uživatele:
Re: Acer 5710 a nefunkční zvuk! prosím o pomoc
podobny situace resi USB zvukovka - na aukru od 45,-CZK.
POZOR! koupim pouzity rostlinny / fritovaci olej v jakemkoliv mnozstvi!
www.NTBOOK.cz - DIY opravy, pouzite notebooky, nahradni dily pro notebooky, informace o rework-u BGA (reflow, reball - prekulickovani)
DELL Precision M70 s WUXGA (1920 x 1200) a nVidia Quadro FX Go1400
BGA rework stanice ACHI-IR-PRO-SC
www.NTBOOK.cz - DIY opravy, pouzite notebooky, nahradni dily pro notebooky, informace o rework-u BGA (reflow, reball - prekulickovani)
DELL Precision M70 s WUXGA (1920 x 1200) a nVidia Quadro FX Go1400
BGA rework stanice ACHI-IR-PRO-SC
- Thomas142
- Nováček
napiš mailik nebo zavolej do tohoto servisu v brne http://www.hwservis.cz/ , delaji notebooky za v poho ceny a je tam chlapek co tomu vazne rozumi.seminko píše:Zdravím všechny,