Jak chladit PC ?

Vše co se týká chlazení vzduchem - větráčky, ventilátory, žebrované pasivy, atp.

Moderátor: morke

Odpovědět
AT
Nováček
Nováček

Jak chladit PC ?

Příspěvek od AT »

Budu si kupovat nové PC s Athlonem 64 3000+ /Winchester/.Bohužel nemám zkušenosti s počtem a umístěním chladičů v PC. Může mi někdo poradit kolik chladičů a kam se umísťují v PC? Díky za radu.
ICE
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ICE »

sice to neni A64, ale chlazeni funguje stale stejne...
http://forum.pctuning.cz/viewtopic.php?t=18937
AT
Nováček
Nováček

Příspěvek od AT »

No,moc mi to neřeklo. Vypadá to,že je dobré dát chladič jeden zepředu /nasávání/ a jeden do zadu a na bok skříně. Chladič na zdroji má také nějaký vliv na celkovou teplotu v PC,nebo je určen pouze na chlazení zdroje. Porďte mi prosím někdo trošku podrobněji. Jak je to s velikostí chladičů? Čím větší tím lepší? No,jak vidíte,tak jsem začátečník a o chlazení skříně nemám ponětí. Poradíte? Díky.
ICE
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ICE »

ach jo... tak jo...

je dobre mit zdroj s 12 cm vetrakem, pac je to tiche a hezky to odvetrava case...

je dobre mit vzadu jeden az dva vetraky na odtah... staci i pomale a tiche AC, nebo CM TFL82...

vetrak ve predu se taky hodi, ale neni to nutne, pokud nemas pecici disk a aspon trosku perforovane bocnice...

vyplati se usporadat si uvnitr kabely, koupit kulate IDE, nebo aspon zaflexvovat

chladic na procu by mel byt samo co nejlepsi...

vyplati se mit co NEJVETSI CASE... AOpen H700B rulezzz :), pac se tam vsechno paradne chladi...

jestli mas zdroj nastojacku, tak vyhod case a kup poradny!
AT
Nováček
Nováček

Příspěvek od AT »

No to je lepší. Díky ICE.
thool
Začátečník
Začátečník
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od thool »

a ja bych doporucil YY-5601, na google si najdi foto...

ma 12cm vetrak ve predu i v zadu, naproti cpu wind tunel