DVD/RW NEC ND-1300A

Vše o CD-R/RW, DVD±R/RW, Blu-ray, HD DVD, ZIP, FDD a dalších.

Moderátoři: morke, Igoreso, Loki5567

Odpovědět
roxik
Začátečník
Začátečník
Kontaktovat uživatele:

DVD/RW NEC ND-1300A

Příspěvek od roxik »

má-li někdo tuhle mechaniku, podělte se o zkušenosti, předem moc díky :D
oldskool pc - xbox - xbox360
Sentenced
Čestný člen
Čestný člen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sentenced »

Mel jsem tuhle mechaniku zapujcenou na vikend (premejslel jsem, ze si ji pak necham) a po pravde receno me moc nenadchla - mela problemy se čtenim "horsich" DVD-R (Gigamaster) a obcas i odmitla palení... Ale nevim, na kolik to byl treba problem danyho kusu...
Za tu cenu mi prisla super, ale po osobni zkusenosti jsem si řekl, že jeste chvili pockam ....
Huutamalla voi saada kiven itkemään vaan ei puhumalla toista anteeksi pyytämään, pyytämään
- ja niinpä meillä tuulta kylvetään

roxik
Začátečník
Začátečník
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od roxik »

četl jsem něco podobného - levná a noname média jí moc chutnat nechtěly a speciálně byl zmiňován gigamaster, ale prý firmware 1.06 to napravuje

co jsem se díval, tak už je firmware 1.07

http://www.cdfreaks.com/drive/firmware/780
roxik
Začátečník
Začátečník
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od roxik »

možná se to někomu bude hodit

unofficial firmware with updated media support and regionfreedom here: http://herrie.rpc1.org
Oldboy
Začátečník
Začátečník

Příspěvek od Oldboy »

Mám ji cca. měsíc a zatím bez problémů, používám výhradně TDK média (DVD-R a CD-R). DVD+R a DVD-RW jsem pálil taky na TDK a bez potíží, ale těch bylo zatím tak pět kousků. Firmware 1.06. K cenově výhodnému nákupu mechaniky doporučuji cybex.cz.
E6550 (500x7) & FX-57 & XP1600+ & Pentium III 600
Sentenced
Čestný člen
Čestný člen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sentenced »