Studentská licence Win Server a jeho využití?

Operační systémy Windows 98, 2000, XP, 2003, Vista a další.

Moderátor: Loki5567

Pravidla fóra
Vše okolo nového systému Windows 8 se řeší jen a pouze v PODSEKCI (klik), ostatní se přesouvá nebo zamyká.
Odpovědět
ppromi
Začátečník
Začátečník
Kontaktovat uživatele:

Studentská licence Win Server a jeho využití?

Příspěvek od ppromi »

Zdar, studuji obor, kde se berou sítě, programování, správa OS ... a zajímalo by mě, zda bych v rámci studia mohl používat Win Server, respektive když si vyžádám licenci zdarma, jestli jej mohu provozovat doma a v rámci "naučit se" na něm provozovat třeba i nějaký server (ne, že bych to nabízel, ale já ho na tom hostoval) ...?

Sice je to taková divná otázka, lepší sekci jsem též nanešel, ale doufám, že mi to někdo objasní ;) Předem díky ;)
Z 99% problému u PC vzniká mezi žídlí a klávesnicí, popř. myší !
Smith
Pokročilý
Pokročilý
Kontaktovat uživatele:

Re: Studentská licence Win Server a jeho využití?

Příspěvek od Smith »

Můžeš, ty studentské licence jsou právě pro tohle.
# Desktop [Ryzen 9 7950X, 128 GB RAM, GeForce GTX 1660 Ti, 4x SSD, 3x Dell UP2716D(A), W11 Pro]
# Notebook Dell XPS 13 [i7-7500U, 16 GB RAM, 512 GB SSD, W11 Pro], Apple MacBook Air 13" [M2, 16 GB RAM, 512 GB SSD]
# Home Server [2x E5-2630 v3, 128 GB RAM, WS2019] # Storage Synology DS1815+ [24 TB RAID6], Synology DS1819+ [24 TB RAID6, 10 GbE]
# Samsung Galaxy S23 Ultra # Canon EOS R5, Canon EOS 3, Canonet QL17 G-III, Bronica SQ-A # www.photosmith.cz
ppromi
Začátečník
Začátečník
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ppromi »

Super, tak to jsi mě potěšil :) . Krom toho, že hosting využiju na hraní, tak se na tom aspoň naučím dělat, MySQL, zabezpečení .... :)

Snad je to jak říkáš, díky :wink:
Z 99% problému u PC vzniká mezi žídlí a klávesnicí, popř. myší !
Lojza
Začátečník
Začátečník

Příspěvek od Lojza »

To by ti nejlépe měla objasnit škola.
CZDaywalker
Středně pokročilý
Středně pokročilý

Příspěvek od CZDaywalker »