Sestava; prosím o radu a kontrolu

Rady při výběru PC sestav i jejich větších částí a odstraňování problémů s nimi.

Moderátoři: Walker1134, PKBO

Odpovědět
dufino
Nováček
Nováček

Sestava; prosím o radu a kontrolu

Příspěvek od dufino »

Dobrý den,

už dlouho uvažuji o koupi téměř celého hardwaru do mého již odcházejícího pc. Nějaké komponenty mám a zbytek bych koupil. Zkusim jsem si něco jen tak představit, tak poprosím o radu. Jsem v tomto ohledu amatér. Málokdy si zahraji LoLko či CS:GO (pouze, když jsem přemluven). Jinak si rád v době volna zahraji single tituly jako Diablo, Bioshock, Skyrim, Watch dogs a těším se na nového Witchera. Rád bych si zahrál na co nejlepší detaily. Jinak do školy dělám dost v CADu. Mám herní notebook a ten bych rád prodal, koupil si ultrabook a za zbytek dodělal pc (s nějakým příplatkem). Toť asi vše. Nevím jak s přetaktováním, ale počítám, že tato sestava by to nutně potřebovat nemusela, popřípadě jak tedy na takt vybrat chlazení na CPU a GPU.

Mnohokrát děkuji.

1)CPU - Intel Core i5-4570
2)GPU - EVGA GeForce GTX 760 Dual SC w/ ACX Cooler 2GB
3)ZDROJ - Seasonic S12II-520 520W
4)DESKA - GIGABYTE GA-B85M-D3H - Intel B85
5)RAM - A-DATA XPG V1.0 8GB (2x4GB) DDR3 1600
6)DISK - WD Caviar Blue EX - 1TB
blaho
Žlutá karta
Žlutá karta

Re: Sestava; prosím o radu a kontrolu

Příspěvek od blaho »

*ramky skor tie crucialy
*VGA radsej mrkni na MSI GTX 770 Gaming OC, ked ju hodis ku 1250Mhz+/7500+
budes vykonom uplne niekde inde
ked myslis tuto VGA : http://www.alza.sk/evga-geforce-gtx760- ... 471178.htm
tak urcite radsej toto :
http://www.alza.sk/msi-n770-tf-2gd5-oc-d433488.htm
pripadne 4 GB verziu do buducna
ideal by bola i5 s K , taktovanie urcite s pomocou miestnych zvladnes :wink:
PET5
Čestný člen
Čestný člen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PET5 »