core2duo E6600 @2,4 2,88
- DrFighter
- Nováček
-
core2duo E6600 @2,4 2,88
Ahoj,
přetaktoval jsem dědečka E6600 na 2,88, přičemž jsem mu nezvyšoval napětí, neboť mám problém s teplotou. Po 10 minutách mi procák v Orthosu fičí na 63 stupňů - se standardním napětím (přičemž max. od výrobce je 60,1). Dal jsem mu tam proto chladič CPU Xigmatek SD963 Loki a kupodivu to vypadá, že ho chladí úplně stejně jako stock chladič (což nechápu?). Jaký vliv na procesor má to, že mu chybí třeba nějaké to napětí? Jsem laik a všude v článcích o taktování se doporučovalo napětí víceméně zvyšovat, takže nevím?
přetaktoval jsem dědečka E6600 na 2,88, přičemž jsem mu nezvyšoval napětí, neboť mám problém s teplotou. Po 10 minutách mi procák v Orthosu fičí na 63 stupňů - se standardním napětím (přičemž max. od výrobce je 60,1). Dal jsem mu tam proto chladič CPU Xigmatek SD963 Loki a kupodivu to vypadá, že ho chladí úplně stejně jako stock chladič (což nechápu?). Jaký vliv na procesor má to, že mu chybí třeba nějaké to napětí? Jsem laik a všude v článcích o taktování se doporučovalo napětí víceméně zvyšovat, takže nevím?
- Lokomotiva
- Začátečník
Re: core2duo E6600 @2,4 2,88
1) T Case procesoru není maximální teplota procesoru
2) přetaktovat můžeš jen tak vysoko jak uchladíš
3) je možné, že uvedený chladič chladí stejně jako BOX - pokud máš hodně odregulované otáčky jeho ventilátoru, máš ho špatně namontovaný apod.
4) pokud procesoru zvýšíš napětí, snese obvykle vyšší frekvenci
Pokud chceš dál taktovat, vypiš komponenty své sestavy a napiš i v jaké je máš skříni (je někde na netu k vidění?).
3) je možné, že uvedený chladič chladí stejně jako BOX - pokud máš hodně odregulované otáčky jeho ventilátoru, máš ho špatně namontovaný apod.
Pokud chceš dál taktovat, vypiš komponenty své sestavy a napiš i v jaké je máš skříni (je někde na netu k vidění?).
- DrFighter
- Nováček
-