Blue Screen (c5)

Doporučení, výběry, názory a řešení problémů s notebooky, UMPC, deskbooky, apod.

Moderátor: Don

Odpovědět
Dagger
Nováček
Nováček
Registrován: 21. črc 2012

Blue Screen (c5)

Příspěvek od Dagger »

Dobrý den.

Jedná se o notebook ASUS PRO5DID (stáří cca. 1,5 roku), OS Windows 7

Všechno začalo, když jsem se omylem pokusil zasunout USB konektor do zdířky vzhůru nohama. V tu chvíli okamžitě došlo k vypnutí počítače, jakoby došlo k přerušení dodávky proudu (baterie v nb byla nabitá). Pokud to nějak může pomoci, v doobě výpadku jsem měl puštěn Skype a Hamachi. Při dalším zapnutí došlo k nabootování naprosto v pořádku, ale po přihlášení, ještě než se načetla plocha, naskočila modrá obrazovka s chybou c5 (DRIVER_CORRUPTED_EXPOOL). Restart nepomohl.

Projel jsem počítač antivirem z linuxového live cd - bez výsledku. Memtest86 žádnou chybu nenašel. Nouzový režim funguje, nouzový režim se sítí ne.

Žádné instalace ovladačů ani hardwaru si nejsem vědom. Jen jsem asi před dvěma dny instaloval nějaký sw pro stahování online videí.

Přiložil jsem zabalený dump soubor.

Poraďte, prosím.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) Dagger dne sob 21. črc 2012, 15:43, celkem upraveno 1 x.
roman2277
Začátečník
Začátečník
Registrován: 24. bře 2010

Re: Blue Screen (c5)

Příspěvek od roman2277 »

HM...asi bych udělal kompletní reinstal Win.A potom by se vidělo.
Dagger
Nováček
Nováček
Registrován: 21. črc 2012

Re: Blue Screen (c5)

Příspěvek od Dagger »

Edit: Přiložil jsem do prvního příspěvku zabalený dump soubor.

Metodou pokus-omyl jsem se dostal k problémové části. Chyba je někde u přijímače wi-fi. V okamžiku. kdy jsem při přihlašování vypl příjem wi-fi (ASUS - Fn + F2), nb funguje bez problému.

Byl by někdo schopen takhle na dálku odhalit příčinu problému a navrhnout možné řešení?

Děkuji
Odpovědět

Zpět na „Notebooky a netbooky“