Nesprávně fungující sestava

Libovolné problémy kolem PC, které nemají jasný původ.

Moderátoři: Walker1134, PKBO

Odpovědět
blade-elias
Nováček
Nováček

Nesprávně fungující sestava

Příspěvek od blade-elias »

Zdravím,
prosím o pomoc všechny, kteří jsou ochotní a mají nějakou zkušenost buď s danou sestavou, či jejími komponenty a měli by nápad či návod na řešení. Předem upozorňuji, že nejsem žádný profík v této problematice, ale zároveň nejsem zas žádný vyložený amatér a již jsem sestavil několik sestav, které fungují naprosto v pořádku. Nyní jsem koupil tuto sestavu:

CPU: Intel i5-3330 (Ivy Bridge)
MB: MSI Z77A-G45
GK: Sapphire HD 6950 2GB
RAM: Kingston HyperX 3x2GB 1600MHz DDR3 (KHX1600C8D3K3/6GX)
Zdroj: Epsilon 600W
HDD: Seagate 500GB, Seagate 200GB, Seagate 70GB