LG GSA-4120B - DVD média, firmware, zkušenosti s vypalováním

Vše o CD-R/RW, DVD±R/RW, Blu-ray, HD DVD, ZIP, FDD a dalších.

Moderátoři: morke, Igoreso, Loki5567

Zamčeno
Tender
Nováček
Nováček
Kontaktovat uživatele:

LG GSA-4120B - DVD média, firmware, zkušenosti s vypalováním

Příspěvek od Tender »

Chtel bych se s Vami podelit o zkusenosti s kvalitou DVD medii dostupnych na nasem trhu a problemy s vypalovanim na konkretni znacky medii. Koupil jsem mechaniku LG GSA-4120B, nadsene jsem ji vlozil do pc a snazil se vypalit sve prvni DVD. Vlozim prazdne medium znacky DVD+R GigaMaster 1-4x a po korektnim vypaleni rychlosti 2,4x DVD nelze precist. Rikam si, hmm... treba spatny kousek. Vyzkousel jsem tedy stejnou znacku, ale s vyssi rychlosti (4x).... behem paleni v programu Nero v. 6.3.1.20 mne to spadlo na nejake nesmyslne hlasce a DVD jsem mohl vyhodit. Tak jsem si rekl, ze vyzkousim jinou znacku. Vlozil jsem prazdne medium DVD-R Bulkpaq 1-4x a pri paleni uzaviraci stopy opet chyba... Opravdu me to zacina stvat. Vyzkousim tedy jinou znacku, tentokrat DVD-R Inteso 1-4x a vypaleni probehlo k mem prekvapeni zcela korektne a medium lze bezproblemove precict. Rozhodl jsem se tedy procist clanky na diskuznich forech a zjstil jsem, jake problemy s medii obecne jsou, ale nikde jsem se nedocetl, jake media na konkrteni DVD vypalovaci mechaniku jsou vhodne a hlavne odzkousene. Proto jsem se rozhodl vytvorit totho diskuzni forum, snad i proto, ze doufam, ze prispeje k vyreseni mych, ale snad i Vasich problemu s medii a timto modelem vypalovaci mechaniky.

Dale bych zde rad videl prispevky o aktualizaci firmwaru teto vypalovaci mechaniky. Ma mechanika ma puvodni verzi firmwaru A102. Lze vyresit problem s palenim na ruzna DVD media aktualizaci firmwaru? Podelte se, prosim Vas, o Vase bohate zkusenosti.... Diky moc.
Bathory
Čestný člen
Čestný člen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bathory »

My ti děkujeme, ale příště zkus prosím prohlédnout sekci, protože bys našel třeba tohle: