Guild wars 2/ League Of Legends = časová náročnost

Problémy, zážitky, rady či pořádání LAN party

Moderátor: Baneshee

Sarlane
Nováček
Nováček

Guild wars 2/ League Of Legends = časová náročnost

Příspěvek od Sarlane »

Dobrý večer,
Potřeboval bych poradit. Hry jsem hrál jen obvykle a rád bych si něco opět zahrál pro zábavu a ve volném čase. Nejde mi o žádný PRO skill, žádný cíl, ale o 100% zábavu. Jsem si vědom, že to jsou úplně jiné žánry MOBA vs MMOPRG, ale rád bych věděl jaká z těchto her je jednoznačně daleko více časově náročnější. Napíšu zde, co dělám a beru to jako jen, co by bylo pro mě jednoznačně vhodnější. Jsem ještě student SŠ(IT) a věnují se(webovkám,grafice,office+ samozřejmě školní povinnost)) a workoutu. Přes týden dojíždím domů kolem 14:30-15:00.
League Of Legends jsem si zkoušel a nevypadá to špatně, ale bohužel GW 2 si vyzkoušíš jen tehdy, když to koupíš, ale dávno jsem MMOPRG hrál takže v tom problém nevidím, ani v tom, že bych si tu hru musel koupit.Ohledně LOL tak samozřejmě tam nechci být žádný PRO SKILL, ale jak jsem napsal, jde mi pouze o jasnou zábavu a ne, abych byl nejlepší. Jsem smířený s tím, že se tam najdou hráči, kteří vás budou "hejtovat" kvůli skillu, ale to mě samozřejmě nezajímá.
Teď se dostávám k otázce. Co podle vás je jednoznačně pro mě vhodnější a co je daleko víc časově náročnější? Stačí napsat odpověd a k tomu zda GW 2 ,nebo LoL.

Děkuji za odpověd.
Naposledy upravil(a) Sarlane dne pát 24. říj 2014, 23:26, celkem upraveno 1 x.
Alfajk
Začátečník
Začátečník

Re: Guild wars 2/ League Of Legends = časová náročnost

Příspěvek od Alfajk »

myslim ze tech 500kc u guild wars za zkousku urcite stoji,neni to zase takova palka,abys nad tim musel tak premejslet