Take On Helicopters (DirectX 9)
Moderátor: Don
- Vlastik80
- Začátečník
-
- Registrován: 18. zář 2007
Take On Helicopters (DirectX 9)
Benchmark naleznete coby misi Benchmark Seattle, v demoverzi není tuším benchmark obsažen.
Nastavení hry a výsledek:
Souhrn nastavení: Velmi vysoký
3D Rozlišení: 1920x1080 (100%)
Rozlišení: 1920x1080
PPAA: SMAA Velmi vysoký
Viditelnost: 20.000
Vzdálenost zobrazování: 20.000
Viditelnost stínů: 2.000
Viditelnost provozu: 20.000
Grafická paměť: Velmi vysoký
Detail vyhlazování: Velmi vysoký
Detail textur: Velmi vysoký
Detail terénu: Normální
Detail objektů: Velmi vysoký
Detail stínu: Velmi vysoký
Vertikální synchronizace: Zakázáno
Anizotropní filtr: Velmi vysoký
Kvalita HDR: Velmi vysoký
Postproces: Velmi vysoký
Kvalita obrazu v obraze: Velmi vysoký
Detaily mraků: Velmi vysoký
Verze hry: 1.6.97.57 Steam
Minimální fps: 8
Průměrné fps: 11
Maximální fps: 21
Hw:
i5 2500k default, 8gb ddr3 1600, gtx 770 2GB (1085/7012), gf332.21whql, Win81x64
> ... náročná hra, gpu ale jela kupodivu průměrně na 55% ...
Naposledy upravil(a) Vlastik80 dne pát 17. led 2014, 18:00, celkem upraveno 2 x.
- PKBO
- Moderátor
- Registrován: 04. bře 2010
- Bydliště: Praha