http://pctuning.tyden.cz/component/cont ... y-firmware
Podrobnosti v anglickém jazyce naleznete zde. Výběr z často kladených dotazů:
1. O jakou vezi firmwaru jde? Špatná je D100811a, opravená D110225a.
2. Jde o zrátovou aktualizaci? Ano jde. Z toho důvodu doporučujeme před aktualizováním zálohovat všechna data uložená na disku.
3. Jak mám nastavit BIOS? Je třeba přepnout řadič do režimu IDE (AHCI a RAID není podporován) a musí být připojený na nativní SATA řadič na základní desce.
Zjistili jsme technický problém, který se týká našeho SSD disku SSDNow V100 a který může mít za následek jeho selhání. Přestože jsme tento problém zaznamenali pouze u malého procenta těchto disků, společnost Kingston důrazně doporučuje aktualizovat firmware u všech disků V100, aby jejich možné selhání bylo vyloučeno.
Aktualizovaný firmware, jenž uvedený technický problém řeší, je k dispozici prostřednictvím Technické podpory společnosti Kingston. Stejně jako v případě jakékoli aktualizace firmware disku doporučujeme, abyste před jejím provedením provedli zálohu svých dat.
Klíčem k úspěchu společnosti Kingston je spokojenost zákazníků a výroba vysoce kvalitních produktů, a proto uděláme vše, co bude v našich silách, abychom zajistili, že se naši zákazníci o nové verzi firmware dozvědí a budou moci své disky V100 aktualizovat.
Aktualizovaný firmware je k dispozici ke stažení na samostatné stránce naší technické podpory na adrese: http://www.kingston.com/support/ssdnow/ ... rmware.asp.
Zákazníci se rovněž mohou obrátit na naši linku telefonické podpory na čísle +44 (0) 1932 738950, kde mohou získat další informace.
Problém se týká následujících modelů:
SV100S2/64GZ, SV100S2D/64GZ, SV100S2N/64GZ
SV100S2/128GZ, SV100S2D/128GZ, SV100S2N/128GZ
SV100S2/256GZ, SV100S2N/256GZ, SV100S2N/256GZ
Je důležité zdůraznit, že možnost projevení tohoto potenciálního problému se netýká žádných dalších produktů řady SSDNow společnosti Kingston, tj. modelů, jejichž označení začíná písmeny SNE, SNM, SS, SNV, SNVP a SVP.