Dobrý den chtěl bych přetaktovat můj stařičký AMD athlon II X2 240 a jsem začátečník potřeboval bych od vás poradit jaký program by pro mě jakožto lajka byl dobrý kdyztak nejaky strucny navod
Grafická karta: HD 6770
Základní deska:Asus M2N68-AM plus
RAM: Kingston 4gb ddr2
Zdroj: FORTON FSP400-60APN 400W
Spíš bych od někoho potřeboval nějaké polopatické vysvětlení na nějákem chatu či skype samozdrejme nekterym vecem rozumim ale prakticky jsem to nikdy neskousel ani v biosu jsem nikdy nepracoval
Naposledy upravil(a) blizzardik dne pon 24. čer 2013, 18:32, celkem upraveno 2 x.
Se na to vykasli, jestli jsi linej studovat navod.
Muzes klidne zkouset metodu pokus omyl pokud ti to prijde jako rychlejsi reseni.
Je to neco za neco. Neco se naucis a treba popozenes vykon.
Intel i7 3770K@4,2GHz(1,3V)+Coolink Corator DS, Asus Maximus IV GENE-Z, ASUS Geforce GTX 1070 Strix 8GB, 16GB RAM Kingston, Samsung SSD 850 EVO 500GB+250GB, Samsung F3 1TB, WD RED 8TB, Fractal Arc Mini, Benq VW2420H, CM Silent Pro M2-720W, Logitech G502 proteus spectrum, Logitech Z-2300, Xbox ONE S gamepad, Logitech G11, Creative Sound Blaster X-Fi HD USB SBX, Lian-Li BZ-H06
Když už je tohle téma, rád bych se zeptal, jak moc je důležité mít aktuální BIOS desky.
Je to prakticky jediná věc, kterou něco opravdu riskujete (když pominu to, že se překliknete v BIOSu). Chci koupit nový PC a ten můj trochu popohnat, ale je nezbytné aby tento fungoval, tak se trochu toho BIOSu bojím.
Základní deska:Gigabyte GA-880GA UD3H Procesor:AMD Phenom II X4 925 + GELID Solution Tranquillo Operační paměť:Kingston HyperX 2x4GB 1600MHz Grafická karta:Sapphire HD 6850 Toxic 1GB GDDR5 Pevný disk:WesternDigital 250GB + Samsung SpinPoint F3 - 1TB Zdroj:Seasonic SS-550ET-F3 500W Bronze Skříň:CoolerMaster Elite 430 + Scythe KM03-BK Kaze Master Pro 5,25" + 3× Fractal Design 120mm Silent Series R2 + Coolermaster BC 120 Blue 120mm Operační systém:Windows 7 64bit